Achizitie publica - Furnizare de medicamente
Detaliu pentru invitatia numarul 330127
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330127/21.06.2012
Denumire contract: Furnizare de medicamente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL "Dr. Eugen Nicoara" REGHINCod fiscal: 1235218, Adresa: Str. Spitalului nr. 19-20, Reghin, Telefon: 0265 512712, 0265 511875, Fax: 0265 512809, 0265 511875
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de medicamente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de medicamente conform Caietului de sarciniNr. Lot | UM| CANT min | CANT max1| CAPS |3420|56242 |COMPR| 1554|25553 |FL |1450 |23844 |FL |20400 |335465 |FL |1400 |23026 |CAPS |600|9877 |FL |3500 |57558 |FL |100 |1649 |FL |4400 |723510 |FL |2400 |394611 |CAPS |2960 |486812 |CAPS |1360 |223613 |FL |20 |3314 |FL |375 |61615 |FL |10320 |1697016 |FL |2280 |375017 |FL |370 |60818 |FI |40 |6619 |COMPR |5070 |833720 |COMPR |1740 |286021 |FI |990 |162822 |FL |9 |1523 |CAPS |280 |46024 |FI |10750 |1767825 |FI |1960 |322326 |FL |20 |3027 |FL |10 |1628 |COMPR |960 |158029 |FL |180 |29630 |COMPR |2160 |355031 |COMPR |240 |39032 |CAPS |20 |3033 |FL |15 |2534 |FL |15 |2535 |TUB |57 |9436 |FL |3 |537 |FL |12 |20Ofertele se vor depune tinand cont de valoarea minima estimata (pentru fiecare lot in parte), valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari
II.1.6) CPV: 33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 361, 685.93 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
|Nr. LotU/MGarantie de participare (lei)||1CAPS 18||2COMPR 32||3FL 106||4FL 444||5FL 27||6CAPS 3||7FL 52||8FL 4||9FL 150||10 FL 55||11CAPS 21||12 CAPS 54||13 FL 5||14 FL 39||15 FL 1687||16 FL 250||17 FL 20||18 FI 1||19 COMPR 46||20 COMPR 43||21 FI 62||22 FL 1||23 CAPS 0.59||24 FI 102||25 FI 15||26 FL 13||27 FL 8||28 COMPR 3||29 FL 17||30 COMPR 14||31 COMPR 0.76||32 CAPS 0.13||33 FL 0.37||34 FL 0.70||35 TUB 4||36 FL 0.51||37 Fl 2|Periada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile raportat la TERMENUL LIMITA de primire a ofertelor.Formele de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform Formular nr.13prin depunerea unui ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont garantie de participare: RO69TREZ4775006XXX003386, deschis la Trezoreria mun. Reghin, Cod fiscal :1235218)- depunerea sumei in numerar la caseria autoritatii contractante.In cazul in care garantia de participare se constituie prin Scrisoare de garantie bancara, aceasta trebuie depus in original pana la data de (vezi invitatia de participare ? termenul de depunere a ofertelor) ora 15:00 , la sediul autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/12.10.2010Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersonalul din cadrul autoritatii contractante responsabili cu organizarea derularea si finalizarea procedurii de atribire : dr. Moldovan Iuliu - manager, ec. Sintamarian Mirela Director Fin.-Cont, ing. Biro Albert - sef serv.Adm.ATAp., jurist Todoran Ancuta. Autorizatie de functionare / altele echivalenteAPP ? uri pentru fiecare madicament ofertat
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Este atasat invitatiei
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.07.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2012 14:49