Achizitie publica - Furnizare de motorina prin bonuri de valoare
Detaliu pentru invitatia numarul 339736
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339736/20.11.2012
Denumire contract: Furnizare de motorina prin bonuri de valoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC AMENAJARE EDILITARA SI SALUBRIZARE S.A.Cod fiscal: 27515874, Adresa: STR.SF.ELEFTERIE, NR.47-49, SECTOR5, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 736500570, Fax: +40 214120188
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.SF.ELEFTERIE, NR.47-49, SECTOR5, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 050524, telefon: +40 736500570, fax: +40 214120188, persoana de contact: Moisa Adrian-Constantin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.SF.ELEFTERIE, NR.47-49, SECTOR5, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 050524, telefon: +40 736500570, fax: +40 214120188- SALA DE SEDINTE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Colectare deseuri nepericuloase)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de motorina prin bonuri de valoare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de motorina euro 5 prin bonuri de valoare
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 193, 520 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui conform dispozitiilor art.86 din HG 925/2006, pentru suma de 3870.4 lei.In cazul constituirii prin OP suma se va depune in contul RO20CECEB50030RON2669655-CEC BANK. In cazul constituirii acesteia prin Scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul nr. 9. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Documentele prin care se va face dovada constituieii se vor prezenta in original. Perioada de valabilitate a garantiei este de 60 de zile de la data limita de primire/depunere a ofertelor.In cazul extinderiii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. Orice oferta care nu este insotita de garantia de participare(in original) prezentata in partea exterioara a plicului, va fi respinsa, in conformitate cu art.33 alin 3 si 86 alin 6 din HG 925/2006 actualizata. In cazul in care ofertantul este o asociere, pentru a putea beneficia de reducerea cerintei privind valoarea garantiei de participare la 50%, fiecare asociat trebuie sa se incadreze in categoria IMM, conform Legii nr. 346/2004. Ofertantul individual sau ofertantii asociati, care solicita reducerea cerintei privind valoarea garantiei de participare la 50% vor prezenta o declaratie pe propria raspundere, conform Anexei nr. 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor H.G. nr. 925/2006. In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de tribuire, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a ofertantului contestator, suma de 1935.2 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie exprimat procentual este de 5% din valoarea totala fara TVA a contractului atribuit.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Daca partiel convin, modul de constituire a garantiei de buna executie se va face prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile prevazute la art.90 alin.(3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile aduse prin HG nr. 1045/2011 la incheierea contractului care se atribuie.Ofertantul declarat castigaor are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului, nu mai tarziu de 5 zile de la data incheierii contractului.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din HG nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-formular 1, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/OUG34/2004-formular 2, Declaratie privind neincadrarea in art 69^1/OUG 34/2004-formular 2.1, Declaratie privind calitatea de participant la procedura-formular 3, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-formular 4, certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de platacatre bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul", persoanele juridice straine vor prezenta un document similar a unei autoritati legale ce are competenta in acest sens la care se va atasa traducere autorizata in limba romana. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Mihailescu Bogdan -Director General, Popescu Marin-Director Economic.Comisia de evaluare: Moisa Adrian-Constantin - Presedinte comisie, Sirbu Alexandrina-Secretar, Membrii: Moisa Adrian, Popescu Liliana, Manescu Daniel Certificat constatator-in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei, din care sa rezulte ca ofertantul este legal constituitsi ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Persoanele fizice/juridice straine vor prezenta documente edificatoare care sadovedeasca forma de inregistrare ca persoane juridice sau de inregistrare/ atestare ori apartenenta profesionala conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident, la care se va atasa traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011) in valoare de minim 387040 lei.Ofertantii vor folosi pentru transformarea cifrei anuale de afaceri cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv: 2009-4.2282 LEI, 2010-4.2848 LEI, 2011-4.2282 LEI, Bilantul contabil aferent anului 2011, va fi vizat si inregistrat de organele competente, in copii certificate conform cu originalul., Tert sustinator economic si financiar. In cazul sustinerii economice si financiare si tehnico-profesionale asa cum este prevazuta la art. 186 din OUG nr. 34/2006, operatorul economic va indeplini toate conditiile impuse de legislatie, prezentand in acest sens acordul ferm de sustinere raportat la natura sustinerii invocate.Angajamentul ferm al ofertantului castigator se va autentifica inainte de semnarea contractului si va face parte integranta din contractul de achizitie publica.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt clienti privati sau autoritati publice.Prezentarea cel putin a unui contract/document/proces verbal de receptie prin care sa se confirmelivrarea de produse a caror valoare sa fie de cel putin 193520 lei, In cazul sustinerii economice si financiare si tehnico-profesionale asa cum este prevazuta la art.186 si 190 din OUG nr. 34/2006, operatorul economic va indeplini toate conditiile impuse, prezentand in acest sens acordul ferm de sustinere raportat la natura sustinerii invocate. Pentru asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, ofertantul va prezentaCertificate emise de organisme independente care atesta implementarea sistemului de SR EN ISO 9001/2001 sau echivalent, copie certificata conform cu originalul.Certificatul trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertelor.Se vor accepta si ofertantii care dovedesc ca raportul de audit s-a finalizat si din el reiese ca vor primi certificarea .In cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerintele privind asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.11.2012 11:54