Achizitie publica - furnizare de Produse alimentare pentru prepararea produselorde patiserie si de cofetarie
Detaliu pentru invitatia numarul 320085
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320085/09.02.2012
Denumire contract: furnizare de Produse alimentare pentru prepararea produselordepatiserie si de cofetarie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea "Alexandru Ioan Cuza" IasiCod fiscal: 4701126, Adresa: B-dul Carol I, nr 11, Iasi, Telefon: 0232/201147, Fax: 0232/201117
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Carol I, nr 11, Iasi, Romania, cod postal: 700506, telefon: +04 0232201147, fax: +40 0232201117, persoana de contact: Petru Nistor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de Conferinte a Rectoratului Universitatii ?Alexandru Ioan Cuza? din Iasi, Bd. Carol I, nr.11, Loc. Iasi, Jud. Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare de Produse alimentare pentru prepararea produselordepatiserie si de cofetarie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare de produse de patiserie conform documentelor atasate.
II.1.6) CPV: 15893200-6 - Preparate pentru desert (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 330, 690 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiei de participare (lot/ lei): L I ? 3.020 lei, L II ? 290 lei, (pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/ OUGnr. 34/ 2006;
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน/ OUGnr. 34/ 2006;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP nr. 314/ 2010). Persoane juridice/ fizice romane - Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, eliberat cu cel mult 30 de zile inaintea termenului de depunere a ofertelor;Persoane juridice/ fizice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.-Autoritatea contractanta va solicita ofertantului sau ofertantilor castigatori, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.- Document de inregistrare sanitar-veterinara sau autorizatie sanitar-veterinara de functionare - copie lizibila conforma cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind mijloacele de transport de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de livrari de produseSe solicita documenta care sa faca dovada existententei, ca dotare minima proprie, a cel putin unui mijloc de transport marfa dotat cu instalatii de frig, dovedite prin acte proprietate/contracte de inchiriere sau declaratii din partea unor terte persoane privind punerea la dispozitie in baza unor acorduri/contracte a mijloacelor de transport (copie lizibila conforma cu originalul) si insotite de Autorizatie Sanitar Veterinara pentru mijloacele de transport a produselor de origine animala, copie lizibila conforma cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: accesarea directa a site-ului www.e-licitatie.ro sau solicitarea de la Serv Achizitii Publice din cadrul UAIC, Bd. Carol I nr. 11 Corp J, tel. 0232.201147
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.02.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.02.2012 15:13