Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare de publicatii periodice externe pentru biblioteca centrala universitara


Detaliu pentru invitatia numarul 341888
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA "LUCIAN BLAGA" DIN SIBIU
Numar invitatie: 341888/18.01.2013
Denumire contract: furnizare de publicatii periodice externe pentru biblioteca centrala universitara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "LUCIAN BLAGA" DIN SIBIUCod fiscal: 4480173, Adresa: Directia Generala Administrativa, B-dul Victoriei, nr. 8-10, Sibiu, Telefon: 0269/217779, Fax: 0269/214294
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Directia Generala Administrativa, B-dul Victoriei, nr. 8-10, Sibiu, Romania, cod postal: 550024, telefon: +40 0269/217779, fax: +40 0269/214294, la secretaritul D.G.A. apartinand Universitatii "Lucian Blaga"
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sibiu, b-dul Victoriei nr.10, la secretariatul Directiei Gen. Administrative apartinand Univeritatii "Lucian Blaga"
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare de publicatii periodice externe pentru biblioteca centrala universitara
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ? Furnizarea publicatiilor periodice externe pentru anul 2013 specificate in caietul de sarcini, integral toate titlurile solicitate; omiterea unei pozitii de publicatie externa solicitata prin caietele de sarcini face ca oferta sa fie considerata neconforma.? Livrarea publicatiilor va avea loc la locatiile din Sibiu, str.Lucian Blaga nr.2A si bl.Victoriei nr.10.? Eventualele lipsuri constatate la receptionarea publicatiilor primite, fata de cantitatile contractate, vor fi reclamate de catre achizitor telefonic in aceeasi zi, furnizorul avand obligatia de a difuza publicatiile in maxim 24 de ore.? Publicatiile vor fi insotite de aviz de insotire a marfii, avizul va fi semnat de catre reprezentantul furnizorului si de catre reprezentantul achizitorului.? Publicatiile vor fi ambalate in pungi de plastic sau orice ambalaje care asigura integritatea coletului.? Cerintele impuse sunt minimale si obligatorii.
II.1.6) CPV: 22200000-2 - Ziare, reviste specializate, periodice si reviste (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 237, 432 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Perioada de valabilitate a garantiei de participare: este de 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Valoare garantie de participare: 3561 lei/publicatii periodice externe, (respectiv 1780 lei IMM).Modalitate de constituire: in conformitate cu H.G. nr.925/2006, art.86, alin.(1) scrisoare de garantie bancara pentru participare, virament bancar, instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va prezenta in original.Cont de depunere garantie de participare, daca e cazul: RO27TREZ5765005XXX000188 TREZORERIA SIBIU, cod fiscal 4480173.Data la care se face echivalenta leu/alta valuta: 24.01.2013
Garantie de buna executie
Cuantumul garantie de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA, respectiv 5% in cazul IMM. Modalitate de constituire: inconformitate cu art.90 alin.(1) Totodata, se vor avea in vedere prevederile H.G. nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaFormularDeclaratie privind calitatea de participant la proceduraFormularDeclaratie de eligibilitateFormularDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareFormularDeclaratieprivind neincadrarea in situatiile prevazutela art.69^1 din O.U.G nr.34/2006, cumodificarile si completarile ulterioareFormularCertificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor catre bugetul general consolidat si bugetele locale, emise de catre organele competente ale Ministerului Finantelor.Certificate tip, emise de organele competente ale MF, din care sa rezulte situatiaobligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depunofertele, in original sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care atesta domeniile de activitate de livrare a publicatiilor periodice.(ziare, reviste specializate, periodice si reviste)Certificat tip, emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional.Document in original sau copie lizibila cu semnatura si stampila conform cu originalul.DeclaratieDeclaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, daca e cazul Declaratie
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media anuala a cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, sau dupa cum e cazul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: integral SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.01.2013 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.01.2013 15:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer