Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare de materiale consumabile pentru proiectul POSDRU/96/6.2/S/49743


Detaliu pentru invitatia numarul 283019
Autoritate contractanta
Universitatea 1 Decembrie 1918 Alba Iulia
Cod de identificare fiscala: 5665935
Adresa: Str. Nicolae Iorga, Nr. 11-13, Alba Iulia
Telefon: 0258810861
Fax: 0258810861
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Furnizare de materiale consumabile pentru proiectul POSDRU/96/6.2/S/49743
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 30197000-6 - Articole marunte de birou (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare de materiale consumabile pentru proiectul "Dezvoltarea de programe d eformare specifice pentru cresterea incluziunii sociale in scopul imbunatatirii accesului pe piata muncii" - Contract POSDRU/96/6.2/S/49743
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 14.03.2011 12:22
Data limita de depunere a ofertelor: 24.03.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea "1 Decembrie 1918" Alba Iulia - La Registratura, str. N. Iorga, nr. 15-17, Alba Iulia
Data si ora deschiderii ofertelor: 24.03.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea "1 Decembrie 1918" Alba Iulia - la Palatul Apor, str. G. Bethlen, nr. 5, Alba iulia
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 17, 560 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Decl. privind eligibilitatea; Decl. privind neincadrarea in preved. art. 181 din OUG nr. 34/2006; Confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat; Decl. privind calitatea de participant la procedura; Certificat de participare cu oferta independenta; Certificat constatator emis de O.R.C.; Informatii generale, inclusiv cifra de afaceri pe ultimii 3 ani; Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani; Experienta similara; Cel putin 1 referinta de la clienti ptr. lotul 1 cu val. de min. 2.500 lei; Cel putin o referinta de la clienti cu val. de min. 15.060 lei ptr. lotul 2; Pentru cartuse de toner se va prezenta certificare de la producator ca produsele oferite sunt compatibile cu echipamentele; Certificat acordat de catre un organism acreditat privind sistemul de asigurare al calitatii (ptr. ofertant); Decl. privind subcontractantii (Daca este cazul);Garant. part. in val de: 50 lei ptr. Lot-ul 1, 300 lei ptr. Lot-ul 2.
pe SEAP, atasata la prezenta; pe pe site-ul: www.uab.ro; -Proc.stab. este C.O., pe baza Notei Justif. atasata la prezenta inv.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer