Achizitie publica - Furnizare de fructe (mere) pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat din Sectorul 4, in anul scolar 2013-2014?
Detaliu pentru invitatia numarul 355514
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 355514/08.11.2013
Denumire contract: Furnizare de fructe (mere)pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat dinSectorul 4, in anul scolar 2013-2014?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA SCOLILOR , LICEELOR SI GRADINITELOR SECTOR 4Cod fiscal: 26618499, Adresa: B-dul. Metalurgiei, nr. 89, Bucuresti, Telefon: +40 214608593, Fax: +40 214601420
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul. Metalurgiei, nr. 89, Bucuresti, Romania, cod postal: 041832, telefon: +40 214608593, fax: +40 214601420, persoana de contact: VASILICA VLAD
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ADMINISTRATIA SCOLILOR, LICEELOR SI GRADINITELOR , B-DUL METALURGIEI NR. 89, SECTOR 4 , BUCURESTI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de fructe (mere)pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat dinSectorul 4, in anul scolar 2013-2014?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de fructe (mere)pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat dinSectorul 4, in anul scolar 2013-2014?
II.1.6) CPV: 03222321-9 - Mere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 525, 351 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
10.000 lei. G.P in conf. cu prev. art. 86-HG nr. 925/2006 pentru aprob. normelor de aplicare OUG nr. 34/2006, cu modif. si complet. ulterioare.G.P poate fi constituitasi in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data pub. inv./anuntului de particip. Dc.G.P. se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o soc. bancara sau de catre o soc. de asigurari, se va putea utiliza orice model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prev.art. 86 alin. (2) ? (4)H.G. nr. 925/2006.Dc. garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul IBANRO 45 TREZ 7045006XXX008368deschis la Trez. S 4, CIF :26618499.Valab. G.P.: 45 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Dovada constituirii garantiei / instrumentul de garantare se prezinta in original cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, G.P. trebuie constituita in numele asoc. si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de op. Ec.. G.P. emisa in alta lb. decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autoriz. si legaliz. in lb. romana. In cazul IMM-urilor conf. L. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor)G.P. se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in doc. de atribuire. In cazul emiterii de catre C.N.S.C.a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, a A.C. va retine contestatorului suma de 4.305, 35 lei din G.P., valoare calculata in conformitate de prevederile art. 278ยน alin. 1 lit. b)OUG 34/2006.NOTA: Ofertele care nu sunt insotite la data deschiderii ofertelor de doc. in original care sa ateste constituirea G.P., in cuantumul, forma si avand perioada de valab. solicitata vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Elib. G.P.in conf. cu prev. art. 88 din HG 925/2006..
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de10% din valoarea fara TVA a contractului si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Eliberarea garantiei de buna executie se face in confromitate cu art. 92 alin. (1) din HG. 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Calitatea de participant la procedura: Formular nr. IDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006.Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr. II) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului/directorului generalNota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator (dupa caz).Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006.Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Model - Formular nr. III)Nota : Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator (dupa caz)Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta".Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr .IV)Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat (dupa caz).5. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr. V)Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: *POPA TRAIAN RAUL-Director General;*MIRCEA AUREL GEORGE ?Director Adjunct;* POPESCU GEORGEVICI MARIA- Director Economic;* TOADER LUIZA MARIA ? Inspector de specialitate;* ANDRONIC ALINA DANIELA ? Inspector de specialitate;* ROMANESCU LIVIU CATALIN ? Sef Serviciu Achizitii Publice;* CALIN MIHAELA-? Inspector de specialitate;* VASILE NICOLETA-? Inspector de specialitate;* VLAD VASILICA-? Inspector de specialitate;*BACIU C. AUREL-Coordonator Compartiment Juridic*CONSTANTINESCU RAMONA-Consilier Juridic;*DAVID PATRICIA-? Inspector de specialitate;* BUFTEA CATALIN-? Inspector de specialitate;Nota : Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator, subcontractant (dupa caz).6.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: a)Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre Bugetul de stat consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.b)Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, eliberat de Directia de Impozite si taxe locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.NOTA: In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata , operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art.11 alin. (4) din H.G. 925/2006 .Certificatele solicitate vor putea fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.1. Pentru persoanele juridice romaneModalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.2. Pentru persoanele juridice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.3.Prezentarea documentului de inregistrare pentru siguranta alimentelor emis de directia judeteana/municipiul Bucurestisanitar veterinara pentru siguranta alimentelor ;
