Achizitie publica - Furnizare de legume destinate consumului uman la centrele din municipiu si judet aflate in subordinea D.G.A.S.P.C. Tulcea
Detaliu pentru invitatia numarul 337913
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337913/22.10.2012
Denumire contract: Furnizare de legume destinate consumului uman la centrele din municipiu si judet aflate in subordinea D.G.A.S.P.C. Tulcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUICod fiscal: 9574414, Adresa: STR.CORNELIU GAVRILOV NR.120, Tulcea, Telefon: +40 0240517455, Fax: +40 0240516466
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.CORNELIU GAVRILOV NR.120, Tulcea, Romania, cod postal: 820080, telefon: +40 0240517455, fax: +40 0240516466, persoana de contact: MARINOVTEODOSIE - GABRIEL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.CORNELIU GAVRILOV NR.120, Tulcea, sala de sedinte, etaj II
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de legume destinate consumului uman la centrele din municipiu si judet aflate in subordinea D.G.A.S.P.C. Tulcea
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de legume de toamna, destinate consumului uman, la centrele din municipiu si judet aflate in subordinea D.G.A.S.P.C.Tulcea
II.1.6) CPV: 03221000-6 - Legume (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 129, 395.3 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Conform Anexei B "Informatii privind loturile".Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM.Conform art. 278^1 din OUG Nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul in care operatorul economic formuleaza contestatie, iar C.N.S.C Bucuresti respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 1293.95 lei daca se depune oferta pentru toate loturile, sau suma de607.41 lei daca se depune oferta doar pentru lot 1.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare trebuie prezentata cel mai tarziu la data deschiderii ofertelor. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Forma de constituire a garantiei de participare: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea DGASPC Tulcea, - in original;
- virament bancar(ordin de plata)in contul DGASPC Tulcea, RO28TREZ6415006XXX000164 deschis la Trezoreria Tulcea, cod fiscal 9574414, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;
- numerar la casieria autoritatii contractante.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA.Este permisa constituirea garantiei de buna executie prin toate modalitatile prevazute de art. 90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: FORMULAR 1 - Declaratie privind eligibilitatea- ORIGINAL; Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului.- FORMULAR 2 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 lit.a), c), c^1)si d) din OUG nr.34/2006 - ORIGINAL;Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Pentru a fi calificat ofertantul nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. 181 lit.a), c), c^1)si d)din OUG 34/2006 .- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala, care atesta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)- Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P., care atesta situatia datoriilor exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)- FORMULAR 3 ? ORIGINAL; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator daca este cazul. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea cepriveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante: - Teodorescu Horia - Presedinte Consiliu Judetean;
- Caraman Sirma - Dir.Economic Consiliu Judetean;
- Marinov Gabriel - Teodosie - Director General D.G.A.S.P.C;
- Badulescu Dumitra- Director Adjunct;
- Calina Ion ? Sef serviciu;
- Bogza Valeria ? Sef serviciu;
- Sidorencu Roxana ? Sef serviciu;
- Giurea Luminita ? Sef serviciu;
- Costache Otilia Niculina - Comp.Achizitii;
- FORMULAR 4 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Ofertantii vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care vor certifica faptul ca participarea la procedura de achizitie s-a facut in concordanta cu regulile de concurenta.- FORMULAR 5 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se solicita formularul datat, stampilat, completat si semnat de persoana imputernicita a ofertantului. Pentru persoanele fizice/juridice romane: Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului, de pe langa tribunalul teritorial cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data depunerii ofertelor, care sa cuprinda: - date de identificare legale ( denumire, sediu, cod unic de inregistrare);
- reprezentantii legali;
- obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea sau comercializarea produselor din categoria celor care fac obiectul achizitiei. Se accepta original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" pe fiecare pagina semnata si stampilata.In etapa evaluarii ofertelor, se solicita ofertantului clasat pe primul, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Pentru persoanele juridice/fizice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul si in traducere autorizata sau legalizata.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Persoane fizice autorizate: - Certificat de producator - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul"- Autorizarea pentru desfasurarea de catre persoane fizice a unor activitati economice in mod independent.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2011 vizat si inregistrat de organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa de informatii privind experienta similara- prezentarea unui contract de furnizare / proces verbal de receptie prin caresa confirme livrarea de produse similare., Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati., Prezentare mostreIn scopul dovedirii capacitatii de a livra produse similare, precum si conformitatii cu produsul solicitat, ofertantul va prezenta mostre, din fiecare produs ofertat.(Anexa 1, capitol furnizare lit.e din Ordin ANRMAP nr.509/2011)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.10.2012 15:32