Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare de materiale de constructii


Detaliu pentru invitatia numarul 345867
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Administratia Cimitirelor si Crematoriilor Umane Bucuresti
Numar invitatie: 345867/25.04.2013
Denumire contract: Furnizare de materiale de constructii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Cimitirelor si Crematoriilor Umane BucurestiCod fiscal: 9791650, Adresa: Intrarea Serelor, nr.1, sector 4, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 6363571/30, Fax: +40 3344254
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii funerare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de materiale de constructii
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de materiale de constructii: ciment, var, caramida otel beton, etcValoare estimata minima pana la 31.12.2013 este de 99000 lei fara TVA, iarvaloarea maxima (valoarea estimata globala, care implica aplicarea optiunii conform art.6 alin (3) din HG nr.925/2006 pana la 30.04.2014) este de 145000 lei fara TVA (99 000 + 46 000 = 145 000)Optiuni: art 6 HG 925/2006
II.1.6) CPV: 44110000-4 - Materiale de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 99, 000 - 145, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar. pt participare: 1980 lei, calculati pentru echivalenta in euro la data de 05.04.2013 curs BNR. 4, 4078 lei/euro. Per. de valabilitate va acoperi durata de valabilitate a ofertei Mod de constituire: prin virament bancar, in contul nr. RO48TREZ7045006XXX000166 deschis laTrezoreria Sector 4, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc.de asigurari, sau prin depunerea in numerar la casierie.In cazul IMM, declaratia pe propria raspundere a reprezentantului legal al intreprinderii interesate privind incadr.in categ.IMM. Declaratia pe propria raspundere privind incadr. in categ. IMM va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/14.07.2004 cu modificarile ulterioare.In cazul emiterii de catre CNSC a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare sume astfel cum se prevede la art.278'1 alin (1) din OUG nr.34/2006. In cazul unei asocieri garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii, iar in acest caz, toti membrii asocierii au obligatia de a depune o Declaratie pe propria raspundere conform Anexei 1 din Legea 346/2004 pentru a demonstra incadrarea in categ IMM. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii nu se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM, atunci asociererea va beneficia de reducerea cu 50% prevazuta de Legea nr.346/2004. Eliberarea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art.88 din H.G. nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)- Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.5);
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.1);
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.10) Observatie: Vor depune declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 toti Ofertantantii/Candidatii/Ofertantii asociati/Subcontractantii/Tertii sustinatori participanti in cadrul prezentei proceduri de atribuire.Persoanele ce detin functii de decizie , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in cadrul autoritatii contractante: 1. Bogdan Peter Tanase- Director2. Calen Elena - sef serv Financiar Contab3. Mihail Badea - Sef Serv A A T4. Patescu Nicolae - Consilier Juridic5. Simon Marina - insp. specialitate6. Iliescu Marioara - insp sp.7. Radu Ionut- insp.sp8. Iana Emil- sef Serv. teritorial9. Bagu Mihai- insp.sp.10. Frecateanu Adela- consilier juridic11. Vasilache Gina- insp specialitate12. Malaiescu Marioara- sef serv. ACEL13. Vaduva Mariana - consilier juridic14. Ionescu Cristian- Sef serv. teritorial15. Ene Camelia- insp. specialitate- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent - Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.3);
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Prezentarea documentului, stampilat si semnat de catre reprezentantul legal al ofertantului (formular nr.4);
- Declaratie privind indeplinirea obligatiilor fiscale - Certificatele fiscale privind plata impozitelor si taxelor locale, a impozitelor la bugetul de stat, precum si a contributiei catre asigurarile sociale de stat, vor fi prezentate astfel incat din acestea sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei depunerii ofertelor ? in original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de catre reprezentatul legal al ofertantului.(formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul / ofertantul este rezident); Prezentarea Certificatului Constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca informatiile cuprinse trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelorprecum si obiectul de activitate al ofertantului sa corespunda cu cel in al carui domeniu este obiectul contractului. Persoanele juridice straine (ofertant unic sau in asociere) vor prezenta documente emise in tara de origine. In cazul in care aceste documente nu se emit, se va prezenta o declaratie pe proprie raspundere.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Rezultatul exercitiilor financiare din cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati, din care sa rezulte o media cifrei de afaceri globale de minim 145000 lei, in functie de informatiile si documentele disponibile ale ofertantilor pentru domeniul de activitate aferent obiectului contractului.Se vor prezenta bilanturile contabile aferente anilor 2010 si 2011 iar pentru anul 2012 se prezinta orice document edificatorcare sa reflecte situatia economica si financiara a ofertantului., Informatii privind TERTII SUSTINTORIPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ducerea la bun sfarsit a unui contract de natura si complexitatea celui supus procedurii derulat in ultimii 3 ani , de minim 95.000 lei, Informatii privind tertii sustinatori - DACA E CAZULCfm. art 190 OUG 34/2006 In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile alin. (1), de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d). Se va completa Formular 8 Standarde de asigurarea calitatii- SR EN ISO 9001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2013 08:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer