Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare de motorina si benzina fara plumb pe baza de bonuri valorice


Detaliu pentru invitatia numarul 348442
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: TELECOMUNICATII CFR SA
Numar invitatie: 348442/12.06.2013
Denumire contract: Furnizare de motorina si benzina fara plumb pe baza de bonuri valorice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTELECOMUNICATII CFR SACod fiscal: RO 15034095, Adresa: Bucuresti, Sector 1, B-dul Dinicu Golescu, Nr. 38, Bucuresti, Telefon: 0213146046, Fax: 0213146045
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Romania, B-dul Dinicu Golescu, Nr. 38, Bucuresti, Sector 1, cladirea Palat CFR, poarta A, etaj 10, camera 22 -Secretariat, cod postal: 010873, telefon: +40 213146046, fax: +40 213146045
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Romania, B-dul Dinicu Golescu, Nr. 38, Bucuresti, Sector 1, cladirea Palat CFR, poarta A, etaj 10, camera 21, cod postal: 010873, telefon: +40 213146046, fax: +40 213146045
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii telecomunicatii)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de motorina si benzina fara plumb pe baza de bonuri valorice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul achizitiei il constituie incheierea unui acord-cadru pentru furnizarea de motorina si benzina fara plumb, din statiile de distributie carburanti, pe baza de bonuri valorice necesare alimentarii autovehiculelor care apartin parcului auto al S.C. ?TELECOMUNICATII C.F.R.? S.A.
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 316, 935.48 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare solicitata este de 6, 000.00 lei , iar pentru IMM -uri, care fac dovada acestei calitatii conform Legii nr 346/2004 , 50 % din suma anterior mentionata. Garantía de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art.86 din HG nr. 925/2006. Garantia de participare se poate constitui sub forma de Scrisoare de garantie bancara pentru participarea la licitatie ( Formularul nr.27), Ordin de plata in favoarea autoritatii contractante in contul: RO 46 TREZ 7005 069X XX00 0986, deschis la ATCPMB, cod fiscal: 15034095, sau se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Instrumentul de garantare trebuie sa fie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in cuantumul prevazut.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Valabilitatea garantiei de participare va fi de minim 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Curs valutar pentru situatiile in care ofertantii doresc sa constituie garantia de participare in valuta: Echivalenta leu/valuta se determina tinand cont de cursul BNR din ziua publicarii invitatiei/anuntului de participare
Garantie de buna executie
1% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent, iar pentru IMM -uri, care fac dovada acestei calitatii conform Legii nr 346/2004, 0, 50 % din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent. Garantia de buna executie a contractului se va constitui printr-un instrument de garantare emis de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari, de regula, printr-o scrisoare de garantie bancara de buna executie (Formular 28) sau prin retineri, in cuantum de 1%, din valoarea fara TVA a facturilor emise (0, 50 % pentru IMM care fac dovada acestei calitatii conform Legii nr 346/2004). Mentionam ca se vor avea in vedere prevederile HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in prevederile art.180 din ordonanta-se va completa si prezenta formularul 12A - Declaratie privind eligibilitatea sau Cazier judiciar /certificat echivalent; Incadrarea prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Informatiile cuprinse in formularul 12 A trebuie sa fie reale si valabile la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta nr. 2Neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006-se va completa si prezenta formularul 12B - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. In sustinerea declaratiei se vor depune: Certificat de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice la care este arondat sediul social al operatorului economic ? in original, copie legalizata sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul? valabil la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Informatiile cuprinse in declaratia pe proprie raspundere trebuie sa fie reale si valabile la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta nr. 3Evitarea conflictului de interese - formularul 12 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 completata cu numele persoanelor cu atributii de decizie din cadrul autoritatii contractante. In cadrul Autoritatii Contractante persoana cu rol de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Radu - Bogdan Balet - director general; Sorin Spinu - director exploatare, presedinte al comisiei de evaluare ; Gabriela Ghita - sef serviciu financiar - contabilitate, respectiv Gheorghe Pana - sef serviciu tehnic; Maria Tanase - sef serviciu comercial; Andreea Giulescu - consilier juridic; Mihaela Badircea - responsabil managementul calitatii; Crinuta Stan - inginer de sistem ? membrii in comisia de evaluare a ofertelor.Informatiile cuprinse in formularul 12 trebuie sa fie reale si valabile la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta nr. 4Participare cu oferta independenta - Declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 - se va completa si prezenta formularul 4.Informatiile cuprinse in formularul 4 trebuie sa fie reale si valabile la data limita de depunere a ofertelor. Pentru persoanele juridice romane se solicita Certificat constatator in original/copie legalizata/ Copie lizibila conform cu originalul (Ordin 509/2011, art5.1) emis de catre Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte: - datele de identificare, durata de functionare declarata, activitatea principala, activitatile secundare, asociatii/ actionarii (dupa caz), administratorii/ persoanele imputernicite (dupa caz) si activitatile autorizate (dupa caz): - domeniul de activitate autorizat al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice straine se solicita documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte ca: - datele de identificare, durata de functionare declarata, activitatea principala, activitatile secundare, asociatii/ actionarii (dupa caz), administratorii/ persoanele imputernicite (dupa caz) si activitatile autorizate (dupa caz): - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului proceduriiOfertantii persoane juridice straine vor prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, se angajeaza ferm ca inaintea incheierii contractului, sa asigure inregistrarea societatii la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate, Certificat constatator in original/copie legalizata, in situatia in care acesta a prezentat inscrisul in copie lizibila
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale -prezentarea cifrei de afaceri globala din ultimii 3 ani. Valorile in euro vor fi exprimate la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv: Anul 2010 :1 euro = 4, 2099 lei Anul 2011 :1 euro = 4, 2379 lei Anul 2012 :1 euro = 4, 4560 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic; In cazul in care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea la o data mai recenta decat perioada stabilita, acesta va face dovada privind lista principalelor livrari de produse, corespunzator perioadei scurse de la infiintare pana in prezent., Cerinta 2 Declaratie pe propria raspundere ca detine minim o statie de distributie a carburantilor in urmatoarele orase, in care achizitorul detine puncte de lucru: Bucuresti, Titu, Videle, Ploiesti, Urziceni, Craiova, Slatina, Rosiori de Vede, Ramnicu Valcea, Pitesti, Targu Jiu, Filiasi, Timisoara, Arad, Deva, Caransebes, Cluj Napoca, Satu Mare, Zalau, Baia Mare, Bistrita, Oradea, Dej, Brasov, Alba Iulia, Sibiu, Targu Mures, Iasi, Roman, Campulung Moldovenesc, Suceava, Galati, Faurei, Adjud, Buzau, Constanta, Medgidia si Fetesti, unde se poate efectua plata carburantului alimentat, cu ajutorul bonurilor valorice de combustibil auto., Cerinta 3 Furnizorul va prezenta lista completa cu statiile de alimentare care formeaza reteaua de distributie la nivel national, precum si datele de contact ale acestora (adresa, telefon, fax, program de functionare) CERTIFICAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT DE CALITATE ISO 9001/2008 Se vor prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma sistemul de management al calitatii firmelor ofertante. Se vor prezenta certificate privind sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde Europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde Europene privind certificarea.Se accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate, se vor accepta orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2013 17:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer