Achizitie publica - Furnizare de Lot 1:carne de manzat, Lot 2: carne de porc si Lot 3:carne de pasare si organe comestibile
Detaliu pentru invitatia numarul 348667
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348667/18.06.2013
Denumire contract: Furnizare de Lot 1: carne de manzat, Lot 2: carne de porc si Lot 3: carne de pasare si organe comestibile
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului a judetului Satu MareCod fiscal: 15418983, Adresa: str. Corvinilor nr.18, Satu Mare, Telefon: +40 261768830, Fax: +40 261768830
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DGASPC Satu Mare, Secretariat, str. Corvinilor nr.18, cod postal: 440080
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DGASPC Satu Mare, str. Corvinilor nr.18, Birou Achizitii publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de Lot 1: carne de manzat, Lot 2: carne de porc si Lot 3: carne de pasare si organe comestibile
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de: LOT 1 : carne manzat cal.I cu os;LOT 2 : carne porc degresata cal.I cu os ? pulpa cu os, ceafa cu os;carne de porc cal. II cu os si slanina;LOT 3 : carne de pasare si organe comestibile.
II.1.6) CPV: 15111200-1 - Carne de manzat (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 311, 680.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de6232 lei, dupa cum urmeaza: Lot 1:167 lei ; Lot 2:2830 lei; Lot 3:3235.In cazul in care la procedura de achizitie vor participa si operatori economici straini acestia vor constitui garantia de participare la cursul lei/valuta comunicat de BNR la data publicarii in SEAP a invitatiei de participare.Garantia de participare trebuie prezentata cel mai tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor, perioada de valabilitate a garantiei de participare fiind egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor . Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG 34/2006, actualizata.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin virament bancar, contul autoritatii contractante esteRO14TREZ5465006XXX000195, deschis la Trezoreria Satu Mare, cod fiscal 15418983.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.In conformitate cu Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare, prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare (anexa nr.1 din Legea 346/2004).Nota: Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii respinge contestatia formulata autoritatea contractanta iiva retine o parte din garantia de participare conform art. 278^1 din OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din O.U.G.34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: se va completa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: Formularul Declaratie privind eligibilitatea- formular nr.2;Cerinta nr.2: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: se va completa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006- formular nr.3Cerinta nr.3: Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Modalitatea de indeplinire: se va completa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: formularul Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? formular nr.4Cerinta nr.4: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: se va completa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1- formular nr.5Persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Apan Octavian Vasile-director general, Pop Marcela Aurelia-director gen. adj.economic, Ardelean Eugenia Valeria- director gen. adjunct, Gorgan Adriana Mariana- sef serviciu contabilitate administrativ patrimoniu, Radu Calina- sef birou achizitii publice, Felecan Eniko Beatrice- sef birou juridic si contencios, Motiu Dana Silvia? consilier birou achizitii publice, Chivari Lucia Mariana ? referent birou achizitii publice.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este exclus din procedura de atribuire.Cerinta nr.5Operatorii economici participanti la procedura vor completa Declaratia privind calitatea de participant la procedura- formularul nr.6 din sectiunea Modele de formulareCerinta nr. 6Certificat eliberat de ANAFprivind indeplinirea obligatiilor fiscale exigibile de plata la bugetul consolidat de stat.Modalitatea de indeplinire: certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCerinta nr.7Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale.Modalitatea de indeplinire: certificatul trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fizice romane1)Certificat constatator, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, emis de Oficiul Registrului Comertului. Informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fiereale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si domeniul de activitate al ofertantului sa corespunda obiectului procedurii.Ofertantul clasat pe primul loc va transmite, la solicitarea autoritatii contractante, Certificatul in original sau in copie legalizata.2) In cazul in care ofertantul este producator, se va prezenta Autorizatie sanitara veterinara de functionare, conform Ordin nr. 111/16 decembrie 2008 -copie semnata, stampilata care vapurtamentiunea ?conform cu originalul?;sau, In cazul in care ofertantul nu este producator, se va prezenta document de inregistrare sanitar veterinara conform Ordin nr. 111/16 decembrie 2008- copie semnata, stampilata care vapurtamentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.Persoane fizice/juridice straineSe vor atasa copii dupa original, si traducere autorizata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3ani pentru produsele solicitate. Se va prezenta o lista a produselor solicitate si livrate in ultimii 3 ani, care va contine valori, perioada si locul livrarii produsului, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, Cerinta nr. 2: Autorizatie sanitara pentru mijlocul de transport cu care se va efectua livrarea produselor, conform Ordin nr. 57/24 iunie 2010 emisa de DSV judeteana -copie semnata, stampilata care va purta mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.06.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.06.2013 09:06