Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE DE REACTIVI SI CONSUMABILE DE LABORATOR


Detaliu pentru invitatia numarul 330793
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Universitatea din Bucuresti
Numar invitatie: 330793/29.06.2012
Denumire contract: FURNIZARE DE REACTIVI SI CONSUMABILE DE LABORATOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea din BucurestiCod fiscal: 4505502, Adresa: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Bucuresti, Telefon: +40 213077376, Fax: +40 213139575
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Fac. de Biologie, centul Microgen, Aleea Portocalelor, nr. 1-3, sector 6, Bucuresti, Cotar Ani Ioana 0726.30.57.05
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Fac. de Biologie, centul Microgen, Aleea Portocalelor, nr. 1-3, sector 6, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE DE REACTIVI SI CONSUMABILE DE LABORATOR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reactivi ?Mix de PCR standard, kit de real-time PCR cu SYBR-Green, markeri ADN de greutate moleculara, primeri, kit de extractie ADN bacterian din probe de sol, kit pentru extractia si purificarea ARN bacterian, kit pentru reverstranscriere, primeri hexamer random, inhibitor de RNaza, enzime de restrictie, stripuri cu tuburi de 0, 2 ml, stipuri cu capace pentru tuburi de 0, 2 ml, microtuburi de 1.5 ml, parafilm, manusi de nitril, vortex, flypad, solutie de decontaminare pentru acizi nucleici, sistem de rapid de migrare orizontala, varfuri sterile cu filtru pentru diferite volume (de 10 µl, 100 µl si 1000 µl), placi Petri de 60 mm, kit-uri ELISA pentru detectarea de Il-1alfa, kit pentru detectarea apoptozei, substante chimice ? acid fenil-lactic, acid lactic, acid boronic, cloxacilina, clavulanat de potasiu, iodura de propidiu, mutanolizina, medii de cultura pentru bacteriologie ? agar cord creier, agar Muller-Hinton; saci autoclavabili, kit de aglutinare pentru staphylococci, kit de latex-aglutinare pentru streptococci, kit-uri API 20E, API 20 NE, Api Strep, cartuse cu discuri cu diferite antibiotice pentru antibiograma, recoltoare din bumbac pentru antibiograma, varfuri nesterile pentru pipete de diferite volume: 0, 1 ? 10 µL; 50 ? 200 µL; 100 ? 1000 µL, vata nehidrofila si placi Petri sterile?.
II.1.6) CPV: 33696500-0 - Reactivi de laborator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 37, 464.59 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: Lotul 1 ?298 leiLotul 2 ? 253 leiLotul 3 ? 59 leiLotul 4 ? 17 leiLotul 5 ? 71 leiLotul 6 ? 40 leiLotul 7 ? 9 lei- Virament bancar, care va fi efectuat pana cel traziu la data deschiderii ofertelor, in contul deschis de autoritatea contractanta este urmatorul: RO57 TREZ 7055 005X XX00 0186 deschis la Trezoreriea Sectorului 5.- Depunere la casieria Universitatii din Bucuresti, b-dul Mihail Kogalniceanu 36-46, sector 5, Bucuresti- Scrisoare de garantie bancara- Instrument de garantare emis de o societate de asigurare1. In cazul in care operatorul economic face dovada de IMM, atunci beneficiaza de prevederile art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta se demonstreaza prin completarea pe proprie raspundere a declaratiei conform art. 6 din Ordonanta 27/2006, anexa 1, care modifica Legea 346/2004.2. Valabilitarea garantiei de participare va fi de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.3. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.4. Avand in vedere valoarea estimata, nu se va retine contestatorului contravaloare din garantia de participare in cazul in care CNSC respinge contestatia, in conditiile art.2781 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare va fi 10 % din valoarea contractului, fara TVA, valabila incepand cu data incheierii contractului.Garantia de buna executie va fi exprimata in lei si se poate constitui conform art. 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, intr-unul din urmatoarele moduri: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul prevazut anterior;
- Numerar, depus la casieria Universitatii din Bucuresti, b-dul Mihail Kogalniceanu 36-46, sector 5, Bucuresti1. In cazul in care operatorul economic face dovada de IMM, atunci beneficiaza de prevederile art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Completarea Formularului 1 - incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaCerinta nr. 2Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Completarea Formularului 2 - Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Completarea Formularului 3 - In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din O.U.G nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Completarea unei declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - formularul 4 in original- semnat si stampilat;Lista persoanelor din cadrul autoritatii contractante responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: 1.Prof. Univ. Dr. Mircea Dumitru2. Prof.Carmen Mariana Chifiriuc3. Prof.Czbor Ilda4. Prof. Luminita MarutescuDocumentele cerute la punctele 1-4 se pot prezenta in oricare din formele: original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Cerinta nr. 1Certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului. (Persoane juridice romane) Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- prezentarea Certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitateNota: -in cazul in care furnizarea produselor solicitate, nu este activitatea principala, operatorul economic are obilgatia de a sublinia codul activitatii in baza caruia poate desfasura in mod legal activitatea (producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire)- se va prezenta documentul in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), cu stampila si semnatura reprezentantului legal al operatorului economic.Documentele cerute la punctele 1 se pot prezenta in oricare din formele: original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind cifra de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari de produse similareefectuate in ultimii 3 ani insotita insotit de o recomandare/documente constatatoare pentru cea mai importanta livrare de produse similare. Cerinta nr. 1Certificatul sistemului de management al calitatiiSR EN ISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2012 15:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer