Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare de interfata impedanta, controlere debit, sisteme de masurare presiuni joase?. Pentru lotul 1: se solicita livrarea si instalarea(punerea in functiune) a echipamentelor Pentru loturile 2,3,4,5,6,7,8 - se solicita livrarea echipamentelor


Detaliu pentru invitatia numarul 331291
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" Iasi
Numar invitatie: 331291/06.07.2012
Denumire contract: furnizare de interfata impedanta, controlere debit, sisteme de masurare presiuni joase?. Pentru lotul 1: se solicita livrarea si instalarea(punerea in functiune) a echipamentelorPentru loturile 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 - se solicita livrarea echipamentelor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea "Alexandru Ioan Cuza" IasiCod fiscal: 4701126, Adresa: B-dul Carol I, nr 11, Iasi, Telefon: 0232/201147, Fax: 0232/201117
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? B-dul. Carol I, nr. 11, Cod 700506 ? IASI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de conferinte a Rectoratului Universitatii?Alexandru IoanCuza? ? Iasi, Bd. Carol I, nr.11, Loc. Iasi, Jud. Iasi.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare de interfata impedanta, controlere debit, sisteme de masurare presiuni joase?. Pentru lotul 1: se solicita livrarea si instalarea(punerea in functiune) a echipamentelorPentru loturile 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 - se solicita livrarea echipamentelor
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: funizare de Lot1:1.1.1interfata impedanta - 1buc;1.2.sistem suport proba-1buc;1.3.pachet software-1buc; 1.4elemente de racire-2buc;1.5.elemente de racire-2buc;LOt2:2.1.controler debit de gaz-1buc;2.2.controler debit de gaz-1buc;2.3.catod magnetron-1buc;2.4.tinta magnetron-1buc;2.5.tinta magnetron-1buc;2.6.tinta magnetron-1buc;2.7.tinta magnetron-1buc;2.8.sursa de alimentare-1buc;Lot3.sistem de masurare presiunilor joase si de ghidare sub vid pentru instalatie de ablatie laser-1buc;Lot4.sistem de inalta precizie pentru masuratori piezoelectrice-1buc;Lot5.pompa de vid preliminar uscata -1buc;Lot6:6.1osciloscop portabil-1buc;6.2.generator de semnal-1buc;Lot7.Agitator cu incalzire-termomixer-1buc; lot8.Celula cu electroforeza verticala-1buc.
II.1.6) CPV: 38432000-2 - Aparate de analiza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 326, 650 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: L1-2150lei;L2-750lei;L3-700lei;L4-1274lei;L5-200lei;L6-400lei;L7-150lei;L8-100lei(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la datalimita de depunere a ofertelor.a) virament bancar in contul RO02TREZ4065005XXX000411, Trezoreria Iasi, CUI 4701126b) printr-un instrument de garantare constituit irevocabil in favoarea Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, emis in conditiile legii de o banca sau de o societate de asigurari pentru procedura de achizitie aferenta;Documentul va fi emis in conformitate cu(Formularul nr.7 ? din Sectiunea Formulare si Modele); si va fi prezentat in original. Este de preferat ca aceasta sa fie emisa de catre o banca din Romania.c) prin depunerea la casieria autoritatii contractante (program de lucru cu publicul: luni-vineri :1300 ? 1500): - a unei file cec sau a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, sau-a sumei solicitate in numerar;In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Conform art. 2781 alin (1) lit.b) din OUG 34/2006, Universitatea ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi va retine din garantia de participare suma de1097, 3 lei pentru lotul 1 si 637 lei pentru lotul 4 , in cazul in care CNSC va respinge contestatia ca nefondata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: garantia de buna executie va fi de 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare;Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: printr-un instrument de garantare constituit irevocabil in favoarea Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, emis in conditiile legii de o banca sau de o societate de asigurari pentru procedura de achizitie aferenta; Documentul va fi emis in conformitate cu Formularul nr. 9, ? din Sectiunea Formulare si Modele si va fi prezentat in original. Este de preferat ca aceasta sa fie emisa de catre o banca din Romania.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-completare Formular nr.1 (vezi formular atasat), Sectiunea Formulare si Modele;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181/ OUGnr. 34/ 2006-Completare Formular nr.2, Sectiunea Formulare si Modele;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691/OUG nr.34/2006-Completare Formular nr.3 (vezi formular atasat si Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta), Sectiunea Formulare si Modele;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-completare Formular nr. 8 (vezi formular atasat), Sectiunea Formulare si Modele; Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - Eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte: ca obiectul de activitate al ofertantului include comercializarea produselor ce fac obiectul achizitiei publice.Nota: Operatorul economic clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta la solicitarea autoritatii contractante, pentru confirmare, certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata notarial.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru lotul 1: Ofertantii vor prezenta informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, pregatirea profesionala/calificarea persoanelor responsabile pentru derularea contractului.Se va nominaliza: -personalul de specialitate de care dispune pentruinstalarea/ punerea in functiunesi asigurarea service-ului in perioada de garantieSe vor anexa documente justificative din care sa rezulte pregatirea profesionala/calificarea persoanelor responsabile pentru derularea contractului(CV, certificate de instruire)Pentru celelalte loturi nesolicitat
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP si sediul autoritatii contractante, Tel 0232/201039 persoana de contact Ing. Gabriela Alexaoei
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.07.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.07.2012 09:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer