Achizitie publica - Furnizare de produse: Cartuse si tonere pentru imprimante si copiatoare (lot 1) si Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica (lot 2)
Detaliu pentru invitatia numarul 342281
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342281/04.02.2013
Denumire contract: Furnizare de produse: Cartuse si tonere pentru imprimante si copiatoare (lot 1) si Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica (lot 2)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului a judetului Satu MareCod fiscal: 15418983, Adresa: str. Corvinilor nr.18, Satu Mare, Telefon: +40 261768830, Fax: +40 261768830
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de produse: Cartuse si tonere pentru imprimante si copiatoare (lot 1) si Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica (lot 2)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de Cartuse si tonere pentru imprimante si copiatoare (lot 1) si Hartie pentru fotocopiatoare si xerografica (lot 2)
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 99, 674 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de1993, 48 lei, dupa cum urmeaza: Lot 1:1600, 44 leiLot 2:393, 04 leiGarantia de participare trebuie prezentata cel mai tarziu la data si ora limita de depunere a ofertelor, perioada de valabilitate a garantiei de participare fiind egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor .Forma de constituire a garantiei de participare: - instrument de garantare irevocabil, emis , in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea DGASPC Satu Mare - se va depune obligatoriu, in original si la sediul institutiei pana la data limita de depunere a ofertelor. (formular nr.12 din sectiunea Modele de formulare). Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.- virament bancar (ordin de plata) in contul DGASPC Satu Mare nr. RO14TREZ5465006XXX000195, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;Cod fiscal autoritate contractanta15418983Echivalenta leu/euro se face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare.In conformitate cu Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare, prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare (anexa nr.1 din Legea 346/2004).Nota: Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii respinge contestatia formulata autoritatea contractanta iiva retine o parte din garantia de participare conform art. 278^1 din OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 (Formularnr.2 din sectiunea Formulare)Cerinta nr.2: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 (Formular nr.3 din sectiunea Formulare)Cerinta nr.3Certificat eliberat de ANAF privind indeplinirea obligatiilor fiscale exigibile de plata la bugetul consolidat de stat scadente in luna anterioara lunii in care are loc depunerea ofertelor.Cerinta nr.4Cetificat eliberat de APL privind indeplinirea obligatiilor fiscale exigibile de plata catre bugetele locale scadente in luna anterioara lunii in care are loc depunerea ofertelorCerinta nr.5: Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaModalitatea de indeplinire: se va completa de catre toti operatorii economici participanti la procedura: formularul Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? formular nr.4Cerinta nr.6: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: se va completa de catre toti operatorii economici participanti la procedura Formularul Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1- formular nr.5Persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Pop Marcela- director general, Gorgan Adriana-director gen.adj.economic, Felecan Eniko Beatrice ? coordonator birou juridic si contencios, Radu Calina ? sef birou achizitii publice, Iaz Doina- consilier birou achizitii publice, Motiu Dana- consilier birou achizitii publice, Chivari Mariana ? referent birou achizitii.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este exclus din procedura de atribuireCerinta nr.7Operatorii economici participanti la procedura vor completa Declaratia privind calitatea de participant la procedura- formularul nr.6 din sectiunea Modele de formulareDocumentele scanate vor fi depuse in S.E.A.P. la sectiunea ?Documente de calificare?. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca informatiile sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
-nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate deplata?Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea ?Documente de calificare?.Ofertantul clasat pe primul loc va transmite, la solicitarea autoritatii contractante, Certificatul in original sau in copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine.Documente care dovedesc apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat - in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea ?Documente de calificare?.Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani , pentru produsele solicitate. Se va prezenta o lista a produsului solicitat silivrat in ultimii 3 ani, care va contine valori, perioada si locul livrarii produsului, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea?Documente de calificare?.Cerinta nr.2: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a livrat in ultimii 3 ani produse similare prezentei achizitii, prin prezentarea de certificate/documente.Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea ?Documente de calificare?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.02.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.01.2013 09:06