Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare de medicamente de uz uman


Detaliu pentru invitatia numarul 353415
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL SPITAL POARTA ALBA
Numar invitatie: 353415/05.09.2013
Denumire contract: Furnizare de medicamente de uz uman
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL SPITAL POARTA ALBACod fiscal: 11664802, Adresa: STR. COLONIILOR NR. 1 JUD. CONSTANTA, Poarta Alba, Telefon: +40 0241853708, Fax: +40 0241853708
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de medicamente de uz uman
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie medicamente de uz uman, respectiv 42 loturi conform Caiet sarcini
II.1.6) CPV: 33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 44, 342.1 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 1 % din valoarea estimata fara TVA a fiecarui lot in parte si va fi suma garantiilor aferente loturilor ofertate. Valoare totala este de 443.42lei.Perioada de valabilitate este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertei. Mod de constituire: orice instrument de garantare bancara/de asigurari legal emis in original la dispozitia achizitorului sau virament bancarin contulPenitenciarului Spital Poarta Alba, RO23TREZ2315005XXX015054, deschis la Trezoreria Constanta, cod fiscal 11664802.Conform Art. 278^1 din O.U.G. 34/2006, actualizata, ?In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare1% dinvaloarea estimata a contractului.Garantia de participare constituita de operatorii economici incadrati conform Legii nr. 346/2004 in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50 % fata de suma fixa solicitata. In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.Nota: Garantia de participare se va posta scanat in SEAP iar originalul se va depune la sediul autoritati contractante pana la data limita de depunere a ofertelor.. Ofertele care nu sunt insotite de documentele de constituire a garantiei de participare, vor fi respinse ca inacceptabile si returnate la deschidere, dovada constituirii garantiei de participare se va posta scanat in SEAP iar originalul se va depune la sediu pana la data limita de depunere a ofertelor.Data de referinta leu/alta moneda va fi 26.08.2013
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10% din pretul contractului subsecvent, exclusiv TVA. Valabilitatea garantiei de buna executie pe toata perioada de valabilitate a contractului subsecvent. Se va constitui in maxim 3 zile lucratoare de la semnarea contractului subsecvent, prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , prin virament bancar in contul Penitenciarului Spital Poarta Alba RO23TREZ2315005XXX015054, deschis la Trezoreria Constanta, cod fiscal 11664802, sau numerar la casieria unitatii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Cerinta obligatorie: formular nr. 1.Se va prezenta in original cu semnatura si stampila reprezentantului legal al operatorului economic.2) Declaratie privind neincadrarea la art. 69¹din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: formular nr. 2.Se va prezenta in original cu semnatura si stampila reprezentantului legal al operatorului economic.Persoanele cu functii de decizie din cadrul Penitenciarului Spital Poarta Alba sunt: Elena Corina PETROVAN, Georgeta SOFRONE, Elena PETRE, Ionel SELEA, Jenica FLOREA, Alin ICHIM, Mariana ROMAN, Mihaela ZAMFIRESCU, Ana VASILE, Ciprian SOFRONIE.3) Declaratiepe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie: formular nr. 3.Se va prezenta in original cu semnatura si stampila reprezentantului legal al operatorului economic.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la?declararea ofertei drept inacceptabile, in conf. cu prevederile art. 36 alin. (1) lit. b) din H.G. nr. 925/2006?4) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.5) Certificatul de participare cu oferta independenta-Formularul 12 Cerinta obligatorie: formular nr. 4. ? in original. Insotit de Certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile xcatre bugetul de stat si bugetele asigurarilor de sanatate eliberat de D.G.F.P. - original/copie legalizata/marcat "conform cu originalul" su semnatura si stamila reperezentantului legal.- Certificatul privind achitarea taxelor si impozitelor locale eliberat de primaria locala - original/copie legalizata/marcat "conform cu originalul" su semnatura si stamila reperezentantului legal.Nota: certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.. Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: 1) Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa reiasa ca informatiile cuprinse in certificatul constatator sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2) Declaratie pe proprie raspundere prin care se confirma faptul ca detine Autorizatiile de punere pe piata pentru produsele ofertate, formularul 7.Persoane juridice /fizice straineCerinta obligatorie: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (copiile actelor si traducerile autorizate ale acestora in limba romana, sau semnate si stampilate ?conform cu originalul?).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale, cuprinzand si cifra de afaceri globale pentru ani2010, 2011, 2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare cu obiectul procedurii de achizitie efectuate in ultimii 3 ani Prezentarea unor documente care sa ateste implementarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent al acestuia.Operatorii economici care nu au sediul in Romania trebuie sa detina o certificare sau o acreditare, pentru acelasi domeniu si acelasi nivel, acordata de un organism national ori international, recunoscut de o tara membra UEPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.09.2013 14:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer