Achizitie publica - Furnizare de furaje preparate pentru animale de ferma
Detaliu pentru invitatia numarul 320581
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320581/21.02.2012
Denumire contract: Furnizare de furaje preparate pentru animale de ferma
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL SATU MARECod fiscal: 3896550, Adresa: Str.MILENIULUI, Nr. 26, Satu Mare, Telefon: 0261715488, Fax: 0261712126
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP sau, daca nu se pot incarca documentele in SEAP din motive tehnice (exclusiv oferta financiara care se incarca doar in SEAP) la sediul autoritatii contractante din Str.MILENIULUI, Nr. 2, Satu Mare, Romania, cod postal: 440037, telefon: +40 0261715488, fax: +40 0261712126, persoana de contact: ROMAN MIRCEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de furaje preparate pentru animale de ferma
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 10
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de furaje preparate pentru animale de ferma, dupa cum urmeaza: ? furnizarea de Furaj prestarter granulatPURCEI SUGARI (pana la 40de zile): 1.920 kg-2.880 kg? furnizarea de FurajPURCEI CRESA (40-95zile ): 8.400 kg-12.600 kg? furnizarea de Furaj combinat PORC GRAS I (30-60 kg in viu): 24.000 kg-36.000 kg? furnizarea de Furaj combinat PORC GRAS II (60-110 kg in viu): 60.800 kg- 91.200 kg? furnizarea de Furaj combinat SCROAFE GESTANTE: 7.280 kg-10.920 kg? furnizarea de Furaj combinat SCROAFE LACTANTE: 8.800 kg-13.200 kg
II.1.6) CPV: 15710000-8 - Furaje preparate pentru animale de ferma sau pentru alte animale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 215, 157.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Lot 1 :125, 28 lei- Lot 2 :291, 06 lei- Lot 3 :675, 00 lei- Lot 4 :1668, 96 lei- Lot 5 :209, 66 lei- Lot 6 :257, 40 leiTotal loturi: 3227.36 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare, va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (60 de zile), astfel cum a fost solicitata prin documentatia de atribuire.Modul de constituire: - prin virament bancar in contul: RO23TREZ5465005XXX000180, deschis la Trezoreria Satu Mare- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire;In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul contractului subsecvent, exclusiv TVA.Valabilitatea garantiei de buna executie: cel putin pe toata perioada derularii contractelor subsecvente: Modul de constituire: - prin virament bancar in contul: RO23TREZ5465005XXX000180, deschis la Trezoreria Satu Mare- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se va prezenta in original;
- deschiderea unui cont de garantii bancare de buna executie in favoarea autoritatii contractante;
- prin depunerea la caseria unitatii a sumei in numerar, daca este de valoare mica- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale conf.HG.1045/2011.I.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de buna executie, conform prevederilor Legii nr. 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Anexa 2 din Sectiunea Formulare;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Anexa 3 din Sectiunea Formulare;Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180 si art.181 lit.a), c)1 si d) din OUG nr.34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 si 181 din Ordonanata de urgenta nr.34 / 2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Anexa 4 din Sectiunea Formulare4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Anexa 5 din Sectiunea Formulare.5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 actualizata ? Anexa 6 din Sectiunea Formulare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea, si finalizarea procedurii de atribuire (care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire)sunt: IUGA IOAN - director, POP MIHAELA - director adjunct economico administrativ, BLAGA IOAN / sef seviciu logistica, ROMAN MIRCEA - ofiter achizitii, MARC GENICA - contabil serviciul financiar, BAUMAN IOAN - responsabil compartiment GAZ, SUPLER VASILE - achizitor.Declaratia se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul sustinator.6. Certificat de atestare fiscala emis de Administratia Finantelor Publice privind plata datoriilor la bugetul consolidat din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.7. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxelor locale privind plata datoriilor la bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Persoane juridice/fizice romane: - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului siComertului, din care sa rezulte ca domeniulde activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la Legea 85/2006privind procedura insolventei sau ca societatease afla in incapacitatea de plata - nu mai mult de 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.In etapa evaluarii ofertelor (inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire), ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine: - Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi acceptate si sub forma certificata de un traducator autorizat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Fisa de informatii generale ? Anexa 7 din Sectiunea Formulare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, de la sediul autoritatii contractante din Satu Mare str.Mileniului nr.2 sau prin e-mail
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.02.2012 10:49