Achizitie publica - FURNIZARE DE MANSOANE DE LEGATURA PENTRU CABLURI ELECTRICE SI BANDA AUTOADEZIVA PENTRU MANSOANE CABLURI ELECTRICE
Detaliu pentru invitatia numarul 347734
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347734/31.05.2013
Denumire contract: FURNIZARE DE MANSOANE DE LEGATURA PENTRU CABLURIELECTRICE SI BANDA AUTOADEZIVA PENTRU MANSOANE CABLURI ELECTRICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA A HUILEI SACod fiscal: RO31023705, Adresa: Str.Timisoara, nr.2, Petrosani, Telefon: +40 254541460, Fax: +40 254506157
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Timisoara, nr.2, Petrosani, Romania, cod postal: 332015, telefon: +40 254541460, fax: +40 254506157, persoana de contact: Victor Utu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SNH-SA, str. Timisoara nr.2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE DE MANSOANE DE LEGATURA PENTRU CABLURIELECTRICE SI BANDA AUTOADEZIVA PENTRU MANSOANE CABLURI ELECTRICE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Mansoanele de legatura sunt folosite pentru innadirea cablurilor electrice cu 3 conductoare de sectiuni cuprinse intre 50 si 240 mmp, avand tensiuni nominale de 1?6kV, utilizate in unitatile miniere din cadrul S.N.H.-S.A, in subteran, mine grizutoase (grupa I din punctul de vedere al atmosferelor potential explozive) si la suprafata.Mansonul, constituind si armatura exterioara in cazul in care carcasa exterioara este metalica, este destinat sa protejeze mecanic si impotriva coroziunii locul de innadire a doua cabluri.Banda autoadeziva, este conceputa special pentru innadirea cablurilor electrice flexibile. Aceasta va fi livrata inclusiv cu componentele pentru innadirea conductorilor de faza. De asemenea se vor livra: banda de refacere a izolatiei de baza, banda de refacere a izolatiei de suprafata, cleme pentru legarea firelor de comanda, banda semiconductoare pentru refacerea ecranelor nemetalice, plasa de cupru pentru refacerea ecranelor metalice, resort cu forta constanta de apasare pentru legarea plasei de cupru de ecran, banda izolatoare pentru refacerea izolatiei de fabricatie si masa pentru etansare.
II.1.6) CPV: 31210000-1 - Aparate electrice de comutare sau de protectie a circuitelor electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 28, 160 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare (se va nota GP) este obligatorie.Valoarea GP este: 563, 20 lei;Perioada de valabilit.: 90 zile de la termen.limita de primire a ofertelor.Modalitati de constit.(pt. garantii in valuta data echiv.in lei: 5 zile inainte de data limita de dep. a ofertelor la cursul BNR): a) virament bancar, in cont. nr.RO10RNCB0165130761980003 deschis la BCR Petrosani, b)instrument de garantare, emis cf.lg.de o soc. banc.sau de asig., in original. Daca doc.este emis de o banca sau o soc. de asig.din strainatate, se va prezenta si traduc.autoriz.si legaliz.(formular 1? model de scrisoare de GP).c)in numerar, prin dep. la casieria SNH-SA.Ptr.IMM-uri: daca dovedesc ca indepl.cerinte.Lg.nr.346/2004, depunand declaratie cf. anex.1 sau 2 la lg., op.econ. pot benef.de reducere cu 50% a valorii GP.Daca se prezinta o asociere de op.econ., ptr.a benef.de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM.GP trebuie sa fie irevocabila. Dovada constituirii GP trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea contract.are dreptul de a retine GP, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in oricare din urmatoarele situatii: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie in perioada de valabilitate a ofertei; -oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului. Deoarece valoarea estimata a contractului este mai mica decat pragul valoric prevazut la art. 278 ^1 din OUG nr.34/2006, prevederile acestui articol nu sunt aplicabile .Restituirea GP se face cf. preved.art. 88 din HG nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 10% din pretul contractului fara TVA. Modalitatile de constituire sunt: a) instrument de garantare emis cf. legii de o soc. bancara sau de asigurari ? in original, ce devine anexa la contract. Valabilitatea trebuie sa fie cu cel putin 14 zile mai mare decat durata de indeplinire a contractului. ( formular 15 ? model scrisoare de garantie de buna executie ) b) daca partile convin, se poate constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale ? cf. art.90 alin. 3 din HG 925/2006 modificat prin HG 1045/2011 pentru IMM-uri : daca dovedesc ca indeplinesc cerintele Legii nr. 346/2004, depunand declaratie cf. anexei 1 sau la 2 la lege, op.econ. pot beneficia de reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie. Daca se prezinta o asociere de op.econ., pentru a beneficia de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea, in temeiul art. 180 din OUG 34/2006-se completeaza conform formularului 2 Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art.180 din OUG 34/2006.Se va prezenta si de ofertantul asociat sau de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006 -se completeaza conform formularului 3.1.(de catre ofertant/asociat), (Nu se solicita confirmare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat).Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art.181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006.Se va prezenta si de ofertantul asociat, daca este cazul.Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul ? se completeaza conform formularului 3.2., declaratia privind neincadrarea in situatiile de la art.181 lit. a, c^1 si d din OUG 34/2006.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006- se completeaza conform formularului 4 de catre ofertant/ofertant asociat. Aceasta declaratie va fi prezentata si de catre tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire) sunt: 1.Ing. Dragoi Nicolae ? Director General2.Ing. Gheorghe Emil ? Ing. Sef Productie3.Ec. Popescu Verginica- Director Economic4.Dr.Ing. Suciu Adrian ? Director Comercial5.Ing. Pop Lavinica ? Director Resurse Umane6.Ing. Dreghici Alin ? Ing. Sef El. Mecanic7.Ing. Petrescu Gabriel ? Ing. Sef S.S.M.8.Ing. Gavrilescu Marius ? Sef Serv. T.P.9.Ing.Teslici Florin ? Sef Serv. M.E.T.M.I.10.Ec. Blajan Ionela ? Sef Serv. F.I.T.S.S.A.11.Sing. Ciltan Adrian ? Sef Serv. APM12.Ing. Chiuzan Cosmin ? Sef Serv. S.S.M.13.Ing. Sorecau Anisoara ? Sef Serv. R.Umane14.Jr. Balint Ileana ? Sef Serv. L.C.JuridicValoarea necesara finantarii acestui contract de achizitie publica a fost aprobata de directorul economic al SNH-SA .Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art. 69.1 din OUG 34/2006.4.Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta -potrivit Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 se completeaza conform formularului 5.5.Acord de asociere ? numai in cazul in care la procedura de achizitie se prezinta o asociatie-se completeaza conform formularului 6.Mai multi operatori economici se pot asocia pentru a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze asocierea.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai daca oferta comuna este declarata castigatoare si numai daca o astfel de masura reprezinta o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului. Asociatii vor desemna un lider de asociatie.In cazul depunerii ofertei comune, fiecare dintre asociati va indeplini cerintele solicitate la Situatia personala (III.2.1.a), la Capacitatea de exercitare a act.profesionale (III.2.1.b) si la Standarde de asigurare a calitatii (III.2.4), pentru partea din contract pe care o realizeaza.Capacitatea economica si financiara (III.2.2) si Capacitatea tehnica si profesionala (III.2.3) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie -se completeaza conform formularului 7 Pentru persoane juridice si fizice romane1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului -- in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Ofertantii isi asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile /reale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoane juridice straine1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional -in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduceri autorizate in limba romana.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilantul contabil la data de 31.12.2011, 2.Sustinerea capacitatii economice si financiare a ofertantului de o terta persoana, prin prezentarea angajamentului ferm incheiat in forma autentica ? daca e cazulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clenti privati, 2. Sustinerea capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantului de o terta persoana prin prezentarea angajamentului ferm incheiat in forma autentica ? daca e cazul, 3. Respectarea prevederilor Directivei ATEX 94/9/CE a Parlamentului European sau a HG 752 din 14 mai 2004 1. Respectarea standardului european de calitate SR EN ISO 9001:2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.06.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.06.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2013 12:08