-conform Ordinului nr. 111 din 16 decembrie 2008 privind aprobarea Normei sanitare veterinare si pentru siguranta alimentelor privind procedura de inregistrare sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor a activitatilor de obtinere si de vanzare directa si/sau cu amanuntul a produselor alimentare de origine animala sau nonanimala, precum si a activitatilor de productie, procesare, depozitare, transport si comercializare a produselor alimentare de origine nonanimala.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniConditie de calificare: Cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 (trei) ani sa fie cel putin egala cu 1.000.000 lei.Documente relevante: Operatorul economic va completa si prezenta Formular nr.VI, insotitcopii lizibile conforme cu originalul dupa bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari: Ofertantul va prezenta lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiConditie de calificare : Ofertantul va prezenta certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul beneficiar prin care sa demonstreze ca a livrat produse similare in valoare cumulata de cel putin 500.000 lei;Nivelul valoric impus livrarilor de produse se confirma prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar., Declaratie privind personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune Ofertantul va prezenta declaratie privindpersonalul calificat care urmeaza a indeplini contractul de furnizare, de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Conditie de calificare: Operatorul economic va face dovada ca dispune de personal pentru furnizarea fructelor la locatiile prevazute in caietul de sarcini .Ofertantul va avea in vedere nominalizarea de persoane avand cunostinte minime de igiena produselor agroalimentare sau instruite in acest sens si avand efectuat controlul medical periodic, conform cu prevederile Ordinului 243/2012Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se vor prezenta documente care confirma: - instruirea personalului in domeniul igienei produselor agroalimentare (prezentare copie document);
- efectuarea controlului medical periodic (copie document/ adeverinta)., Lista utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice de care poate dispune operatorul economic .Ofertantul va prezenta lista utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, cu nominalizarea: a) mijloacelor de transport adecvate;b)spatiului/spatiilor de depozitare alimentar(e) adecvat(e) pentru receptia, depozitarea si livrarea de produse de origine nonanimala1.Conditie de calificare: Ofertantul dispune de mijloace de transport pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Modalitatea de indeplinire: Prezentarea de documente care sa demonstreze ca operatorul economic dispune de mijloace de transport adecvate, autorizate conform Ordinului Autoritatii Nationale Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelornr. 111/2008 Lista va fi insotita de copii lizibile cu mentiunea , , conform cu originalul ?? dupa (documente care confirma modul de dispunere a acestora - proprietate/contract de inchiriere/angajament de punere la dispozitie si copia documentului de autorizare la autoritatea competenta, valabil la data limita de depunere a ofertei).2.Conditie de calificare: Ofertantul dispune de depozit(e) alimentar(e) adecvat(e) pentru receptia, depozitarea si livrarea de produse de origine nonanimalaModalitatea de indeplinire: Prezentarea de documente care sa demonstreze ca ofertantul dispune de depozit(e) alimentar(e) autorizat(e) conform Ordinului Autoritatii Nationale Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelornr. 111/2008 Lista va fi insotita de copii lizibile cu mentiunea , , conform cu originalul ?? dupa: (documente care confirma modul de dispunere a acestora - proprietate/contract de inchiriere/angajament de punere la dispozitie si copia documentului de autorizare la autoritatea competenta, valabil la data limita de depunere a ofertei), Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestoraOfertantul va prezenta o declarartie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, precum si datele de identificare ale acestora., Mostre insotite de buletine de analizasi certificate de conformitate in vederea stabilirii conformitatii cu produsele ce fac obiectul contractului.Ofertantul va prezenta mostre insotite de : -buletine de analiza privind continutul reziduurilor de pesticide si metale grele, eliberate de laboratoare nationale sau comunitare acreditate in conformitate cu ISO EN 17025;
-certificate de conformitate emise conform Ordinului MADR nr. 420/2008;in vederea stabilirii conformitatii cu produsele ce fac obiectul contractului.Mostrele se vor depune pana la data limita de depunere a ofertelor Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatea ce face obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza orice alte probe/dovezi prin care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.Documentatia de atribuire este atasata invitatie de participare din SEAP la sectiunea , , Documentatie si clarificari '. www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.11.2013 12:24