Achizitie publica - Furnizare de pneuri auto
Detaliu pentru invitatia numarul 322972
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322972/29.03.2012
Denumire contract: Furnizare de pneuri auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul de Ambulanta Judetean VasluiCod fiscal: 7422584, Adresa: Str.Tipografiei, Nr.1, Vaslui, Telefon: 0235/361498, Fax: 0235/311934
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Tipografiei, Nr.1, Vaslui, Romania, cod postal: 730113, telefon: +40 0235361498, fax: +40 0235311934, persoana de contact: Cristian Haba
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Tipografiei, Nr.1, Vaslui, Romania, cod postal: 730113, telefon: +40 0235361498, fax: +40 0235311934, persoana de contact: Cristian Haba
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de pneuri auto
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de pneuri pentru autovehicole de vara si iarna
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 282, 141 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1 ? Pneuri 225/70R15C- 651 leiLot 2 - Pneuri 205/65R16C ? 647 leiLot 3 - Pneuri 215/65R16C ? 335 leiLot 4 - Pneuri 235/65R16C ? 212 leiLot 5 - Pneuri 215/75R16C ? 145 leiLot 6 - Pneuri 195/70R15C ? 17 leiLot 7 - Pneuri 205/70R15C ? 58 leiLot 8 ? Pneuri 165/70R13 ? 27 leiLot 9 - Pneuri 175 R14 - 39 leiLot 10 - Pneuri 165/70R14 - 29 leiLot 11 - Pneuri 185/60R14 - 11 lei- Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Forma de constituire a garantiei de participare se poate face printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau ordin de plata (contRO98TREZ6565005XXX004426) deschis la Trezoreria Vaslui sau cu numerar la caseria unitatii iar in cazul scrisorii de garantie bancara se precizeaza completarea conform formularului din capitolul Formulare si modele), ori de o societate de asigurari care functioneaza in mod legal in Romania, instrument de garantare irevocabil, care va fi prezentat in original, va avea perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei si va mentiona dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de participare in cazurile prevazute la art.87 alin.1 din HG 925/2006, conform dispozitilor art. 86 alin.3 din HG 925/2006, alin. 278^1 din OUG 34/2006.Neconstituirea garantiei de participare si neprezentarea acesteia la deschiderea ofertelor atrage dupa sine respingerea ofertei.Cuantumul ce se va retine in conditiile art.278^1 din OUG nr.34/2006 va fi: Pentru Lotul 1- 650, 88 lei, pentru lotul 2- 646, 70 lei, pentru lotul 3- 334, 66 lei, pentru lotul 4-211, 10 lei, pentru lotul 5- 144, 94 lei, pentru lotul 6- 16, 02 lei, pentru lotul 7 - 58 lei, pentru lotul 8- 26, 21 lei, pentru lotul 9- 38, 66 lei, pentru lotul 10- 28, 60 lei, pentru lotul 11- 10, 54 lei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Operatorul economic va prezenta in copie documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica ( Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele in drept
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia pe propria raspundere si Lista principalelor furnizari de produse ce fac obiectul contractului de achizitie publica, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, etc.pe o perioada de 3 (trei) ani a caror valoare insumata sa fie de minim 216.000 lei.Pentru indeplinirea cerintei minimale, in vederea calculului echivalentei lei/valuta, se va tine tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE, aferent anului pentru care se depune declaratia.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, gratuit, atasat prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2012 12:31