Achizitie publica - Furnizare de produse lactate pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat precum si pentru prescolarii din gradinitele de stat cu program normal de 4 ore din sectorul 4.
Detaliu pentru invitatia numarul 352147
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352147/07.08.2013
Denumire contract: Furnizare de produse lactate pentru elevii din invatamantulprimar si gimnazial de stat precum si pentru prescolarii din gradinitele de stat cu program normal de 4 ore din sectorul 4.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA SCOLILOR , LICEELOR SI GRADINITELOR SECTOR 4Cod fiscal: 26618499, Adresa: B-dul. Metalurgiei, nr. 89, Bucuresti, Telefon: +40 214608593, Fax: +40 214601420
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul. Metalurgiei, nr. 89, Bucuresti, Romania, cod postal: 041832, telefon: +40 214608593, fax: +40 214601420, persoana de contact: VASILICA VLAD
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ADMINISTRATIA SCOLILOR, LICEELOR SI GRADINITELOR , B-DUL METALURGIEI NR. 89, SECTOR 4 , BUCURESTI
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de produse lactate pentru elevii din invatamantulprimar si gimnazial de stat precum si pentru prescolarii din gradinitele de stat cu program normal de 4 ore din sectorul 4.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea de produse lactate pentru elevii din invatamantul primar si gimnazial de stat precum si pentru prescolarii din gradinitele de stat cu program normal de 4 ore din sectorul 4, pentru perioada: a) Lotul I - 15 zile de cursuri, in perioada 16.09.2013 - 04.10.2013 inclusiv;b) Lotul II - 19 zile de cursuri, in perioada 07.10.2013 - 31.10.2013 inclusiv.
II.1.6) CPV: 15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 483, 155.64 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de: Lotul I - 4.000 lei;Lotul II - 5.000 lei.Se constituie in conf. cu prev.art. 86 din HG nr. 925/2006 ref. la atrib. contr. de achiz. pub.din OUG nr. 34/2006cu modif.si compl.ulterioare.Garantia de particip.constituita printr-un instrument de garantare emis de o institutie bancara sau de o soc. de asig.se va depune si in forma original la sediul autorit.contract., dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garant. de particip.poate fi constituitasi in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data pub.inv./anuntului de particip. Perioada de valabilitate a garantiei pentru particip.: 45 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO45TREZ7045006XXX008368al autoritatii contractante, deschis la TREZ. SECTOR 4.Mod de prezentare ? dovada constituirii garantiei / instrumentul de garantare se prezinta in original.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de op.ec. Garantia de particip.emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de trad. autoriz.si legaliz.in lb.romana. In cazul ofertantilor care se regasesc in categ.IMM conf.L.nr.346/2004(facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor)se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. In cazul in care Consiliul respinge pe fond contestataia, autorit.contract. va retine contestatorului din garantia de particip., in conf.cu art. 278^1(1)din OUG 34/2006 cu modif. si complet.ulterioare, urm.sume: Lotul I: 2.131, 57 lei;Lotul II: 2.699, 99 lei. NOTA: Eliberarea garantiei de particip. se va face in conf.cu prev.art. 88 din H.G. nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVA si se va constitui printr-un instrument bancar emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract in coditiile prevazute la art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Eliberarea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu art.92, alin.1 din H.G. nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Calitatea de participant la procedura -Formularul IDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Formular II)/ Cazier judiciar al operatorului economic/ Cazier judiciar al administratorului/directorului general)Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, tertul sustinator (dupa caz)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal ( Formular III).Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, tertul sustinator (dupa caz)Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?.Declaratie pe proprie raspundere (Formular IV) - conform Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010.Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, tertul sustinator (dupa caz).Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69ยน din O.U.G. nr.34/2006.Declaratie pe proprie raspundere ( Formular V).Persoanele cu functii de decizie din cadrul A.S.L.G.S4, sunt: -POPA TRAIAN RAUL - Director General ;
-POPESCU GEORGEVICI MARIA - Director Economic;
-ROMANESCU LIVIU - Sef Serviciu Achizitii Publice;
-BACIU AUREL ?Sef Serviciu Juridic;
-BUFTEA CATALIN-Coordonator Serviciu IgienicoSanitar;
-ANDRONIC ALINA ?Inspector de specialitate;
-TOADER LUIZA - Inspector de specialitate;
-DAVID PATRICIA- Inspector de specialitate;
-CONSTANTINESCU RAMONA-Consilier juridic;
-VASILE NICOLETA- Inspector de specialitate;
-VLAD VASILICA - Inspector de specialitate;
-CALIN MIHAELA- Inspector de specialitate;Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, tertul sustinator, subcontractant (dupa caz).Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataa) Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre Bugetul de stat consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;b) Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, eliberat de Directia de Impozite si taxe locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;NOTA: Certificatele solicitate vor putea fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatul constatatoremis de Oficiul Registrului ComertuluiOfertantul va prezenta Certificatul constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Informatiile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice strainePrezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declara?ie, valabile pentru anul calendaristic in curs.NOTA: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Prezentarea autorizatiei sanitar-veterinare si pentru siguranta alimentelor emisa de directia judeteana/ mun.Bucure?ti (conform Ordinului Autoritatii Nationale Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelornr. 57 din 24 iunie 2010 pentru aprobarea Normei sanitare veterinare privind procedura de autorizare sanitara veterinara a unitatilor care produc, proceseaza, depoziteaza, transporta si/sau distribuie produse de origine animala)Ofertantul va prezenta autorizatia sanitar-veterinara si pentru siguranta alimentelor emisa de directia judeteana/ mun.Bucure?ti (conform Ordinului Autoritatii Nationale Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelornr. 57 din 24 iunie 2010 pentru aprobarea Normei sanitare veterinare privind procedura de autorizare sanitara veterinara a unitatilor care depoziteaza, transporta si/sau distribuie produse de origine animala)NOTA: Documentele se prezinta in copie legalizata sau copie conforma cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniCifra medie de afaceri globala in ultimii 3 (trei) ani sa fie cel pu?in egala cu: a) pentru Lotul I - 400.000 lei.b) pentru Lotul II - 500.000 lei.Documente relevante: bilanturi contabile sau extrase de bilant inregistrate la organele competente, raport de audit (daca este aplicabil) iar daca din motive obiective parte din acestea nu sunt disponibile, se vor prezenta alte documente edificatoarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa reiasa faptul ca ofertantul a livrat produse similare in valoare cumulata de cel putin: a) pentru Lotul I - 200.000 lei;b) pentru Lotul II - 250.000 lei.Nivelul valoric impus livrarilor de produse se confirma prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar., Declaratie privind personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Conditie de calificare: Operatorul economic va face dovada ca dispune de personal pentru transportul si distributia produselor lactate la locatiile prevazute in caietul de sarcini .Ofertantul va avea in vedere nominalizarea de persoane avand cunostinte minime de igiena produselor alimentare sau instruite in acest sens si avand efectuat controlul medical periodic, conform cu prevederile Hotararii de Guvern nr. 714 din 2 iulie 2008.Pentru demonstrarea indeplinirii acestei cerinte se vor prezenta documente care confirma: - instruirea personalului in domeniul igienei produselor alimentare (prezentare copie document);
- efectuarea controlului medical periodic (copie document/ adeverinta)., Lista utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului1.Conditie de calificare: Ofertantul dispune de mijloace de transport pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Modalitatea de indeplinire: Prezentarea de documente care sa demonstreze ca operatorul economic dispune de mijloace de transport adecvate, autorizate conform Ordinului Autoritatii Nationale Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelornr. 57 din 24 iunie 2010 (documente care confirma modul de dispunere a acestora - proprietate/contract de inchiriere/angajament de punere la dispozitie si copia documentului de autorizare la autoritatea competenta, valabil la data limita de depunere a ofertei).2.Conditie de calificare: Ofertantul dispune de depozit(e) frigorific(e) adecvat(e) pentru receptia, depozitarea si livrarea de produse lactate.Modalitatea de indeplinire: Prezentarea de documente care sa demonstreze ca ofertantul dispune de depozit(e) frigorific(e) autorizat(e) conform Ordinului Autoritatii Nationale Sanitar Veterinara si pentru Siguranta Alimentelornr. 57 din 24 iunie 2010 (documente care confirma modul de dispunere a acestora - proprietate/contract de inchiriere/angajament de punere la dispozitie si copia documentului de autorizare la autoritatea competenta, valabil la data limita de depunere a ofertei), Mostre insotite de buletine de analize microbiologice si fizico-chimice Condi?ie de calificare : Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001 un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza orice alte probe/dovezi prin care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii., Conditie de calificare : Ofertantul va prezenta documente care confirma ca are implementate proceduri bazate pe principiile HACCP (Hazard Analysis and Critical Control Point) conform HG 925/2005Sau, Documente / certificate care confirma implementarea de catre ofertant a unui standard / specifica?ie tehnica privind Sistemul de management al sigurantei alimentelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.Documentatia de atribuire este atasata invitatie de participare din SEAP la sectiunea , , Documentatie si clarificari '. www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 03.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2013 08:36