Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare de lapte si produse lactate


Detaliu pentru invitatia numarul 332150
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CENTRUL DE RECUPERARE SI REABILITARE NEUROSIHIATRICA BRANCOVENESTI
Numar invitatie: 332150/23.07.2012
Denumire contract: Furnizare de lapte si produse lactate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL DE RECUPERARE SI REABILITARE NEUROSIHIATRICA BRANCOVENESTICod fiscal: 4322912, Adresa: BRANCOVENESTI NR. 215 JUD. MURES, Brancovenesti, Telefon: 0265-550011, Fax: 0265.550011
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BRANCOVENESTI NR. 215 JUD. MURES, Brancovenesti, Romania, cod postal: 547130, telefon: +40 265550011, fax: +40 265550011, persoana de contact: IOAN NEMETH
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BRANCOVENESTI NR. 215 JUD. MURES, Brancovenesti, Romania, cod postal: 547130, telefon: +40 265550011, fax: +40 265550011, persoana de contact: IOAN NEMETH
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de lapte si produse lactate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare lapte pasteurizat, produse lactate. Valoarea estimata a contractului este de aprox. 95000 lei, din care pana la data de 31.12.2012 - 60600 lei, iar in perioada de prelungire a contractului pana la data de 30.04.2013 - 34400 lei.
II.1.6) CPV: 15511100-4 - Lapte pasteurizat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 95, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este: 950 RON pentru IMM-uri si 1900 RON pentru ceilalti operatori economici.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: - virament bancar in contul RO55TREZ4775026XXX003123 deschis la Trezoreria Municipiului Reghin, Beneficiar: Centrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica Brancovenesti, cod fiscal 4322912 ; se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - in original, - depunerea unei sume in numerar la casieria autoritatii contractante prgram caserie: de Lunipana Joi intre orele 8, 00-12, 00.sau- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus (respectiv :90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor).Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 alin.(3)din H.G. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din H.G. nr. 925/2006, corelat cu art. 2781 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitare privind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
Garantie de buna executie
2, 5% din pretul contractului de achizitie publica, fara TVA, pentru I.M.M. ?uri, si 5% din pretul contractului de achizitie publica, fara TVA, pentru ceilalti operatori economici. Constituirea garantiei se poate face conform prevederilor art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 (instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-formular F1;Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-formular F2;Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 dinOrdonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691^1 (evitarea conflictului de interese)din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Conducerea institutiei.DIRECTOR POKORNY VASILE-STEFANCONT-SEF RUSU LAURAComisia de evaluare: RUSU LAURANEMETH IOANORDOG GYONGYVERSZAKACS ILEANADEZSI IOAN Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile ce fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.b)Autorizatie sanitara si sanitar veterinara eliberate de institutiile de resort ? in copie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: fisa de informatii generale conform formularului F5prezentarea ultimului bilant contabil prescurtat, vizatsi inregistrat de organele competente-copie
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra produse similare celor ce fac obiectul achizitiei se vor prezenta mostre ale produselor ofertate., Ofertantul trebuie sa faca dovada executarii a cel putin 1 contract in ultimii 3 ani, prin care sa se confirme executia similara (furnizare de produse) si care sa fi avut o valoare egala sau mai mare decat 60.600 lei. Obligatoriu se va anexa o recomandare de labeneficiarul acestui contract cu invocarea art. 292 Cod Penal., a) Declaratie privind dotarile specifice si personalul de specialitate necesar indeplinirii contractului cu precizarea acestora, se va completa si depune, in original, formularul din sectiunea formulare., a)declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani ? in original;b)declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare, precum dovada detinerii a mijloacelor de transport special autorizate sanitar si sanitar veterinar necesare pentru indeplinirea conractului. ? original;c)dovada ca personalul angajatcare manipuleaza produsele in timpul livrarii este dotat cu echipamente de protectie, instruit privind normele de igiena si are carnetele de sanatate vizate la zi. ?in copie, d)Standardul de asigurare a calitatii - Se vor prezenta, in copie legalizata sau copiesemnata si stampilata conform cu originalul de catre reprezentantul legal al firmei ofertante, - buletinele de analiza pentru fiecare produs ofertat eliberate de un laborator acreditat.Autorizatie sanitara de transport pentru transportul produselor ofertate., Ofertantii care nu dispun de transport propriu pentru transportul produselor ofertate vor prezenta un contract de inchiriere al mijlocului de transport sau alte forme de punere la dispozitie a acestuia insotit de autorizatia sanitara ce va fi emisa pe numarul de inmatriculare al mijlocului de transport respectiv si pe numele proprietarului acestuiaIn vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra produse similare celor ce fac obiectul achizitiei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.07.2012 09:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer