Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare de hartie format A3, A4 si A5 pentru imprimante, copiatoare, multifunctionale si faxuri.


Detaliu pentru invitatia numarul 342704
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat Bucuresti
Numar invitatie: 342704/14.02.2013
Denumire contract: Furnizare de hartie format A3, A4 si A5 pentru imprimante, copiatoare, multifunctionale si faxuri.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma Administratia Patrimoniului Protocolului de Stat BucurestiCod fiscal: RO 2351555, Adresa: Moliere nr.6-8, sectorul 1, Bucuresti, Telefon: +40 212080414, Fax: +40 212080403
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Pentru lotul 1 Bucuresti oferta se depune la sediul R.A. A.P.P.S. ? str. Moliere nr. 6-8, sector 1, Bucuresti, la Registratura.Pentru lotul 2 Sinaia oferta se depune la sediul Sucursalei pentru Reprezentare si Protocol Sinaia - Sinaia, Aleea Pelesului, Nr. 2, jud. Prahova.Pentru lotul 3 Olanesti oferta se depune la sediul Sucursalei pentru Reprezentare si Protocol Olanesti - Baile Olanesti - Aleea Salcamilor nr.2, judetul Valcea.Pentru lotul 4 Neptun oferta se depune la sediul Sucursalei pentru Reprezentare si Protocol Neptun - Neptun - Club-Bazin Mangalia, judetul Constanta.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: lot 1str. Moliere nr. 6-8, sect 1, Buc.lot 2Sinaia, al Pelesului, Nr. 2, jud. Prahovalot 3Baile Olanesti, al Salcamilor nr.2, jud Valcealot 4Neptun - Club-Bazin Mangalia, jud Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administrare de imobile pe baza de tarife sau contracte)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de hartie format A3, A4 si A5 pentru imprimante, copiatoare, multifunctionale si faxuri.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de hartie format A3, A4 si A5 pentru imprimante, copiatoare, multifunctionale si faxuri, pe 4 loturi.
II.1.6) CPV: 30197642-8 - Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 139, 016.76 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2.500 lei ? pentru lotul 1 Bucuresti, 100 lei ? pentru lotul 2 Sinaia, 100 lei ? pentru lotul 3 Olanesti, 60 lei ? pentru lotul 4 Neptun. (pt. IMM-uri ? reducere 50% din valoare).In eventualitatea unei contestatii respinse de C.N.S.C. se retine din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata, o suma calculata conform art.278ยน lit.a) din OUG 34/2006? pentru lotul 1.Garantia de participare se va constitui in formele precizate de art.86 di HG nr.925/2006. Se accepta si depunerea de numerar la casierie. Formular garantie de participare ? in cazul in care garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara.- contul in care se poate vira garantia de participare este RO05RNCB0082000367330001 deschis la BCR sucursala Unirea, CUI: 2351555.Precizare: In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea . Se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, actualizata. Se va prezenta si de catre tertul sustinator pentru pct. a), c)1 si d), daca este cazul.Certificatului de participare cu oferta independenta - conform ordinului ANRMAP nr.314/2010.Declaratia privind neincadrarea in prev. art.691 din OUG 34/2006-Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratia pe proprie raspundere a ofertantului ca nu are membrii in cadrul consiliului de administratie/organului de conducere si/sau asociati ori actionari persoane care sunt sotie/sot/ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, sau in relatii comerciale (asa cum sunt prevazute in art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante si anume: Georgian Gabriel SURDU ? Director General; Emilia SERBAN ? Director Economic; Stefania Dumitru ? Director Comercial, Cristian Sebastian Mihai ? Director Directia Juridica; Mirela Pavel ? Sef Birou Avizare Legislatie; Camelia Mirela Trandafir ? Sef Serviciu Atribuire Contracte Achizitii; Monica Petrescu ? Sef Birou Intocmire Documentatii. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in original/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul" din care sa reiasa ca operatorul economic are inscris ca domeniu de activitate, obiectul prezentei proceduri.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului, in original.Pentru persoane fizice/juridice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Documenete vor fi prezentate in traducere legalizata.Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M.-urilor (daca este cazul).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale in care se precizeaza cifra de afaceri.- se va specifica media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani. Certificarea sistemului demanagement al calitatiiSe solicita dovada certificarii sistemului de management al calitatii, conform standardului ISO 9001:2008 (sau echivalent) de catre un organism abilitat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.02.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.02.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 13.02.2013 12:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer