Achizitie publica - FURNIZARE DE PIESE DE SCHIMB POMPE HIDRAULICE DE INALTA PRESIUNE tip AZE-3 sau echivalenta
Detaliu pentru invitatia numarul 344182
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344182/22.03.2013
Denumire contract: FURNIZARE DE PIESE DE SCHIMB POMPE HIDRAULICE DE INALTA PRESIUNE tip AZE-3 sau echivalenta
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSOCIETATEA NATIONALA A HUILEI SACod fiscal: RO31023705, Adresa: Str.Timisoara, nr.2, Petrosani, Telefon: +40 254541460, Fax: +40 254506157
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Timisoara, nr.2, Petrosani, Romania, cod postal: 332015, telefon: +40 254541460, fax: +40 254506157, persoana de contact: Victor Utu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul SNH SA , adresa: Str.Timisoara, nr.2, loc Petrosani, jud. Hunedoara, Romania, cod postal: 332015, la Directia Comerciala-Serviciu Achizitii Publice Marketing.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE DE PIESE DE SCHIMB POMPE HIDRAULICE DE INALTA PRESIUNE tip AZE-3 sau echivalenta
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului este achizitia a 12 tipuri diferite de diverse piese de schimb pentru pompele hidrulice de inalta presiune tip AZE-3 sau echivalenta, care sunt folosite pentru repararea si intretinerea acestor pompe de inalta presiune. Pompele hidraulice de inalta presiune sunt folosite pentru producerea agentului hidraulic necesar actionarii echipamentelor hidraulice de forta din componeta abatajelor mecanizate.
II.1.6) CPV: 42124221-9 - Piese pentru grupuri hidraulice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 67, 717.61 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este obligatorie si are valoarea de: 1354, 35lei. Perioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de particip (pt.garantii in valuta data echiv.in lei-la cursul BNR): 5zile inainte de data limita de depunere a ofertei): a)virament bancar, in cont nr.RO10RNCB0165130761980003 deschis la BCR Petrosani;b)instrument de garantie emis conf. legii de o societate bancara sau de asigurari, in original.Daca documentul este emis de o banca sau de o societ. de asigurari din strainatate, se va prezenta si traducere autorizata/ legalizata(formular1?model);c)numerar depus la casieria SNH-SA. Pentru IMM-uri: daca operatorii economici ofertanti dovedesc ca indeplinesc cerintele Legii346/2004, acestia pot beneficia de reducere cu 50% a valorii garant de particip. Daca se prezinta o asociere de operatori economici, pentru a beneficia de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM. Garantia de particip trebuie sa fie irevocabila.Dovada constituirii garantiei de particip trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, in oricare din situatiile: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie in perioada de valabilit a ofertei;
- oferta sa fiind castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei, conf art.87alin.1 lit.b) din HG925/2006. Daca un operator economic depune contestatie si CNSC o respinge ca fiind nefondata, autorit. contract. va retine din garantia de particip. a contestatorului, potrivit prevederilor art. 278^1 alin.1 lit.a) din OUG nr.34/2006, suma de: 677, 17lei. Restituirea garantiei de particip. se face conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006 coroborat cu prevederile art. 278.1 alin.4 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 10% din pretul contractului fara TVA.Modalitati de constituire: a)instrument de garantare emis cf. legii de o soc. bancara sau de asig?in original, ce devine anexa la contract. Valabilit. trebuie sa fie cu cel putin 14 zile mai mare decat durata de indeplinire a contractului.(formular 15?model scrisoare de garantie de buna executie);b)daca partile convin, se poate constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale?cf.art.90 alin.3 din HG925/2006 modificat prin HG1045/2011. Pt.IMM-uri: daca dovedesc ca indeplinesc cerintele Legii nr.346/2004, depunand declaratie cf.anexei 1 sau 2 la lege, op.econ. pot beneficia de reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie.Daca se prezinta o asoc. de op.econ., pentru a beneficia de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea, in temeiul art. 180 din OUG 34/2006-se completeaza conform formularului 2Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art.180 din OUG 34/2006.Se va prezenta si de ofertantul asociat sau de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006-se completeaza conform formularului 3.1.(Nu se solicita confirmare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat)Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art.181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006. Se va prezenta si de ofertantul asociat, daca este cazul.Se va prezenta si de tertul sustinator, daca este cazul ? se completeaza conform formularului 3.2., declaratia privind neincadrarea in situatiile de la art.181 lit. a, c^1 si d din OUG 34/2006.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006-se completeaza conform formularului 4Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire) sunt: 1. Ing. Dragoi Nicolae ? Director General2. Ing. Gheorghe Emil ? Ing. Sef Productie3. Ec. Popescu Verginica- Director Economic4. Dr.Ing. Suciu Adrian ? Director Comercial5. Ing. Pop Lavinica ? Director Resurse Umane6. Ing. Dreghici Alin ? Ing. Sef El. Mecanic7. Ing. Petrescu Gabriel ? Ing. Sef S.S.M.8. Ing. Gavrilescu Marius ? Sef Serv. T.P.9. Ing.Teslici Florin ? Sef Serv. M.E.T.M.I.10. Ec. Blajan Ionela ? Sef Serv. F.I.T.S.S.A.11. Sing. Ciltan Adrian ? Sef Serv. APM12. Ing. Chiuzan Cosmin ? Sef Serv. S.S.M.13. Ing. Sorecau Anisoara ? Sef Serv. R.Umane14. Jr. Balint Ileana ? Sef Serv. L.C.JuridicValoarea necesara finantarii acestui contract de achizitie publica a fost aprobata de directorul economic al SNH-SA .Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art. 69.1 din OUG 34/2006.Se va prezenta si de ofertantul asociat sau de tertul sustinator `- daca este cazul.4.Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta, potrivit Ordinului ANRMAP nr.314/2010 -se completeaza conform formularului 5;5.Acord de asociere ? numai in cazul in care la procedura de achizitie se prezinta o asociatie- se completeaza conform formularului 6. Mai multi operatori economici se pot asocia pentru a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze asocierea.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai daca oferta comuna este declarata castigatoare si numai daca o astfel de masura reprezinta o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului. Asociatii vor desemna un lider de asociatie. In cazul depunerii ofertei comune, fiecare dintre asociati va indeplini cerintele solicitate la Situatia personala (III.2.1.a), la Capacitatea de exercitare a act.profesionale (III.2.1.b) si la Standarde de asigurare a calitatii (III.2.4), pentru partea din contract pe care o realizeaza. Capacitatea economica si financiara (III.2.2) si Capacitatea tehnica si profesionala (III.2.3) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului(cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere).6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie-se completeaza conform formularului 7. a)Pentru persoane juridice si fizice romane: 1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Ofertantii isi asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor; In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.b)Pentru persoane juridice straine: 1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduceri autorizate in limba romana. Sa fie prezentate documente emise conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident (de exempu certificate de inregistrare fiscala in scopuri de TVA in tara unde este rezident si/sau certificate de rezidenta fiscala). Documentele vor fi prezentate in limba straina in copii lizibile cu mentiunea "conform cu originalul" si fi vor fi insotite de traduceri autorizate/legalizate in limba romana-in original sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil vizat de organele competente la data de 31.12.2011 sau Scrisoare de bonitate bancara privind situatia financiara a operatorului economic la 31.12.2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, 2. Certificarea conformitatii produselor: - Documente care atesta ca piesele solicitate sau utilajul intreg- agregatul/pompa de inalta presiune tip AZE?3 sau echivalenta, poate fi utilizat in subteran, in atmosfera potential exploziva grizutoasa, cu respectarea prevederilor Directivei 94/9/EC (Directiva ATEX) sau a Hotararii de Guvern nr. 752 din 14.05.2004-copie dupa documentul emis de un organism notificat in UE. In cazul prezentarii documentului pentru utilajul intreg- agregatul cu pompa de inalta presiune tip AZE?3 sau echivalenta, va fi insotit de o declaratie pe proprie raspundere ca piesele sunt identice cu cele folosite pe utilaj. Copii insotite de traduceri autorizate unde este cazul. Respectarea standardului european de calitate SR EN ISO 9001:2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2013 11:41