Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare de material dendrologic - flori si plante ornamentale


Detaliu pentru invitatia numarul 328645
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Administratia Domeniului Public Sector 4
Numar invitatie: 328645/05.06.2012
Denumire contract: Furnizare de material dendrologic - flori si plante ornamentale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Domeniului Public Sector 4Cod fiscal: 27437970, Adresa: Soseaua Oltenitei nr.9, Bucuresti, Telefon: 0213320594, Fax: 0213320594
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Institutie in subordinea Consiliului Local Sector 4)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de material dendrologic - flori si plante ornamentale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de material dendrologic - flori si plante ornamentale, astfel: viola, petunia, tagetes, juniperus, hedera, rosa, cupressocyparis leylandii si belis.
II.1.6) CPV: 03120000-8 - Produse horticole si plante de pepiniera (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 229, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
3435, 00 lei. Perioada de valabilitate 40 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire: conform prevederilor art. 86 alin(1)din HG 925/2006, in contul RO10TREZ7045006XXX009095, deschis la Trezoreria Sector 4, Bucuresti, CUI 27437970. Pentru operatorii economici incadrati in categoria IMM-urilor conform Legii 346/2004 va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus. Sunt considerati ofertanti tip IMM acei ofertanti pentru care toti membrii asocierii detin calitatea de IMM. In masura in care Consiliul respinge contestatia , autoritatea contractanta va retine suma de: 2290, 00 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.a)Acest document nu se solicita eventualilor subcontractanti.b)In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.c)In cazul unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.2.Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.3.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare depunerii ofertelor;4.Certificat privind taxele si impozitele locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 ale lunii anterioare depunerii ofertelor;5.Alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara in care isi are rezidenta ofertantul;6.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane cu functii de decizie: Vasile Negrila-Director, Tudor Mircea-Sef Serviciu Administrativ, Palici Mihai-Sef Birou BFC, Radu Ion-Consilier juridic, Zlate Marilena-Inspector de specialitate Comp.Achizitii Publice, Barbu Mirela Mihaela-Inspector de specialitate Comp.Achizitii Publice, Obretin Daniela-Inspector de specialitate BFC.7.Certificat de participare cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr.314/2010;In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. 1.Certificat constatatoremis deOficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC-copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul ;2.Autorizatie de functionare pentru persoane fizice- copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul3.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, pentru persoane fizice/juridice straine traduse in limba romana de traducator autorizat, copie legalizata;Note: - documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tert/terti sustinator/sustinatori.- In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei- Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, are obligati de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Bilantul contabil anual, vizat si inregistrat de organele competente., 2.Cifra medie de afaceri- se va prezenta cifra medie anuala de afaceri globala in ultimii 3 ani, de minim 229000, 00 lei.Cifra de afaceri pentru operatorii economici incadrati conform Legii 346/2009 in categoriaIMM-urilor va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus. Valorile vor fi exprimate in lei si euro la cursul leu/euro mediu anual comunicat de BNR., 3.Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva . In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit.a, c1 si d.Daca un grup de operatori economici depun oferta comuna atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista a principalele livrari de produse in ultimii 3 ani. Ofertantul va prezenta cel putin un contract din care sa rezulte ca in ultimii 3 ani a livrat produse similare cu valoare de cel putin 229000, 00 lei. 1.Documente/certificate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.07.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.06.2012 11:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer