Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare de rechizite si papetarie necesare Primariei Municpiului Oradea


Detaliu pentru invitatia numarul 348123
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ORADEA
Numar invitatie: 348123/07.06.2013
Denumire contract: Furnizare de rechizite si papetarie necesare Primariei Municpiului Oradea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: +4 0259437000, Fax: +4 0259409406
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +4 0259437000, fax: +4 0259409406, persoana de contact: Valentin Trifan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: P-ta Unirii nr. 1 Oradea jud. Bihor
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de rechizite si papetarie necesare Primariei Municpiului Oradea
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Valoarea minima a intervalului, respectiv 124000 lei, reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri - in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima, respectiv 186000 reprezinta valoare estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Valoare estimata = 124.000 lei fara TVA, procedura urmand a se finaliza prin incheierea contractului de furnizare cu valabilitate de pana la 31.12.2013 si cu posibilitatea prelungirii prin act aditional, precum si in functie de existenta resurselor financiare alocate, suplimentarea cantitatilor de produse cu maxim 62000 lei fara TVA, conform art. 6 alin 3 din HG 925/2006Optiuni: - val.minima = val.estimata prez. proceduri;
- val.max.= valo.ce contine si posibilele suplimentari
II.1.6) CPV: 30197000-6 - Articole marunte de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 124, 000 - 186, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare :2.356 lei;Modalitati de constituire a garantiei de participare: 1)Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari ;2)Ordin de plata (vizat de banca) in contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la Trezoreria Municipiului Oradea; CUI 42304873)Numerar depus la casieria Primariei Municipiului OradeaAutoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta, in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de15 zile de la data semnarii contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;d) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor in situatia respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Echivalenta pentru garantia de participare depusa se va face la rata de schimbleu/euro - rata comunicata de BNR cu cinci zile inainte de data limita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
10% din pretul conhtractului fara TVA. Furnizorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie conform art. 90 din OUG 34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: se solicita indeplinirea urmatoarelor cerinte minime de calificare, declaratiile si documentele trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta nr.1. Se solicita prezentarea declaratiei de eligibilitate completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, din care sa reiasa ca acesta nu se incadreaza la prevederile art 180 din OUG 34/2006;Cerinta nr 2. Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.181 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;Cerinta nr 3. Se solicita prezentarea declaratiei privind neincadrarea in prevedrile art.69^1 din OUG 34/2006, completata si semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului;In cazul unui tert sustinator acesta nu trebuie sa se incadreze in prevederile 180, 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006 actualizata.Mentiune: persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Consilieri locali -Unita Lucian, Ritli Laszlo Csongor, Felea Adrian Ioan, Negrean Daniel Dumitru, Bonchis Ioan, Vulcu Daniel Sorin, Dan Octavian, Mohan Aurel George, Campan Ioan, Lascu Tudor Sebastian, Debelka Boglarka Lilla, Dulca Camelia Mariana, Popa Dan Lucian, Filimon Teofil Laviniu, Manea Mihai, Tau Ioan, Pasztor Sandor, Huszar Istvan Eric, Delorean Ioan Iulius, Szabo Jozsef, Szarkozi Zoltan, Corches Dorin Octavian, Ile Cristian, Coste Marina Adelina, Gal Sorin Calin- Primarul Ilie Bolojan;
-Viceprimarii: Mircea Malan si Ovidiu Muresan;
- Florea Augustin Eduard - Director Directia Economica;
- Director Executiv Directia Juridica: Borbei Eugenia, Director adjunct Directia juridica Borbei Diana, Sef serviciu Marc Oltea Diana; Director Executiv Directia Economica: Florea Augustin Eduard, Sef Serviciu Directia Economica: Has Nadia Ramona, Director Directia de Monitorizare Cheltuieli si Organizare Evenimente: Mircea Oaie, Consilier Director Directia de Monitorizare Cheltuieli si Organizare Evenimente: Popescu Florin, Kuibus Catalina, Consilier Serviciu Informatica: Orban Alin, Consilier Director Directia de Monitorizare Cheltuieli si Organizare Evenimente: Florin Popescu, Sef Birou Achizitii Publice: Marge Ileana Adina, consilieri: Kocsis Iuliana, Vandici Narcisa-Naomi, Maghiar Iulia Manuela, Romocea Doina.ATENTIE: - Incadrarea oricaruia dintre asociati sau tertii sustinatori in oricare din situatiile prevazute la art.180, art.181 lit. a), c^1) si d) si art. 69ยน din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertei comune din procedura de atribuire a contractului.- daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu o autoritate contractanta, in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.-Cerinta nr.4 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura;NOTA : Ofertantul nu are dreptul in cadrul procedurii : a) sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si /sau comune, sub sanctiunea excluderii din procedura a tuturor ofertelor in cauza ;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau dupa caz, a celei in care este ofertant asociat ;c) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatd) Intreprinderile afiliate au dreptul sa participe in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.In cazul prezentarii unei oferte comune, de catre mai multi operatori economici, prin asociere , se solicita completarea Acordului de asociere. Documentele, insusite de partile implicate in asociere, se vor legaliza in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare, la solicitarea achizitorului.In cazul prezentarii unei oferte comune prin asociere, documentele care dovedesc situatia personala a ofertantului vor fi completate si prezentate de fiecare asociat.Cerinta nr.5. CERTIFICAT de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta- in baza ORDINULUI 314/2010 prin care certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata, informatiile continute in document trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor si din care sa rezulte : - ca obiectul de activitate al ofertantului permite furnizarea produselor ce fac obiectul prezentei achizitiiForma de prezentare: original/copie lizibila stampilata, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului si continand mentiunea "conform cu originalul" sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentare Fisa de informatii generale, unde autoritatea contractanta pentru a se asigura ca ofertantul nu se afla in imposibilitatea financiara de furnizare a produselor ce fac obiectul achizitiei, solicita ca cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani fiscali sa fie mai mare sau cel putin egala cu 240.000 lei;Curs euro comunicat de BNR la data de: 31.12.2010 - 1 euro=4, 2848 ron31.12.2011 - 1 euro=4, 3197ron.31.12.2012 ? 1 euro = 4, 4287ronPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor produse similare furnizate in ultimii 3 ani pana la data limita de depunere a ofertei, care sa contina un contract, maxim doua de natura si complexitate cu cel ce face obiectul prezentei proceduri a caror valoare cumultata a fost mai mare sau cel putin egala cu 100.000 lei fara TVA ?contracte executate si duse la bun sfarsit in ultimii 3 ani, respectiv pana la data limita de depunere a ofertei. Se vor prezenta: certificate/documente emise sau contrasemnate de catre beneficiar care sa contina informatii cu privire la valori, perioada si locul furnizarii, modul de indeplinire a obligatilor si beneficiarii produselor., . Se solicita mostre, in vederea stabilirii conformitatii cu produsele ce fac obiectul contractului, in conf cu prevederile art 188, alin. 1 lit. e) din OUG nr.34/2006, in scopul verificarii capacitatii tehnice si/sau profesionale a ofertantilor prevazuta de art. 176 lit. d) din din OUG nr. 34/2006.Ofertantii vor prezenta cate o mostra din fiecare tip de produs de la pozitiile 7, 14, 15, 17, 18, 19, 24, 25, 27, 32, 33, 37, 38, 41, 46, 48, 49, 62, 63, 67, 68, 76, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 86, 87, 91, 93, 94, 104, 105, 106Lipsa unei singure mostre duce la descalificarea ofertei ca fiind inacceptabile.Mostrele se solicita in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra produsele care fac obiectul achizitiei.Se solicita mostre pentru fiecare pozitie nominalizata mai sus.Mostrele se vor preda pe baza de proces verbal de predare primire intocmit de ofertant sau aviz de expeditie cu mentiunea ? MOSTRE? si vor fi predate odata cu depunerea ofertei. Dupa incheierea procedurii de achizitie, ofertantii isi vor putea ridica mostrele de la sediul Primariei Municipiului Oradea, cam. 111, etaj.1 sau le vor fi trimise prin curier pe cheltuiala ofertantului in 5 zile calendaristice de la incheierea contractului. Toate cheltuielile aferente depunerii si recuperarii mostrelor vor fi suportate integral de catre ofertanti.Caracteristicile reprezentand mostrele solicitate vor fi bine identificate cu o eticheta stampilata pe care se va mentiona: denumirea ofertantului, adresa si sintagma ? Mostra de produse pentru procedura de cerere de ofertadin data ?.conform anuntului de participare pentru achizitia de ?Rechizite si papetarie necesare Primariei Municpiului Oradea?Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a respinge ofertele ale caror mostre nu corespund cerintelor tehnice si de calitate din prezentul caiet de sarcini si urmare a testarii efectuate de aceasta .Mostrele ofertei castigatoare se pastreza ca etalon si va constitui baza pentru efectuarea receptiei produselor ce vor face obiectul contractului. Ofertantul are obligatia de a furniza produsele conform mostrei prezentate la procedura (aceeasi marca si tip)., Lista cu personalul de specialitate necesar pentru furnizarea produselor Certificat ISO 9001:2008 ? sistem de management al calitatii ( sau echivalent), valabil la data limita de depunere a ofertelor. Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificare. Certificarea ISO trebuie sa fie data pentru domeniul de activitate pe carte il executa in contract.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.06.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 20.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2013 08:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer