Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare de reactivi


Detaliu pentru invitatia numarul 348888
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL MUNICIPAL "Dr. Eugen Nicoara" REGHIN
Numar invitatie: 348888/19.06.2013
Denumire contract: Furnizare de reactivi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL MUNICIPAL "Dr. Eugen Nicoara" REGHINCod fiscal: 1235218, Adresa: Str. Spitalului nr. 19-20, Reghin, Telefon: +40 265512712 / +40 265511875, Fax: +40 265512809 / +40 265511875
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de reactivi
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In urma finalizarii procedurii se va incheia un contract de Furnizare de reactivi pentru 1 pachet Hitachi, si 1 pachet Sysmex, conform cantitatilor precizate in caietul de satcini, pana la nivelul valorii estimate minime, care reprezinta necesarul pana la 31 decembrie ac.Valoarea maxima reprezinta valoarea estimata globala ce cuprinde si valoarea suplimentelor.Optiuni: Autoritatea contractanta opteaza pentru aplicarea art.6 dinHG 925/2006
II.1.6) CPV: 33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 151, 160 - 256, 972 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: Lot 1: Pachet Hitachi 1.400 Lei, Lot 2 Pachet Sysmex 900 Lei Periada de valabilitate a garantiei pentru participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile. Formele de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform Formular nr.13 prin depunerea unui ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor (cont garantie de participare: RO69TREZ4775006XXX003386, deschis la Trezoreria mun. Reghin, Cod fiscal :1235218) - depunerea sumei in numerar la caseria autoritatii contractante. Garantia de participare se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de lucrari si constituirea garantiei de buna executie de catre ofertantul declarat castigator. In cazul in care garantia de participare se constituie prin Scrisoare de garantie bancara, aceasta trebuie depus in original pana la data de (vezi invitatia de participare ? termenul de depunere a ofertelor) ora 15:00 , la sediul autoritatii contractante.Pentru garantia de participare constituita in alta moneda, cursul de referinta va fi cursul BNR publicat cu 5 zile inaintea termenului limita de depunere a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/12.10.2010Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersonalul din cadrul autoritatii contractante responsabili cu organizarea derularea si finalizarea procedurii de atribire : dr. Moldovan Iuliu - manager, ing. Biro Albert - sef serv.Adm.ATAp., biol. Oprea Antoanella, jurist Todoran Ancuta Autorizatie de functionare / altele echivalenteSe va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate, in cadrul sectiuni III.2.1, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentare de mostre din produsele solicitate Certificat de atestare ISO-9001Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2013 07:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer