Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare de materiale de constructii


Detaliu pentru invitatia numarul 323735
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UM 02032 CLUJ-NAPOCA
Numar invitatie: 323735/09.04.2012
Denumire contract: Furnizare de materiale de constructii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUM 02032 CLUJ-NAPOCACod fiscal: 14619075, Adresa: STR. MOS ION ROATA NR. 3 - 5 MUN. CLUJ-NAPOCA, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-593275, Fax: 0264-593276
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: UM 02032 , STR. MOS ION ROATA NR. 3 - 5 MUN. CLUJ-NAPOCA, Romania, cod postal: 400397, telefon: +40 264593275, fax: +40 264593276, persoana de contact: PETRU MARGINEAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul UM 02032/Sala de sedinte, Cluj-Napoca, str. Mos Ion Roata, nr. 3-5, jud Cluj, cod 400397
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de materiale de constructii
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 11
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de materiale de constructii la U.M. 02032 Cluj-Napoca
II.1.6) CPV: 44111200-3 - Ciment (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 518, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lotul 1-390 lei; Lotul 2-130 lei; Lotul 3-230 lei; Lotul 4-220 lei; Lotul 5-40 lei; Lotul 6-PFL-150 lei;Lotul 7-220 lei; Lotul 8-60 lei; Lotul 9-900 lei; Lotul 10-1400 lei; Lotul 11-270 lei; Lotul 12-270 lei; Lotul 13-300 lei; Lotul 14-1200 lei; Lotul 15-1700 lei; Lotul 16-1300 lei; Lotul 17-1000 lei; Lotul 18-170 leiCerintele se verifica cumulat pentru toate loturile la care se oferteaza.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu cea a ofertei.I.M.M. ? urile beneficiaza de reducere cu 50%, conform Legii 346/14.07.2004. Se va prezenta declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu cea a ofertei.Forme de constituire a garantiei de participare: - depunerea in contul autoritatii contractante (RO71TREZ2165005XXX006875 deschis la trezoreria Cluj-Napoca), a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor;
-numerar la casieria U.M. 02032 Cluj-Napoca, strada Mos Ion Roata, nr. 3 ? 5;
-scrisoare de garantie bancara pentru participarea la procedura;
- orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii- conform art. 86 din H.G. nr. 925 / 2006 modificata cu H.G. 834 / 2009).Nu se accepta depunerea garantiei de participare cu fila CEC.O copie a dovezii constituirii garantiei de participare la licitatie, va insoti plicul exterior, pentru a putea permite verificarea constituirii corespunzatoare fara desigilarea acestuia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Situatia personala a candidatului/ofertantului: 1) Declaratii privind eligibilitatea: Solicitat [ X ]Nesolicitat []- Completarea formularului nr. 12A, anexa la Fisa de date a achizitiei in Sectiunea formulare, din care sa reiasa caoperatorii economici nu se afla in una din situatiile prevazute la art.180din O.U.G. nr. 34 / 2006 cu completarile si modificarile ulterioare.- Se va prezenta si de catre tertul sustinator ;2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta: Solicitat [ X ]Nesolicitat []- Completarea formularului nr. 12B, anexa la fisa de date a achizitiei in sectiunea formulare, din care sa reiasa ca operatorii economici nu se afla in una din situatiile prevazute la art.181 lit.a, c¹, d, e din O.U.G. nr. 34 / 2006 cu completarile si modificarile ulterioare;
- Se va prezenta si de catre tertul sustinator ;3) Participarea la licitatie cu oferta independenta: Solicitat [ X ]Nesolicitat []- Completarea Formularului 3 AM ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?;4) Neincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G. nr. 34 / 2006: Solicitat [ X ]Nesolicitat []- Completarea Formularului nr. 13 ?Declaratieprivind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr 34/2006?- Se va prezenta si de catre tertul sustinator .Persoane care aproba/semneaza documente emise in legatura cu procedura de atribuire din cadrul autoritatii contractante: Csegzi Florin, Marginean Petru, Serban Lazar, Muresan Florica, Druta Alexandru, Ionescu Roltes, Greble Gabriel, Aftimescu Claudiu Nesolicitat
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare decat urmatoarele valori: Lotul 1=39.000 leiLotul 2=13.000 leiLotul 3=23.000 leiLotul 4=22.000 leiLotul 5=4.500 leiLotul 6=15.000 leiLotul 7=22.000 leiLotul 8=6.500 leiLotul 9=90.000 leiLotul 10=145.000 leiLotul 11=27.000 leiLotul 12=27.000 leiLotul 13=31.000 leiLotul 14=128.000 leiLotul 15=176.000 leiLotul 16=135.000 leiLotul 17=104.000 leiLotul 18=17.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraProduse similare livrate in ultimii 3 ani in valoare de cel putin: Lotul 1=19.000 leiLotul 2=6.500 leiLotul 3=11.000 leiLotul 4=11.000 leiLotul 5=2.000 leiLotul 6=7.000 leiLotul 7=11.000 leiLotul 8=3.000 leiLotul 9=45.000 leiLotul 10=72.000 leiLotul 11=13.000 leiLotul 12=13.000 leiLotul 13=15.000 leiLotul 14=64.000 leiLotul 15=88.000 leiLotul 16=67.000 leiLotul 17=52.000 leiLotul 18=8.000 lei
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2012 09:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer