Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE DE ERBICIDE, INSECTICIDE, FUNGICIDE, INGRASAMINTE FOLIARE, PRODUSE AGROCHIMICE


Detaliu pentru invitatia numarul 347858
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU BIOTEHNOLOGII IN HORTICULTURA-STEFANESTI
Numar invitatie: 347858/03.06.2013
Denumire contract: FURNIZARE DE ERBICIDE, INSECTICIDE, FUNGICIDE, INGRASAMINTE FOLIARE, PRODUSE AGROCHIMICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU BIOTEHNOLOGII IN HORTICULTURA-STEFANESTICod fiscal: RO 2522213, Adresa: Soseaua Bucuresti-Pitesti, nr. 37, stefanesti, Telefon: 0248/266.838, Fax: 0248/266.808
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Soseaua Bucuresti-Pitesti, nr. 37, stefanesti, Romania, cod postal: 117715, telefon: +40 248266838, fax: +40 248266808, persoana de contact: VIORICA MATEI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Loc. Stefanesti, Soseaua Bucuresti-Pitesti, nr. 37, jud. Arges, Romania, cod postal: 117715
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (BIOTEHNOLOGII HORTICOLE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE DE ERBICIDE, INSECTICIDE, FUNGICIDE, INGRASAMINTE FOLIARE, PRODUSE AGROCHIMICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE ERBICIDE, INSECTICIDE, FUNGICIDE, INGRASAMINTE FOLIARE, PRODUSE AGROCHIMICE
II.1.6) CPV: 24457000-2 - Fungicide (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 147, 123 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea fiecarui produs. Garantia se va constitui prin: depunerea la casieria unitatii contranctantea unui ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta, pana cel tarziula data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor , in contulRO47RNCB0022047223410001 deschis la BCR Pitesti ; a unei sume in numerar, care se achita la casieria unitatii; sau prin scrisoare de garantie bancara constituita in favoarea autoritatii contractante emisa de o societate bancara sau de asigurari. In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata pana cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Verificarea pentru conformitate a elementelor cuprinse in scrisoarea de garantie bancara de participare cum ar fi: 1. scrisoarea trebuie prezentata in original 2. se face referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta 3. sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit 4. valoarea garantiei sa corespunda sumei fixe solicitate prin documentatia de atribuire 5. sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita care trebuie sa corespunda cu cea inscrisa in documentatie 6. sa contina parafa lizibila a bancii emitente sau semnatura autorizata 7. sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta. In conditiile in care se depune in alta moneda, se va lua ca data de referinta cursul BNR la data publicarii invitatiei de participare. Cursul valutar va fi comunicat de BNR.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Niveluri specific minime necesare: Cerinta obligatorie- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 se va completa formularul: Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 se va completa formularul: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006- Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta se va completa formularul: Certificat departiciparea la licitatie cu oferta independent conform Ord. 314/2010- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 64/2006, legat de conflictul de interese.Persoane cu fuctie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Tanasescu Constantin ? director general, Dumitrescu Alina ? director economic, Matei Viorica ? responsabil Compartiment Achizitii, Diaconu Elena, Rosianu Lenuta, Costescu Adriana, Musat Petre ? membri Compartiment Achizitii SE SOLICITA CERTIFICAT CVONSTATATOR EMIS DE ORC, DATELE DIN ACESTA SA FIE REALE/ACTUALE LA DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea cifrei de afaceri pe ultimii 3 aniGLOBALAPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioada de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declarative a operatorului economic. ISO 9001 SAU ALTE DOC. ECHIVALENTEPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.06.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 31.05.2013 16:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer