Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare de ?Paturi spital cu noptiere spital?


Detaliu pentru invitatia numarul 340023
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Recuperare Medicala Baile Felix
Numar invitatie: 340023/26.11.2012
Denumire contract: Furnizare de ?Paturi spital cu noptiere spital?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Recuperare Medicala Baile FelixCod fiscal: 4245038, Adresa: Loc. Baile Felix, jud. Bihor, Oradea, Telefon: 0259318108, Fax: 0259318135
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de ?Paturi spital cu noptiere spital?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona un numar de 145 paturi spital si 145 de noptiere spital conform descrierilor din Caietul de Sarcini.
II.1.6) CPV: 33192120-9 - Paturi de spital (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 305, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare :6100 leiGarantia de participare se poate constitui in oricare din formele prevazute la art. 86 din H.G. nr. 925/2006 (virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, ordin de plata). Contul de garantii al Spitalul Clinic de Recuperare Medicala Baile Felix (autoritatii contractante), cod fiscal 4245038, Cont IBAN garantii RO39TREZ0765005XXX010699 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea, cu mentiunea: Pentru ?Furnizare Paturi spital cu noptiere spital?. (Formular 10)Pentru I.M.M.-uri garantia se poate constitui in procent de 50 % din cuantumul precizat. In acest caz, ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor. (Formular 11)Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile cu incepere de la data limita stabilita pt.depunerea ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la data semnarii contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor iar Consiliul respinge contestatia (suma retinuta se va calcula conform prevederilor art. 2781 alin. (1), lit.b)O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea (Formular nr. 1)2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006. Aceasta se va prezenta de catre toti participantii la procedura si anume ofertanti/asociati/subcontractanti/terti sustinatori (Formularul nr. 2);3. Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura (Formular nr. 3)4. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta. (Formular nr. 4)5. ?Declaratie de neincadrare in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006. Aceasta se va prezenta de catre toti participantii la procedura si anume ofertanti/asociati/subcontractanti/ terti sustinatori. (Formular nr. 5);6. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor catre bugetul consolidat de stat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila persoanei autorizata.7. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila persoanei autorizata. 1. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii si din care sa reiasa urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social valabil, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;e) domeniul de activitate principal;f) domeniile de activitate secundare;g) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).h) administratorul/imputernicitul operatorului economic.- Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Datele de identificare si contact ale ofertantului, conturile de trezorerie sibanca ce vor fi utilizate pe parcursul procedurii precum si cifra de afaceri medie anuala rezultata exclusiv din furnizari de produse, pe ultimii 3 ani., - Prezentarea bilantului contabil din care sa rezulte media cifrei de afaceri anuala rezultata exclusiv din furnizari de produse pe ultimii 3 ani care sa fie mai mare sau egala cu 610.000 lei. Cifra de afaceri luata in considerare este cea mentionata in ?contul de profit si pierderi? rubrica 1 - "cifra de afaceri".NOTA: In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, aceasta poate dovedi indeplinirea nivelului minim impus si prin raportare la ultimii 3 ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.In cazul in care pentru anul 2011 exista operatori care nu au obligatia legala de depunere a bilantului pentru anul 2011 pana la data depunerii ofertelor, se va lua in considerare si prezentarea altor documente contabile in sustinerea cifrei de afaceri.Curs euro comunicat de BNR la data de: 31.12.2011-1 euro = 4.3197 lei;31.12.2010- 1 euro = 4.2848 lei;31.12.2009- 1 euro = 4.2282 lei;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele livrari similare in ultimii 3 ani, Recomandari de la beneficiari, Prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie Implementarea sistemului de management de calitate in conformitate cu ISO 9001:2008, sau echivalent, valabil la data depunerii ofertelor., Declaratie de conformitate a producatorului pentru produsele care poarta marcajul european de conformitate CE
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare electronica de pe site-ul SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 07.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.11.2012 10:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer