Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare de ''materiale de constructii pentru reparatii curente''


Detaliu pentru invitatia numarul 347671
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Numar invitatie: 347671/30.05.2013
Denumire contract: furnizare de ''materiale de constructii pentru reparatii curente''
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASICod fiscal: 4701606, Adresa: STR.PROF.DR. DOCENT DIMITRIE MANGERON NR.67, Iasi, Telefon: +40 232216853, Fax: +40 232216853
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.PROF.DR. DOCENT DIMITRIE MANGERON NR.67, imobil T, Loc.Iasi, jud.Iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700050, punct de contact: Registratura, telefon: +40 232278683-2548, fax: +40 232271288, persoana de contact: adm.patrimoniu Potanga Mihaela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Univesitatea Tehnica ?Gheorghe Asachi? din Iasi, Sala Senat (C101), etaj 1, ? Imobil T (Rectorat), Str. Prof.dr.docent Dimitrie Mangeron nr. 67, Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare de ''materiale de constructii pentru reparatii curente''
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de ?materiale de constructii pentru reparatii curente?. Lot nr.1: diverse materiale pentru zugraveli, lacuri si produse de curatat peretii; lot.nr.2: diverse materiale de constructii si articole conexe
II.1.6) CPV: 44810000-1 - Vopsele (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 104, 450.43 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: L1.=1300lei, L2=700lei.Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 2 zile.Per. de valab. a gar. de particip. trebuie sa fie cel putin egala cu per. de valab. a ofertei, resp.90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forme de constituire a gar. de particip. care vor fi acceptate: - virament in contul bancar: Univ. Tehn. ?Gh. Asachi? din Iasi CF: 4701606 Cont: RO93 TREZ 4065 005XXX000422 - Trez.Mun.Iasi. sau - depunerea de numerar la casieria D.S.S.a Univ. Tehn. ?Gh. Asachi ??din Iasi, str. prof. dr. doc.D. Mangeron nr.67, camin T18, parter sau - un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asig., care se prezinta in original (art. 86 din HG 925/2006). Scrisorile de gar. bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.In conform. cu prevederile Legii 346 din 14 iulie 2004 cu modificarile si completarile ulterioare, gar. de particip. poate fi achitata cu reducere de 50% in cazul in care of. se incadreaza in categoria IMM-urilor. Of. care nu sunt insotite de dovada constituirii gar. de particip. vor fi considerate inacceptabile. Conf. O.U.G. 34/2006 art. 278 indice 1, alin.(1), lit.a), in masura in care C.N.S.C. respinge contestatia, Autoritatea contractanta va retine contestatorului din gar. de particip.pentru lotul nr.1: suma de 680.37 lei (RON), iar pentru lotul nr.2 : nu este cazul.
Garantie de buna executie
Gar.de buna exec.se const.in suma fixa, intr-un cuantum de maxim 5% din val. contr.Forme de constit. a gar.de buna ex.ce vor fi acceptate: vir.in contul bancar: Univ. Tehn. ?Gh. Asachi? Iasi, CF: 4701606, Cont: RO93 TREZ 4065 005X XX00 0422 Trez.Iasi.sau dep. de numerar la casieria D.S.S., str. prof.dr.doc.D. Mangeron nr.67, cam.T18, parter sau un instrument de garantare emis in condit.legii de o soc. bancara/soc. de asig., care se prezinta in orig.(art. 90 din HG 925/2006).Scris.de gar. bancara vor fi elib., de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de pref. cu coresp. in Romania. In conf. cu prev. Legii 346 din 14 iulie 2004 cu modif. si compl.ult., gar.de buna ex. poate fi achitata cu red.de 50% in cazul in care of.se incadreaza in categ.IMM-urilor.Ptr.return gar., op.ec.se obliga dupa expir.termenelor prevaz.la art.92 din HG925/2006, modif.si compl.ult., sa transm.prin fax adresa scrisa, cu solicit return gar. cu ment.cont bancii in care dor.sa se efect.OP.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentarea form 4: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 4 din sectiunea Formulare;b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. 34/2006Prezentarea form.5: Declaratie, pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G.34/2006, cu mod.si compl. ult.Cerinte: a) prezentarea doc.mentionat, completat in conformitate cu Form. 5 din sectiunea Formulare;b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006Certificate constatatoare privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. c) din ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal: 1. Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice (A.N.A.F.);2. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice.Observatie: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.b)certificatele fiscale sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.c) continutul documentelor sa dovedeasca faptul ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 181 lit. c) din ordonanta.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 din OUG nr. 34/2006, sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Prezentarea form.6: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 6 din sectiunea Formulare si cu Ordinul presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010;b) continutul documentului sa dovedeasca faptul ca ofertantul respecta prevederile Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.Prezentarea form.7: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioareCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 7 din sectiunea Formulare;b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 69 indice 1 din O.U.G. 34/2006.NOTA: Pentru completarea corecta a acestei declaratii mentionam persoanele cu functie de decizie din cadrul Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi: Rector- Prof.univ.dr.ing Giurma Ioan, Prorector Prof.univ.dr.ing.Grigoras Stefan , Director general administiv Condrea Petru, Director Economic- Ec. Crivoi Mariana, Jurist- Troia Mirela, Presedintele comisiei de evaluare ? ing.Budeanu Bogdan, Sef birou financiar ?contabilitate Directia Servicii Studentesti ?ec.Constachescu Petronela, inlocuitor presedinte al comisiei de evaluare Petranici Victor, membru in comisia de evaluare Teslariu Costina, membru in comisia de evaluare Imbrea Marius, membru in comisia de evaluare Nistor Marian Constantin, membru in comisia de evaluare Frant Danil, membru in comisia de evaluare Filiuta Ana, membru in comisia de evaluare Petria Ioan.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formulare mentionate la acest punct (punctul III.2.1. a)). Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic sau alt document echivalent conform prevederilor art. 182 alin. (1) din OUG 34/2006 modificata si completata ulterior.Cerinte: a) prezentarea documentului mentionat, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal;b) continutul documentului mentionat sa dovedeasca ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse care face obiectul procedurii de achizitie publica.Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea formularului 8: Declaratie - Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri globala pe ultimii 3(trei) ani .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea formularului 9: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3(trei) ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie sau a unei recomandari din partea unui beneficiar al acestui tip de produse., Prezentarea de mostre pentru pozitiile din caietul de sarcini, astfel: LOT 1: La urmatoarele repere: : nr.crt. 13 - Solutie antimucegai(0, 9litru / flacon ); (un flacon): nr.crt.20 - Pensule cufirnatural; manerplastic sau lemn lacuit, latime :40mm;(una bucata): nr.crt. 24 - Trafalet micprofesional, ( lungime 10 cm) pentru vopsea - emailalchidic, cu toate accesorile incluse ? dotare completa ; (una bucata): nr.crt.28 - Trafalete mare profesional, ( lungime 25 cm) pentru vopsea lavabila cu toate accesorile incluse ? dotare completa ; (una bucata)LOT2: La urmatoarele repere: nr.crt.18 - Faianta alba lucioasa , 20/30 cm; grosime = min. 8 mm; ( una placa): nr.crt. 24 ? coltar profil trepte aluminiu ( cca. 10 cm): nr.crt.31-Gresie portelanataantiderapanta, pentru exterior 33, 3x33, 3 cm, grosime = min.0, 8 -1 cm, culoare bej cu maro, calitatea I, conform desen anexat ( imita piatra) ( una placa): nr.crt.38 ? folie polietilena 0, 05mm pentru protectie ( cca 25 cm); grosimea foliei se va verifica prin masurare cu micrometrudigital.: nr.crt.39 - Smirghel pe suport textil, granulatie 150; ( cca.15cm): nr. crt.50- banda aluprof treapta antiderapanta ( cca.10 cm)Mostrele solicitate se vor depune pana la data si ora limita de primire a ofertelor (stabilita in invitatia de participare)(oferta si mostrele se vordepune la Registratura Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi). Se vor eticheta fiecare produs in parte cuo foaie prin care se mentioneaza lotul, denumirea, codul configuratiei-nr.crt. din caietul de sarcini. Toate mostrele se vor pune intr-o cutie/punga sigilata(pentru fiecare lot in parte), careia i se va atasa o foaie marcata cu adresa autoritatii contractante, adresa si denumirea ofertantuluisi cu mentiunea: ACHIZITIE? Materiale de constructii pentru reparatii curente? Mostre pentru lot nr????A NU SE DESCHIDE INAINTE DE DATA (stabilita in anuntul de participare) ORA (stabilita in anuntul de participare)?.NOTA: Dupa analizarea mostrelor de catre comisia de evaluare, pentru operatorul economic castigator, acestease vor opri pana in momentul livrarii produselor in vederea compararii lor cu mostrele prezentate la deschidere; mostrele ofertantilor necastigatori, vor fi returnate acestora, (pe cheltuiala lor) de la sediul Autoritatii Contractante: Directia Servicii Studentesti, Campus Tudor Vladimirescu din Iasi, b-dul T.Vladimirescu, camin T19 ? parter.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2013 12:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer