Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare de produse lactate si de panificatie pentru elevi si copiii prescolari an scolar 2011-2012


Detaliu pentru invitatia numarul 307088
Autoritate contractanta
Municipiul Carei
Cod de identificare fiscala: 4481160
Adresa: 1 Decembrie 1918 nr.17, Carei
Telefon: 0261861660
Fax: 0261861663
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Furnizare de produse lactate si de panificatie pentru elevi si copiii prescolari an scolar 2011-2012
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 15500000-3 - Produse lactate (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizarea produselor lactate si de panificatie acordate pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat cu program normal de 4 ore pe teritoriul Municipiului Carei in anul scolar 2011-2012
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 28.07.2011 15:06
Data limita de depunere a ofertelor: 12.08.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Municipiul Carei, str.1 Decembrie 1918 nr.17 jud Satu Mare
Data si ora deschiderii ofertelor: 12.08.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Carei, str.1 Decembrie 1918 nr.17, Sala mica de sedinte
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 392, 885.22 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratia privind neîncadrarea art. 181;Certif.fiscal si de atestare fiscala ;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Certificat constatator ;Certificat de înregistrare;Informatii generale ;Lista privind principalele livrari de produse in ultimii 3 ani ;Un contract similar insotit de recomandare ;Licenta de fabricatie ;Autorizatie sanitara de functionare;Autorizatie sanitar veterinara pentru schimburi intracomunitare ;Document de inregistraresanitara veterinara;Proces verbal de constatare a DSPsi DSV pe anul 2011;Dovada detinerii de mijloace de transport speciale cu autorizatii sanitare si sanitar veterinare ;Declaratie privind utilajele;Spatii de depozitarecu autorizatie sanitara si sanitar veterinara ;Declaratie privind efectivul mediu anual ;Declaratie pe proprie raspundere ca personalul are carnet de sanatate vizat la zi.Declatratie privind subcontractantii;
Documentatia de atribuire se obtine de pe site-ul: www.e-licitatie.roGarantia de partcipare 5000 lei pentru lot I si 2500 lei pentru lot II
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer