Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE DE MASINI DE PROCESARE A DATELOR


Detaliu pentru invitatia numarul 134225
Autoritate contractanta
Sector 5 (Primaria Sectorului 5 Bucuresti)
Cod de identificare fiscala: 4433953
Adresa: Bd.Regina Elisabeta, nr.29-31, sector 5, Bucuresti
Telefon: 3126279
Fax: 3126279
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: FURNIZARE DE MASINI DE PROCESARE A DATELOR
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30210000-4 - Masini de procesare a datelor (Rev.1)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: FURNIZARE DE MASINI DE PROCESARE A DATELOR (PDA SI SCANNERE) - 426 BUC. CF.CS
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 18.04.2008 14:53
Data limita de depunere a ofertelor: 29.04.2008 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: SEDIUL PRIMARIEI SECTORULUI 5 - B-DUL REGINA ELISABETA;NR.29-31, SECTOR 5 BUCURESTI
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.04.2008 10:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL PRIMARIEI SECTORULUI 5 - B-DUL REGINA ELISABETA;NR.29-31, SECTOR 5 BUCURESTI
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire:
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: -
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratie de eligibilitate2. Declaratie privind neincadrarea in preved. art. 181.2.Certificate constatatoare privin indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si cel local, formulare tip eliberate de aut. competente in luna aprilie 2008.3. Certif. constatator emis de ORC in luna aprilie 2008.4. Act constitutiv, statut, certificat de inregistrare.5. Bilant contabil la data de 31.12.2007.6. Inform. privind cifra de afaceri.7. Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani.8. Experienta similara.9. Declaratie pe proprie rasp. ca ofertantul este de acord cu preved. contractului si termenele de plata.
DE LA SERV. AD-TIV APROVIZIONARE ACHIZITII, ETAJ 3, CAM. 34 - CONTRA SUMEI DE 20 LEI PLATIBILA LA CASERIA INSTITUTIEI
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer