Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare de materiale de constructii si articole conexe


Detaliu pentru invitatia numarul 352972
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE -ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA BANAT
Numar invitatie: 352972/22.08.2013
Denumire contract: Furnizare de materiale de constructii si articole conexe
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE -ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA BANATCod fiscal: RO23886284, Adresa: B-dul Mihai Viteazu, nr.32, Timisoara, Telefon: +40 256492097, Fax: +40 256491798
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Gospodarirea Apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de materiale de constructii si articole conexe
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de materiale de constructiiLOT 1 - LemnLOT 2 - Materiale de constructiiLOT 3 - Materiale pentru acoperisLOT 4 - Conducte, tevarie, tevi, tubaje, tuburi si articole conexeLOT 5 - Articole sanitareLOT 6 ? Bolturi si suruburiLOT 7 - Vopsele, lacuri si masticuriOptiuni: Contractele pot fi prelungite in conditiile art. 6 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 44100000-1 - Materiale de constructii si articole conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 184, 000 - 220, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: Lot1= 656 lei Lot2= 856 lei Lot3= 688 lei Lot4= 1046 lei Lot5= 80 lei Lot6= 104 lei Lot7= 240 lei. Forma de constituire : scrisoare de garantie bancara, ordin de plata in contul RO61TREZ6215005XXX010560 Trezoreria Timisoara sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii. Perioada de valabilitate este de 30 zile de la data limita de primire a ofertelor. Cuantumul care se va retine din garantie in conditiile art.278^1 din OUG 34/2006 - nu se retine.Daca garantia se depune in valuta echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara de data limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Garantia de participare se va prezenta in original, la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor, precum si in SEAP, scanata la sectiunea "Documente de calificare", de catre toti operatorii economici.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este in valoare de 5 % din valoarea fara TVA a contractului, . Constituita prin : a) scrisoare de garantie bancara sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii b) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (candidatul/ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotararea nr.1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Criterii de calificare si selectie : Declaratie privind eligibilitatea -formular A, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 -formular 12B, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta in conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr.314/2010-formular participare.Declaratie pe proprie raspundere in temeiul art. 69^1 din OUG 34/2006-formular conflict.Declaratie privind calitatea de participant la procedura -formularul 12C.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice emis de MFP sau unitatile subordonate si certificat privind plata taxelor si impozitelor locale emis de primarie, din care sa rezulte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-formulare specifice.Persoane cu functie de decizie in organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Luci Ervin, Gal Aurica, Hepes Dumitru, Vlaicu Ionel, Purdea Doru, Grui Ioan. Cerificat constatator emis de ORC.Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copielegalizata, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii.Autorizatie de functionare sau altele echivalente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Rezultatul exercitiului financiar pe anul 2012 (bilant contabil la 31.12.2012), Informatii generale-Cifra globala medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie de minim : lot 1=65600 lei, lot 2= 85600 lei, lot 3=68800 lei, lot 4=106400 lei, lot5=8000 lei, lot 6=10400 lei, lot 7= 24000 lei.Curs mediu BNR an 2010-4, 2848;an 2011 - 4, 4287;an 2012 - 4, 4560Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O declaratie referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, pentru asigurarea controlului calitatii, Declaratie privind utilajele, echipamentele de care dispune operatorul pentru indeplinirea contractului, grad de acoperire la nivelul localitatii Timisoara sau localitati limitrofe(de exemplu localitatile Ghiroda, Sag, Giroc, Mosnita Noua, Sacalaz, Dumbravita, Giarmata, Dudestii Noi)cu cel putin o unitate/punct de lucru/depozit.Operatorul trebuie sa faca dovada ca detine in proprietate, are un contract de inchiriere/comodat sau sa faca dovada punerii la dispozitie a unui depozit, punct de lucru., Ofertantul va face dovada ca in ultimii 3 ani a furnizat produse similare, in baza unui contract- prin care sa confirme livrarea de produse similare, in valoare de minim : lot 1=10933, 33 lei, lot 2=14266, 66lei, lot 3=11466, 66 lei, lot 4=17733, 33 lei, lot 5=1333, 33 lei, lot 6=1733, 33 lei, lot 7= 4000 lei(se inteleg toate sit. prevazute la art. 12, din Ordin ANRMAP 509/2011).Ofertantul va prezenta copii dupa certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sauclient privat din care sa rezulte ca au fost furnizate pana la data limita dedepunere aofertelor, produse similare sau o declaratie pe proprie raspundere a operatorului.Curs mediu BNR an 2010-4, 2848;an 2011 -4, 4287;an 2012 - 4, 4560Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.08.2013 12:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer