Achizitie publica - Furnizare de saci menajeri
Detaliu pentru invitatia numarul 320523
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320523/24.02.2012
Denumire contract: Furnizare de saci menajeri
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASICod fiscal: 4701606, Adresa: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Iasi, Telefon: 0232216853, Fax: 0232216853
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura Universitatii Tehnice , ,Gheorghe Asachi" din Iasi cu sediul in str. Prof.dr.docent Dimitrie Mangeron nr. 67, Imobil T, parter, camera A-02- persoana de contact: Registratura-adm.patr.Lipsa Iulia.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala Senat (C101), etaj 1, ? Imobil T (Rectorat), Str. Prof.dr.docent Dimitrie Mangeron nr. 67, Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de saci menajeri
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de saci menajeri
II.1.6) CPV: 19640000-4 - Saci si pungi din polietilena pentru deseuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 109, 617.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei de participare: 1900 lei.2.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (cel putin 3 luni de la data deschiderii ofertelor). 3.Garantia de participare poate fi depusa pana in momentul deschiderii ofertelor (Art. 86 alin.4 din HG 925/2006).4.Forme de constituire a garantiei de participare care vor fi acceptate: - viramentin contul bancar: Universitatea Tehnica ?Gheorghe Asachi? din IasiCF: 4701606Cont: RO93 TREZ 4065 005X XX00 0422 - Trezoreria Municipiului Iasi.sau- depunerea de numerar la casieria Directiei Servicii StudentestiaUniversitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi ?? din Iasi, str. prof. dr. doc.Dimitrie Mangeron nr.67, camin T18, partersau- un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original (art. 86 din HG 925/2006).Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.5.Conform O.U.G. 34/2006 art. 2781, alin.(1), lit.c), in masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia, Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare , suma de 1096, 17 lei.Se aminteste ofertantilor ca intreprinderile mici si mijlocii pot beneficia de facilitatile acordate prin legea 346/2004 cu modificarile ulterioare in ceea ce priveste garantiile de participare si buna executie.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in suma fixa, intr-un cuantum de maxim 5% din valoarea contractului de furnizare.Forme de constituire a garantiei de buna executie care vor fi acceptate: - viramentin contul bancar: Universitatea Tehnica ?Gheorghe Asachi? din IasiCF: 4701606Cont: RO93 TREZ 4065 005X XX00 0422 - Trezoreria Municipiului Iasi.sau- depunerea de numerar la casieria Directiei Servicii StudentestiaUniversitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi ?? din Iasi, str. prof. dr. doc.Dimitrie Mangeron nr.67, camin T18, partersau- un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original (art. 86 din HG 925/2006).Scrisorile de garantie bancara vor fi eliberate, de regula, de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinte: a) prezentarea documentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 4 din sectiunea Formulare;b) continutul documentului sa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art.180 din O.U.G. 34/20062.Declaratie, pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinte: a) prezentareadocumentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 5 din sectiunea Formulare;b) continutul documentuluisa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/20063.Certificate constatatoare privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. c) din ordonanta de urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCerinte: a) prezentarea urmatoarelor documente (in original sau copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal): 1. Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice (A.N.A.F.);2. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice.Observatie: Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor.b) certificatele fiscale sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;c) continutul documentelor sa dovedeasca faptul ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 181 lit. c) din ordonanta.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 din OUGnr. 34/2006, sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaCeinte: a) prezentareadocumentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 6 din sectiunea Formulare si cu Ordinul presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010;b) continutul documentului sa dovedeasca faptul ca ofertantul respecta prevederile Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010.5.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioareCerinte: a) prezentareadocumentului mentionat, completat in conformitate cu Formularul 7 din sectiunea Formulare;b) continutul documentuluisa dovedeasca ca ofertantul nu se incadreaza in nici una din situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. 34/2006.NOTA: Pentru completarea corecta a acestei declaratii mentionam persoanele cu functie de decizie din cadrul Universitatii Tehnice ?Gheorghe Asachi? din Iasi: Rector: Prof.univ.dr.ing. IonGiurma, Director gen. ad-tiv Dr.ec.jr. Petru Condrea, Director financiar-contabil Ec. Silvia Cerne.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formulare mentionate la acest punct (punctul III.2.1. a)). 1.Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economicsau alt document echivalent conform prevederilor art. 182 alin (1) din OUG 34/2006 modificata si completata ulterior.Cerinte: a) prezentareadocumentului mentionat, in original sau copie ?conform cu originalul? semnata si stampilata de reprezentantul legal;b) continutul documentului mentionat sa dovedeasca ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse care face obiectul procedurii de achizitie publica.Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Declaratie - Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri globala pe ultimii 3(trei) ani. ?Formularul 8-Sectiunea Formulare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3(trei) ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, 2.Se solicita mostre pentru pozitiile din tabelul din caietul de sarcini: nr.crt.1, 2, 3Pozitia 1 din Caietul de Sarcini: saci menajeri cu sutura in stea (700±10) x (500±10) x 0, 03 mmPozitia 2 din Caietul de Sarcini: saci menajeri cu sutura in stea (510±10) x (500±10) x 0, 03 mmPozitia 3 din Caietul de Sarcini: saci folie (900±10) x (600±10) x 0, 1mm±0, 015mm, 3.Lista cuprinzand subcontractantii-Formularul 10, insotita de o declaratie scrisa, Formularul 11 a ofertantului privind partea/partile din contract/acord cadru care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora; subcontractantii care urmeaza sa indeplineasca mai mult de 10% (in exprimare valorica) din contractul/acordul cadru de achizitie publica trebuie sa completeze cu propriile date Formularul 8- Fisa de informatii generale a operatorului economic.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.02.2012 13:31