Achizitie publica - Furnizare de medicamente
Detaliu pentru invitatia numarul 350370
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350370/12.07.2013
Denumire contract: Furnizare de medicamente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL "Dr. Eugen Nicoara" REGHINCod fiscal: 1235218, Adresa: Str. Spitalului nr. 19-20, Reghin, Telefon: +40 265512712 / +40 265511875, Fax: +40 265512809 / +40 265511875
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP, procedura este on-line
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de medicamente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de medicamente conform Caietului de sarcini.Ofertele se vor depune tinand cont de valoarea minima estimata (pentru fiecare lot in parte), valoarea minima a intervalului reprezintavaloarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoareaestimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentariOptiuni: Autoritatea contractanta opteaza pentru aplicarea art. 6 din HG 925/2006
II.1.6) CPV: 33651100-9 - Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 189, 997.1 - 336, 148.37 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
|Nr. Lot / Garantie de participare (lei)||1 / 12|2 / 20|3 / 88|4 / 435|5 / 28|6 / 4|7 / 56|8 / 13|9 / 4|10 / 73|11 / 39|12 / 9|13 / 28|14 / 4|15 / 33|16 / 1451|17 / 272|18 / 80|19 / 60|20 / 24|21 / 7|22 / 1|23 / 63|24 / 5|25 / 15|26 / 4|27 / 16|28 / 13|29 / 0, 5|30 / 0, 15|31 / 0, 4|32 / 0, 6|33 / 0, 5|34 / 4Periada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile raportat laTERMENUL LIMITA de primire a ofertelor.Formele de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform Formular nr.13prin depunerea unui ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont garantiede participare: RO69TREZ4775006XXX003386, deschis la Trezoreria mun. Reghin, Cod fiscal :1235218)- depunerea sumei in numerar la caseria autoritatii contractante.In cazul in care garantia de participare se constituie prin Scrisoare de garantie bancara, aceasta trebuie depus in original pana la data de(vezi invitatia de participare ? termenul de depunere a ofertelor) ora 15:00 , la sediul autoritatii contractante.Pentru garantia de participare constituita in alta moneda, se va utiliza cursul de schomb BNR cu 5 zile inaintea limitei de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/12.10.2010Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersonalul din cadrul autoritatii contractante responsabili cu organizarea derularea si finalizarea procedurii de atribire : dr. Moldovan Iuliu - manager, ec. Sintamarian Mirela Director Fin.-Cont, ing. Biro Albert - sef serv.Adm.ATAp., Farm. Vlaic Teodora - farmacist sef, As. Fogarasi Teodora Eugenia - asistent farmaceutic Autorizatie de functionare / altele echivalenteAutorizatie de Punere pe Piata (APP ? uri) pentru fiecare madicament ofertat, conform Legii 95/2006, cu privire la reforma in domeniul sanatatii, Titlul XVII Capitolul III art. 700 si urmatoareleCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Se va permite depunerea documentelor solicitate in aceasta sectiune, inclusiv pentru certificatul constatator in oricare din formele: original/copie legalizata/cipie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc de a prezenta pentru conformitate documentele solicitate in original/copie legalizata.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. - este atasat invitatiei
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.07.2013 15:00