Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare de preparate din carne


Detaliu pentru invitatia numarul 308868
Autoritate contractanta
Universitatea "Alexandru Ioan Cuza" Iasi
Cod de identificare fiscala: 4701126
Adresa: B-dul Carol I, nr 11, Iasi
Telefon: 0232/201147
Fax: 0232/201117
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: furnizare de preparate din carne
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 15131400-9 - Produse pe baza de carne de porc (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: furnizare de preparate din carne conform documentatiei de atribuire anexate.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 08.08.2011 11:50
Data limita de depunere a ofertelor: 19.08.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? B-dul. Carol I, nr. 11, Cod 700506 ? IASI
Data si ora deschiderii ofertelor: 19.08.2011 11:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de conferinte a Rectoratului Universitatii?Alexandru IoanCuza? ? Iasi, Bd. Carol I, nr.11, Loc. Iasi, Jud. Iasi;
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Educatie
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 74, 960 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neîncadrarea în prevederile 691 si art.181/ OUGnr. 34/ 2006;
-Certificat constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului original sau copie conform cu originalul;
-Document de înregistrare sanitar-veterinara sau autorizatie sanitar-veterinara de functionare copie conform cu originalul;
-Fisa de informatii generale;
-Documente care sa ateste certificarea sistemului calitatii conform standardelor HACCP / ISO 22000 sau echivalent;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
Garant.part.LI-700lei, LotII-40lei, LotIII-6lei, Lot IV-4lei.SEAP si sediul autoritatii contractante, Tel 0232/201139 persoana de contact Ec. Ramona Mihoc
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer