Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare de paine semialba cod CPV 15811100-7


Detaliu pentru invitatia numarul 353880
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PENITENCIARUL SATU MARE
Numar invitatie: 353880/19.09.2013
Denumire contract: Furnizare de paine semialba cod CPV 15811100-7
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPENITENCIARUL SATU MARECod fiscal: 3896550, Adresa: Str.MILENIULUI, Nr. 26, Satu Mare, Telefon: 0261715488, Fax: 0261712126
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de paine semialba cod CPV 15811100-7
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de paine semialba in cantitate minima de 120000 kg si maxima de 146000 kg conform caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 211, 200 - 256, 960 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3854, 40 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 zile. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor, conform art.86, alin.6 din HG 925/2006. Forma de constituire a garantiei de participare: 1. Scrisoare de garantie bancara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care sa prezinte in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentetia de atribuire; 2. Ordin de plata in contul deschis la Trezoreria municipiului Satu Mare RO23TREZ5465005XXX000180, cod fiscal3896550, Penitenciarul Satu Mare; 3. Depunerea la casieria unitatii a sumei in numerar. Intreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de o reducere cu 50% a garantiei de participare in conformitate cu prevederile Legii nr.346/2004. Pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de participare, ofertantii cu statut de IMM-uri vor prezenta toate documentele legale care certifica acest lucru. Pentru persoane juridice/fizice straine echivalenta in lei/alta valuta se va face la cursul stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul contractului subsecvent, exclusiv TVA.Valabilitatea garantiei de buna executie: cel putin pe toata perioada derularii contractelor subsecvente.Modul de constituire: - prin virament bancar in contul: RO23TREZ5465005XXX000180, deschis la Trezoreria Satu Mare- instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari care se va prezenta in original;
- deschiderea unui cont de garantii bancare de buna executie in favoarea autoritatii contractante;
- prin depunerea la caseria unitatii a sumei in numerar, daca este de valoare micaI.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de buna executie, conform prevederilor Legii nr. 346/2004.Incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului legal al operatorului economic, conform modelului prevazut in anexa nr.1 din Legea nr. 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Anexa 1 din Sectiunea Formulare;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Anexa 2 din Sectiunea Formulare;Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 si 181 din Ordonanata de urgenta nr.34 / 2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica. Aceste declaratii vor fi depuse si de tertul sustinator daca este cazul.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Anexa 3 din Sectiunea Formulare4. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Anexa 4 din Sectiunea Formulare.5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 actualizata - Anexa 5 din Sectiunea Formulare.(Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea, si finalizarea procedurii de atribuire (care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: IUGA IOAN, BOITOR DORINEL, POP MIHAELA, BLAGA IOAN, ROMAN MIRCEA, BUC CLAUDIA OANA, DIMULESCU RALUCA, MARC GENICA, ARDELEAN ADRIAN, BAUMAN IOAN, SUPLER VASILE. Declaratia se va prezenta atat de subcontractant cat si de tertul sustinator.)6. Certificat de atestare fiscala emis de Administratia Finantelor Publice privind plata datoriilor la bugetul consolidat din care sa reiasa ca ofertantul nu inregistreaza datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;7. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxelor locale privind plata datoriilor la bugetul local din care sa reiasa ca ofertantul nu inregistreaza datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor; - Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului, din care sa rezulte ca domeniulde activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii ? informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor;(In etapa evaluarii ofertelor (inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire), ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.)- Persoane juridice /fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele vor fi acceptate si sub forma certificata de un traducator autorizat.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta mostre de produs (art.188, alin.(1), lit.e) din OUG nr.34/2006). Mostrele trebuie depuse la sediul achizitorului inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Calitatea produsului va fi conforma cu mostrele prezentate.Avand in vedere faptul ca procedura de atribuire se desfasoara integral prin mijloace electronice solicitam incarcarea in SEAP a unor fotografii/descrieri a produsului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.09.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.09.2013 11:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer