Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare de implanturi dentare si material de augumentare


Detaliu pentru invitatia numarul 357184
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SCOALA NATIONALA DE SANATATE PUBLICA, MANAGEMENT SI PERFECTIONARE IN DOMENIUL SANITAR BUCURESTI
Numar invitatie: 357184/28.01.2014
Denumire contract: Furnizare de implanturi dentare si material de augumentare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSCOALA NATIONALA DE SANATATE PUBLICA, MANAGEMENT SI PERFECTIONARE IN DOMENIUL SANITAR BUCURESTICod fiscal: 26328134, Adresa: Str. Vaselor, nr. 31, sector 3, Bucuresti, Telefon: 0753093219, Fax: 021/253.21.15
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Vaselor, nr. 31, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021253, telefon: +40 212527834, fax: +40 212532115, persoana de contact: Departamentul achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Vaselor, nr. 31, sector 2, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de implanturi dentare si material de augumentare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de implanturi dentare si material de augumentare necesare la instruirea cursantilor inscrisi la cursul de atestare in implantologia orala
II.1.6) CPV: 33132000-4 - Implanturi dentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 259, 552 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui garantia de participare in cuantum de 5.000lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelorGarantia de participare se poate constitui, conform art. 86 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, prin: a) virament bancar in contul: RO37TREZ7025005XXX011208 deschis la Trezoreria Sector 2, Bucuresti, ordin confirmat de banca emitentab) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.c) prin depunerea la casieria autoritatii contractantePentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus.Data la care se va face echivalenta leu/valuta pentru constituirea garantiei de participare in alta moneda - cursul indicat de BNR valabil pentru data publicarii invitatiei in SEAPCuantumul ce se retine in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006 este de 1%Garantia de participare se va returna de catre Autoritatea Contractanta numai dupa semnarea contractului de achizitie publica.Garantia de participare se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.
Garantie de buna executie
1.Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului, fara TVA. Modul de constituire al garantiei de buna executie se va face in conditiile prevazute la art.90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, la incheierea contractului.Pentru operatorul economic declarat castigator si care se incadreaza conform legii in categoria IMM, garantia de buna executie va fi admisa in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta) pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul 1. Daca este cazul se va prezenta obligatoriu si de tertul sustinator.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Se va completaFormularul 2. Daca este cazul, trebuie prezentata si de tertul sustinator, acesta nu trebuie sa se afle in situatia prevederilor art.181 lit.a), c)1 si d)din OUG nr.34/2006.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Depunerea Certificatelor fiscale privind plata impozitelor: - Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetele locale), din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. (original/copie legalizata/copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul?).- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) pentru persoane juridice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. (original/copie legalizata/copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul?).In cazul in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiilor datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere, conf.art.11, alin.(4) din HG 925/2006.Documentele se vor depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea ?conform cu originalul?).3)Certificat de participare cu oferta independenta: conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta; pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul 34)Declaratie privind calitatea de participant la procedura, pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul 45)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG nr.34/2006, pentru indeplinirea cerintei se va completa Formularul 5Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? daca este cazul se va prezenta atat de catre asociat(i)/subcontractant(i), cat si de tertul sustinator.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire sunt: - Cons.jur. Mihai Liliana-Maria- Ioana-Rodica Prioteasa- Dr. Calin Alexandru- Prof. Univ.Dr. Constantin Copotoiu- Prof. Univ.Dr. Dan-IonGaita- Conf. Univ. Dr. Dragos Pieptu-Prof.Univ.Dr. Cristian Vladescu-Dr. Scintee Silvia Gabriela- Ec. Cismaru Mirela- Ec. Vicol Ancuta- Jur. Berinde Gh. Cristian- Dr. Lavinia Nanu- Exp. Istrate Marius Ionel- Exp. Dumitru Matrona- Dr. Denissa Serban- Dr. Calinescu Narcisa- Ec. Ilina ConstantinSe va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Potrivit art.11, alin. (4) din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire (Formularul 8) Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a cerintelor respective ? inclusiv, daca au fost solicitate, diverse valori, cantitati sau altele asemenea.Ofertantulare obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.Termenul nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare 1)Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare- pentru persoanele juridice romane: Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al respectivului operator economic include activitati similare celor care fac obiectul achizitiei publice.Informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice/fizice straine : pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a ctivitatii profesioanle se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.NOTA: - Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducere autorizata in limba romana.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, pentru conformitate, prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata, (daca initial nu a fost prezentat in aceasta forma).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerin?a nr. 1Se va prezenta de catre ofertanti Fisa de informatii generale si cifra de afaceri medie globala care vizeaza activitatea din ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. ? Formularul 7. Livrarile de produse similare se confirma prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.02.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.02.2014 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.01.2014 12:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer