Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare de presa ? publicatii romanesti si straine pentru centrala BNR si CPPAS


Detaliu pentru invitatia numarul 321219
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Banca Nationala a Romaniei
Numar invitatie: 321219/05.03.2012
Denumire contract: Furnizare de presa ? publicatii romanesti si straine pentru centrala BNR si CPPAS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBanca Nationala a RomanieiCod fiscal: R 361684, Adresa: str. Lipscani, 25, Bucuresti, Telefon: 0311.32.32.22, Fax: 0213.11.01.62
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Doamnei, nr. 8, Bucuresti, Romania, cod postal: 030051
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Lipscani, nr.16, sector 3, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Politica monetara)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de presa ? publicatii romanesti si straine pentru centrala BNR si CPPAS
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Cumparare de presa - publicatii romanesti si straine pentru o perioada de 12 luni de la intrarea in vigoare a contractului
II.1.6) CPV: 22212100-0 - Publicatii periodice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 535, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare, in valoare de 10.000 lei - (daca se oferteaza ambele loturi), se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru o perioada de 100 de zile de la data stabilita pentru primirea ofertelor.In masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participa suma de 4.200 lei + 0, 1% din diferenta 535.000 lei ? 420.001 lei. (daca se oferteaza ambele loturi).Garantia de participare pentru Lotul I este in valoare de: 5.000 lei(fara TVA)Garantia de participare pentru Lotul II este in valoare de: 5.000 lei(fara TVA)In masura in care CNSC respinge contestatia, aut contractanta va retine contestatorului din garantia de participa in raport cu valoarea estimata a fiecarui lot in parte? 1%In cazul ofertantilor din categoria IMM, care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in L 346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum.In cazul depunerii unei oferte de catre mai multi operatori economici in asociere, reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare este valabila in conditiile in care fiecare operator economic face dovada incadrarii in categoria IMM
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie a contractului ? 5 % din valoarea contractului.Garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, care se prezinta in original si va fi valabila pe toata durata contractului. Executantul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului in termen de 5 (cinci) zile lucratoare de la data semnarii contractului. Garantia trebuie sa fie irevocabila.BNR are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie a contractului, oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care prestatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie, BNR va notifica prestatorul asupra pretentiei sale, precizand obligatiile care nu au fost respectate
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006, completata in conformitate cu Formular A - Sectiunea FORMULARE;Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 Autoritatea contractanta va exclude din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica ofertantul care se afla in una din situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006.Se vacompleta Formular B ? Sectiunea FORMULARECertificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a ultimei luni anterioare depunerii ofertei;Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a ultimei luni anterioare depunerii ofertei;Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii si nu se incadreaza in prevederile paragrafului precedent, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai susCertificat de participare la licitatii-Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.1 din Ordinul ANRMAP nr.314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatuluide participare la licitatii cu oferta independenta completata in conformitate cu Formular C - Sectiunea FORMULAREDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691din O.U.G. 34/2006 Seva completa Formular D ? Sectiunea FORMULAREIncadrarea in situatiaprevazutala art. 691 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante se regaseste pe site-ul Bancii Nationale a Romaniei la link-ul http: //www.bnr.ro.Vasile Ifrim ? Director, Directia AchizitiiNiculae Dumitrache ? Director Adjunct, Directia AchizitiiMembrii Comisiei de evaluare: Presedinte: Florentina Ban- expert, Directia AchizitiiMembri: Eugen Teodorescu - expert, Directia AchizitiiCristian Camaras- consilier juridic principal, Directia AchizitiiToma Gheorghe- referent de specialitate, Directia Tehnica si MentenantaMihaela Nastase- expert, Directia Tehnica si MentenantaInlocuitori: George Ratoiu- referent de specialitate, Directia AchizitiiValentin Urlan- expert, Directia AchizitiiLidia Nita- referent de specialitate, Directia AchizitiiJustina Mihailescu- sef serviciu, Directia Tehnica si MentenantaFlorina Neagu- referent, Directia Tehnica si Mentenanta Persoane juridice/fizice romane1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiPersoane juridice /fizice straineCerinta obligatorieEliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte: a)obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;b)ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la faliment ori lichidare, administrarea afacerilor de catre judecatorul sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii. In xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.Acest document va fi solicitat, ofertantului declarat castigator inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire, in original/copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine Cerinta obligatorie.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata, in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Nu se solicita
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari efectuatein ultimii 3aniDeclaratia privind lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani va fi insotita de certificari de buna executie., Lista de experienta similaraLotul I: Se va prezenta cel putin 1 contract de furnizare, presa romaneasca., insotit de document constatator/recomandare emis/a de beneficiar.Lotul II: Se va prezenta cel putin 1 contract de furnizare, presa straina., insotit de document constatator/recomandare emis/a de beneficiar, Informatii privind subcontractantiSe va completa Formularul GInformatii privind subcontractantiSe va completa Formularul G
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.03.2012 11:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer