Achizitie publica - Furnizare de imbracaminte de exterior si echipament sport pentru copii si adulti
Detaliu pentru invitatia numarul 328161
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328161/29.05.2012
Denumire contract: Furnizare de imbracamintede exterior siechipament sport pentru copii si adulti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI SECTOR 3Cod fiscal: 16762836, Adresa: B-dul 1 Decembrie 1918 nr.12-14, Bucuresti, Telefon: 0318058748, Fax: 0318058748
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: La sediul D.G.A.S.P.C. Sector 3, B-dul 1 Decembrie 1918 nr.12-14, Bucuresti, sector 3, cod postal: 032462, telefon: +40 213400270, fax: +40 213400270, persoana de contact: CRISTIAN OPRIS(Registratura, parter, camera 15)
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul D.G.A.S.P.C. Sector 3, B-dul 1 Decembrie 1918 nr.12-14, Bucuresti, sector 3, etaj 1, camera 23.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de imbracamintede exterior siechipament sport pentru copii si adulti
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se solicita furnizare de imbracamintede exterior siechipament sport pentru copii si adulti, la centrele din subordinea D.G.A.S.P.C. Sector 3, pe baza de comanda ferma.Valoarea estimata reprezinta valoarea prezentei proceduri pana la data de 31.12.2012, (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele).
II.1.6) CPV: 18200000-1 - Imbracaminte de exterior (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 300, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participareeste de 5500lei, respectiv 2750lei pentru IMM-uri. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 30 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie conform prevederilor art.86 din HG nr.925/2006, respectiv: 1. Prin OP in cont in cont RO17TREZ7035006XXX004666 deschis la Trezoreria Sectorului 3. Se va prezenta exemplarul verde (in original) cu viza bancii. CIF autoritate contractanta ? 16762836.2. Instrument de garantare emisconform legii de o societatebancara/asigurari in favoarea autoritatii contractante, care se va redacta in limba romana, sau insotita de traducere legalizata in limba romana pentru documentele redactate in alte state.3.Numerar ca casieria autoritatii contractante.Pentru a beneficia de prevederile art.16 alin.(2) din Legea nr. 346/2004, in cazul asociatiilor este nevoie ca toti acestia sa faca dovada ca reprezinta I.M.M.Garantia de paticipare se va constitui numai in lei.In conformitate cu prevederile art.87 alin.(1) din H.G. nr.925/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta se afla in oricare din urmatoarele situatii: a. isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b. oferta sa fiind stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c. oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei;d. in cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului o suma calculata conform art.278 index 1, alin.(1) lit. (a) din OUG nr.34/2006, din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA, respectiv 2, 5% in cazul IMM-uri.Modul de constituire a garantiei de buna executie: - scrisoare de garantie bancara/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, conform art.90 alin.(1) din HG nr.9252006Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie a contractului este cel putin egala cu durata contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitea - se completeaza formular 1;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 - se completeaza formular 2;
-Certificat de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat - eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice - copie certificata "conform, cu originalul" din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
-Certificat de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local - eliberat de Directia Fiscala Locala - copie certificata"conform cu originalul" din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Persoanele juridice/fizice straine - documente care dovedesc o formade inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita si pot desfasura activitati ce fac obiectul achizitiei publice, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului-traducere certificata in limba romana.Declaratie privind calitatea de participant la procedura - se completeaza formular 3;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - se completeaza formular 6;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006 - se completeaza formular 4;(persoanele care detin functii de decizie in D.G.A.S.P.C. Sector3 - director general-Florin Stefan Vasile; - director economic-Andrei Dumitru; - sef serviciu achizitii-Niculescu Ana). 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (emis cu maxim 30 zile inainte dedata deschiderii ofertelor) - se prezintacopie certificata "conform cu originalul".In acest caz ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita inainte detransmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, pentru conformitate, prezentarea documentului in original/copie legalizata;Persoanele juridice/fizice straine - documente care dovedesc o formade inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita si pot desfasura activitati ce fac obiectul achizitiei publice, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului-traducere certificata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta minima cifra medie de afaceri globala, pe ultimii trei ani, trebuie sa fie de minim 590.000lei;Valorile vor fi exprimate in lei si euro.Pentru calculul echivalentei lei/euro se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte., Informatii privind situatia economico-financiaraSituatiile financiare intocmite la 30.06.2011, sau dupa caz, informatiile financiare pentru anul 2010
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Dovada ca ofertantul detine/dispune demijloace de transport (in proprietate, inchiriere sau in utilizare in baza unui contract de leasing).2.Dovada ca ofertantul detine/dispune de spatii special amenajate pentru depozitare si/sau productie, in conformitate cu legislatia specifica in domeniu., Experienta similaraExperienta va fi dovedita prin prezentarea unui contract de furnizare produse similare cu o valoare de minim 250.000lei., Prezentare mostreIn scopuldovedirii capacitatii de a livra produse similare, precum si conformitatii cu produsul solicitat, ofertantul va prezenta cite o mostra, din fiecare produs ofertat.(Anexa 1, capitol furnizare lit.e din Ordin ANRMAP nr.509/2011), Lista principalelor livrari de produse efectuatein ultimii trei ani, continand valori, perioada de livrare; beneficiari indiferent daca sunt autoritati contractante sau clienti privati. Certificarea sistemului de management de asigurare a calitatiiCertificarea sistemului de management de asigurare a calitatii conform SR EN ISO 9001/2008, sau echivalent, intr-un domeniu care include si obiectul contractului, asa cum se precizeaza la art.193 din OUG nr.34/2006.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2012 15:11