Achizitie publica - Furnizare de mobilier, jaluzele, mocheta
Detaliu pentru invitatia numarul 335871
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335871/20.09.2012
Denumire contract: Furnizare de mobilier, jaluzele, mocheta
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 01.10.2012 08:31)
Observatii: Procedura s-a anulat automat la anularea ultimului lot.
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL GENERAL PENTRU IMIGRARICod fiscal: 22084517, Adresa: Str Eforieinr.3-5 , Sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 3158178, Fax: +40 3158178
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Lt. col. C-tin Marinescu nr. 15A, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050037, telefon: +40 213132331, fax: +40 213132331, persoana de contact: Moise Ana Maria
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Lt. col. C-tin Marinescu nr. 15A, sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 050037, telefon: +40 213132331, fax: +40 213132331, persoana de contact: Moise Ana Maria
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de mobilier, jaluzele, mocheta
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de mobilier, jaluzele si mocheta
II.1.6) CPV: 39120000-9 - Mese, dulapuri, birouri si biblioteci (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 112, 130 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare pentru toate loturile este de 2242, 60 lei. Modul de constituire a garantiei pentru participare: - prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in conformitate cu Formularul nr. 1.- in cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se vor folosi urmatoarele: RO93TREZ7005005XXX001788 deschis la Trezoreria ATCPM Bucuresti, Cod Fiscal 22084517.In cazul intreprinderilor mici si mijlocii cuantumul garantiei de participare solicitat mai sus, va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului / reprezentantilor legal / legali al / ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 dinLegea 346/14.07.2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare si va fi prezentata in original.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in procent de 10% din valoarea fara T.V.A. a contractului, prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006), Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, Certificat de participare cu oferta independenta, Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006 Persoanele cu functii de deciziedin partea autoritatii contractante: - Nelu Pop ? imputernicit inspector general- Paun Iordache - imputernicit inspectorgeneraladjunct- Maria Melintescu ? contabil sefPersoane cuatributii in ceea ce privesteorganizarea derulareasi finalizareaprocedurii de atribuire sunt: - Moise Ana Maria ? presedinte comisie deevaluare- Balea Simona ? membru- Tudor Caracas Oana ? membru- Sturzu Dan ? membru-Vanatoru Ion ? membru-Oana Vasile - rezerva Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent emis de ONRC
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informati privind experienta din ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor.Declaratie privind lista principalelor livrari de prod. in ultimii 3 ani, continand: furnizare de prod. similare, valori, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati de 25760, 00 lei fara TVApentru lot 1, 1200, 00 lei fara TVA pentru lot 2, 3550, 00 lei fara TVA pentru lot 3, 16600, 00 lei fara TVA pentru lot 4, 13635, 00 lei fara TVApentru lot 5, 3600, 00 lei fara TVA pentru lot 6, 3250, 00 lei fara TVA pentru lot 7, 8150, 00 lei fara TVA pentru lot 8, 33385, 00 lei fara TVA pentru lot 9, 3000, 00 lei fara TVA pentru lot 10.Contractele, documentele si procesele verbale de receptie vor fi depuse in copie (care va contine mentiunea , ,conformitate cu originalul ?, semnatura si stampila operatorului economic care depune oferta). In cazul asocierilor, conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ, Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestoraIn cazul in care oferta este depusa de un operator economic ce are, eventual, intentia de a subcontracta parte/parti din contract, se va completa Formularul nr. 10- Declaratie privind lista subcontractantilor si partea/partile din contract care sunt indeplinite de acestia., Informatii privind asociatii Ofertantul(Operatorul economic sau membrii asocierii de de operatori economici, impreuna ) trebuie sa faca dovada ca a mai furniyat produse similare in valoare de 25760, 00 lei fara TVApentru lot 1, 1200, 00 lei fara TVA pentru lot 2, 3550, 00 lei fara TVA pentru lot 3, 16600, 00 lei fara TVA pentru lot 4, 13635, 00 lei fara TVApentru lot 5, 3600, 00 lei fara TVA pentru lot 6, 3250, 00 lei fara TVA pentru lot 7, 8150, 00 lei fara TVA pentru lot 8, 33385, 00 lei fara TVA pentru lot 9, 3000, 00 lei fara TVA pentru lot 10. In cazul in care oferta va fi depusa in asociere se vor prezenta urmatoarele documente: a) Lista cuprinzand asociatii (Formularul nr. 10 - Declaratie privind lista asociatilor), b) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere c) Declaratie prin care se obliga, ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii contractante, Documente emise de organisme independente prin care se atesta faptul ca operatorul economicrespecta anumite standarde de calitate si care confirma certificarea sistemului calitatiidin gama ISO 9001.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.09.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.09.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.09.2012 13:34