Achizitie publica - Furnizare de produse pentru dotarea si semnalizarea Centrului de informare si promovare turistica Prundeni si servicii de publicitate aferente acestuia.
Detaliu pentru invitatia numarul 328244
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328244/30.05.2012
Denumire contract: Furnizare de produse pentru dotarea si semnalizarea Centrului de informare si promovare turistica Prundeni si servicii de publicitate aferente acestuia.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA PRUNDENICod fiscal: 2573934, Adresa: str. Tudor Vladimirescu, nr.183, Prundeni, Telefon: 0250810399, Fax: 0250810399
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Tudor Vladimirescu, nr.183, Prundeni, Romania, cod postal: 247525, telefon: +40 250810399, fax: +40 250810399, persoana de contact: HORASCU ION
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Tudor Vladimirescu, nr.183, Prundeni, Romania, cod postal: 247525, telefon: +40 250810399, fax: +40 250810399, persoana de contact: HORASCU ION
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de produse pentru dotarea si semnalizarea Centrului de informare si promovare turistica Prundeni si servicii de publicitate aferente acestuia.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In vederea implementarii proiectului ?Centrul de informare si promovare turistica Prundeni?, finantat prin Programul National de Dezvoltare Rurala, Comuna Prundeni (denumita in continuare ?Achizitor?) organizeaza achizitia pentru dotarea, montarea si aplasarea produselor necesare bunei functionari a acestuia, precum si pentru serviciile de publicitate aferente proiectului sus-amintitconstand in : Servicii de design, machetare si proiectare materiale promotionale, pliante, brosuri, flyere, ghiduri turistice, harti cu trasee turistice, bannere, afise.
II.1.6) CPV: 34992000-7 - Panouri de semnalizare si panouri de semnalizare luminoase (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 268, 480 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare: LOT 1:300 lei;LOT 2:440 lei;LOT 3:45 lei; LOT 4:260 lei; LOT 5:3520 lei; LOT 6:770 lei2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 30 zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.3. Modalitate de constituire: Potrivit prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si prin depunerea la casieria autoritatii contractante asumei in numerar. Copia chitantei va fi prezentata separat de restul ofertei. Prin virament bancar in contul Comunei Prundeni, deschis la Trezoreria Dragasani cont nr. RO77TREZ6725006XXX000755 confirmat prin extras de cont emis de Trezorerie pentru autoritatea contractanta.Garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM - Formularul nr.14 din sectiunea III.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: A.1) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura. B.1) Se va completa Formularul nr. 4 din sectiunea III; (Declaratie privind calitatea de participant la procedura)A.2) Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. B.2) Se va completaFormularul nr. 5 din sectiunea III;(Declaratie privind eligibilitatea)A.3) Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. B.3) Se va completa Formularul nr.6 din sectiunea III; (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din OUG nr. 34/2006) In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: ION HORASCU ? primar ;IONUT- GABRIEL CALIN-viceprimar si consilier local; MARIN FLOREA ? administrator public si contabil; MAGADAN ION ? secretar; MIRESCU ELENA- responsabil achizitii; ROSIANU CONSTANTIN ? consilier local; MUNTEANU EMILIA? consilier local; COMIZA MARIOARA? consilier local; NASTASIE IONEL? consilier local;TABARCA AUREL? consilier local; TUTA PETRE? consilier local; NISTORESCU ION? consilier local;PAUNESCU TITEL? consilier local; GHEORGHE ION? consilier local; NEDELCU ION? consilier local; MANDRU IONEL? consilier local; FRANCU-CEAUSU FLORIN? consilier localA.4) Operatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. B.4) Se va completa Formularul nr. 7 din sectiunea III; (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta)A.5) Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. B.5.a)Se va completaFormularul nr. 15 din sectiunea III;(Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).B.5.b.1) Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Documentele se vor atasa in original sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?.Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. B.5.b.2) Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente valabile la data deschiderii ofertelor, eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.Documentele se vor atasa in copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?si traducere autorizata a acestora in limba romana A.1) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile avandcod CAEN necesare vanzarii produselor solicitate sau prestarii serviciilor solicitate. B.1) Se va atasa Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in care ofertantul isi are sediul, in original sau copie legalizata, semnata si stampilata, in termen de valabilitate. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului de mai sus, in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformitatii acestuia cu cel depus in oferta.Persoane juridice /fizice straineA.2) Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba ca domeniu de activitate (principal sau secundar) activitatile avandcod CAEN conform serviciilor solicitate. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati. B.2) Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct devedere profesional, inconformitatecu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, insotite de traducerea legalizata, in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: B.A.1) Rezultatul exercitiului financiar in anul2011, vizat si inregistrat de organele competente, in copie cu mentiunea ?Conform cu originalul?, stampilat si semnat de ofertant., A.2) Cifra de afaceri globala medie anuala pe cel mult ultimii 3 ani in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici.Cerinta minima: Cifra de afaceri globala medie anuala pe cel mult ultimii 3 anisa fie de minim de: LOT 1:30.900 LEI; LOT 2:44.900 LEI; LOT 3:4.500 LEI; LOT 4:26.300 LEI; LOT 5:352.900 LEI; LOT 6:77.300 LEI.La echivalarea sumei in Euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat BNR/BCE.Atunci cand un grup economic (asociati) depun oferta comuna, situatia economica si financiara se demontreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., A.3) In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament fermal persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: A.1) Ofertantul trebuie sa detina in lista sacontracte similare - maxim 3 contracte care sa confirme furnizarea de produse si /sau prestarea de servicii similare in valoare de : Lot 1:15.400 leiLot 2:22.400 leiLot 3:2.270 leiLot 4:13.100 leiLot 5:176.400 leiLot 6:38.600 leiPrestarea de serv similare se confirm prin prezenta max 3 contracte care sa confirme prest de serv similare insotite de recomandari din partea beneficiarilorSe vor prezenta recomandarile.Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;daca pe parcursul derularii contractului de servicii au fost inregistrate abateri, reclamatii referitor la calitate.Note: Pt echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE.Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., A.2) Operatorul economic trebuie sa dispuna de utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice necesare pentru indeplinirea contractului, A.3) Sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea contractanta ca fiind strict necesare indepliniriicontractului (personal de specialitate si experticare vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului): Pentru lotul 6 cerinta minima: a)Minim 1(un) coordonator de publicitate cu experienta minima de 3 aniin coordonarea realizarii de materiale publicitare.b) Minim 1(un) expert grafica, cu minim 3 ani experienta in domeniul graficii., A4) In cazul in care operatorul economic isi demonstreaza situatia tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica (la notariat), prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare., Infomatii privind subcontractarea
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP www.e-licitatie.ro. Nr documentatie de atribuire 41082
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2012 10:50