Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE DE MEDICAMENTE DE UZ UMAN 2


Detaliu pentru invitatia numarul 333137
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL SPITAL POARTA ALBA
Numar invitatie: 333137/06.08.2012
Denumire contract: FURNIZARE DE MEDICAMENTE DE UZ UMAN 2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL SPITAL POARTA ALBACod fiscal: 11664802, Adresa: STR. COLONIILOR NR. 1 JUD. CONSTANTA, Poarta Alba, Telefon: 0241.853708, Fax: 0241.853708
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP, www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE DE MEDICAMENTE DE UZ UMAN 2
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 8
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de medicamente de uz uman, respectiv 46 de loturi conform caiet de sarcini.
II.1.6) CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 40, 083.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 1 % din valoarea estimata fara TVA a fiecarui lot in parte si va fi suma garantiilor aferente loturilor ofertate. Valoare totala este de 400.84lei.Perioada de valabilitate este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertei. Mod de constituire: orice instrument de garantare bancara/de asigurari legal emis la dispozitia achizitorului, ce se va depune scanat online si in original la sediu, de toti ofertantii sau virament bancarin contulPenitenciarului Spital Poarta Alba, RO23TREZ2315005XXX015054, deschis la Trezoreria Constanta, cod fiscal 11664802, dovada se va depune scanata online.Garantia de participare constituita de operatorii economici incadrati conform Legii nr. 346/2004 in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50 % fata de suma fixa solicitata. In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.Nota: Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschidereaofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a garantiei de participare, vor fi respinse ca inacceptabile si returnate la deschidere.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului subsecvent, exclusiv TVA.Valabilitatea garantiei de buna executie pe toata perioada de valabilitate a contractului subsecvent.Se va constitui in maxim 3 zile lucratoare de la semnarea contractului subsecvent, prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancarasau de o societate de asigurari sau prin virament bancarin contulPenitenciarului Spital Poarta Alba RO23TREZ2315005XXX015054, deschis la Trezoreria Constanta, cod fiscal 11664802.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Cerinta obligatorie: formular nr. 1.Se va prezenta in original cu semnatura si stampila reprezentantului legal al operatorului economic.2) Declaratie privind neincadrarea la art. 69¹din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: formular nr. 2.Se va prezenta in original cu semnatura si stampila reprezentantului legal al operatorului economic.Persoanele cu functii de decizie din cadrul Penitenciarului Spital Poarta Alba sunt: Marinela GHINDEANU, Georgeta SOFRONIE, Elena PETRE, Monica VASELIU, Jenica FLOREA, Alin ICHIM3) Declaratiepe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: formular nr. 3.Se va prezenta in original cu semnatura si stampila reprezentantului legal al operatorului economic.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la?declararea ofertei drept inacceptabile, in conf. cu prevederile art. 36 alin. (1) lit. b) din H.G. nr. 925/2006?4) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: formular nr. 4. ? in original. Insotit de Certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile xcatre bugetul de stat si bugetele asigurarilor de sanatate eliberat de D.G.F.P. - original/copie legalizata/marcat "conform cu originalul" su semnatura si stamila reperezentantului legal.- Certificatul privind achitarea taxelor si impozitelor locale eliberat de primaria locala - original/copie legalizata/marcat "conform cu originalul" su semnatura si stamila reperezentantului legal.Nota: certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cerinta obligatorie: 1) Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa ca obiectul de activitate principal sau secundar al operatorului economic corespunde cu obiectul procedurii de achizitie si emis cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.2) Autorizatie de distributie angro - emisa de Ministerul Sanatatii Publice in termen de valabilitate care atesta dreptul de a depozita si distribui medicamente ?en gros? emisa de Agentia Nationala a Medicamentului. Sunt exceptate de la detinerea unor autorizatii pentru activitatea de distributie angro de medicamente persoanele juridice care detin o autorizatie de fabricatie pentru distributia produselor proprii acoperite de aceasta autorizatie.Se vor prezenta in original/copie legalizata/marcat"conform cu originalul" su semnatura si stamila reperezentantului legal.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, cuprinzand si cifra de afaceri 2009, 2010, 2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1) Lista principalelor livrari de produse similare cu obiectul procedurii de achizitie efectuate in ultimii 3 ani, insotita de cel putin o recomandare /document constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale.2) Declaratie pe proprie raspundere prin care se confirma faptul ca detine Autorizatiile de punere pe piata pentru produsele ofertate, in termen de valabilitate.NOTA: Pentru acele medicamente aflate in procedura de reautorizare vor fi depuse documente eliberate de Agentia Nationala a Medicamentului din care sa rezulte ca produsele respective sunt in procedura de reautorizare, adrese eliberate de ANMDM, pentru medicamentele aflate in procedura de reinnoire a autorizatiei de punere pe piata, inclusiv adresele de confirmare a validarii cererii de reinnoire, in conformitate cu Legea 95/2006, sau orice documente similare conform legilor in vigoare. Prezentarea unor documente care sa ateste implementarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent al acestuia.Operatorii economici care nu au sediul in Romania trebuie sa detina o certificare sau o acreditare, pentru acelasi domeniu si acelasi nivel, acordata de un organism national ori international, recunoscut de o tara membra UE
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.11.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.08.2012 09:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer