Achizitie publica - Furnizare de Sapun lichid
Detaliu pentru invitatia numarul 340531
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340531/05.12.2012
Denumire contract: Furnizare de Sapun lichid
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Romania, cod postal: 551025, telefon: +40 269201020, fax: +40 269846901, persoana de contact: Adrian Iustin Taran
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.N.G.N. Romgaz S.A. Medias, P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de Sapun lichid
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de Sapun lichid
II.1.6) CPV: 33711900-6 - Sapun (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 78 RON. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor (trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei). In cazul subcontractarii, garantia de participare se constituie numai de ofertant. In cazul asocierii, garantia de participare se constituie numai de liderul asocierii. Forma de constituire a garantia de participare: Documentul care atesta constituirea Garantia de participare la procedura se va prezenta, cel mai tarziu, la deschiderea ofertelor, in original. Garantia de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: in numerar la caseria S.N.G.N. Romgaz S.A., Ordin de plata (in original) vizat de banca in contul autoritatii contractante, cont IBAN RO08 RNCB 0231 0195 2533 0001 B.C.R. Medias, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor; Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Scrisoarea de garantie de participare trebuie sa fie intocmita in mod obligatoriu in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. 925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, vor fi respinse.De asemenea autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, in cazul in care ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; ofertantul desemnat castigator nu constituie garantia de buna executie in perioada de valalabilitate a ofertei; in cazul in care ofertantul desemnat castigator, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
5% din val contr, fara TVA. Gar de buna exec se constit in conf cu prev art 90 alin 1 din HG nr 925/2006. Gar de buna exec se constit printr-un instr de gar emis in cond legii de o soc bancara sau de o soc de asigurari, care devine anexa la contr. Prev art 86 alin 2 ? 4 din HG 925/2006-actualizata, se aplica in mod coresp.Daca partile convin, gar de buna exec se poate constit si prin retineri succesive din sumele dat pt fact partiale. In acest caz contractantul are oblig de a deschide un cont la dispoz AC, la unit Trez Statului din cadrul org fiscal competent in administr acestuia un cont de disp distinct la dispoz AC, conf HG 1045/2011. Suma init care se depune in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pret contr.Doc care atesta constit gar de buna exec se va prezenta in maxim 3 zile de la semnarea contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006. Se vor completa Formularele nr.1, nr. 2 si nr. 9 din sectiunea Formulare. Persoane cu functie de decizie din cadrul institutiei implicati in procedura de achizitie: dl. Corin Cindrea, dl. Lucian Birsan, dl. Horea Bodogae, dl. Dumitru Rotar, dl. Gheorghe Dimbean, dl. Adrian Taran, d-na Geta Bruda, d-na Maria Boar. Formularul nr. 8 - Ordin Nr. 314 din 12 octombrie 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Certificat de atestare fiscala, pentru persoane juridice, privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul; Certificat de inregistrare, emis de Oficiul Registrului Comertului, in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul; Declaratie pe propria raspundere pentru persoane juridice straine, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatele fiscale mentionate anterior. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1. Persoane juridice/fizice romane.a) Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului (sau echivalent) emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila conforma cu originalul, din care sa reiasa obiectul de activitate. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata in cazul in care a prezentat acest document in copie conform cu originalul.2. Persoane juridice/fizice straine.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional;In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind certificarea ORC trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.3. Pentru operatorii economici inregistrati ca IMM-uri: Declaratie pe propria raspundere completa conform Anexei din OG27/2006 privind modificarea si completarea Legii 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM-lor. Ofertantii incadrati ca IMM beneficiaza de reduceri cu 50% ptr criteriile legate de cifra de afaceri si garantiile cerute. In cazul asocierii mai multor operatori economici cerinta privind inregistrarea trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: lista principalelor livrari avand ca si obiect furnizarea de produse similare in ultimii 3 ani, pentru verificarea capacitatii tehnice si/sau profesionale in cazul contractului in cauza, prezentarea cel putin a unui document/contract(copii de parti relevante ale contractului)/proces-verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare., MostreMostrele se solicita in vederea stabilirii conformita?ii cu produsul/produsele ce fac obiectul contractului.Fiecare ofertant va prezenta obligatoriu pana la data limita de depunere a ofertelor o mostra de max.100 ml de produs ofertat., Bulentin de analiza. Standardele relevante in baza carora se fac analizele sunt: SR-ISO 456, SR-ISO 672, SR-EN 1500, SR-ISO 4323 si SR-ISO 685.Fiecare ofertant va prezenta obligatoriu pana la data limita de depunere a ofertelorbulentin de analiza, emis de un laborator acreditat., Avizul Ministerului Sanatatii (produsul sa fie inclus pe lista produselor cosmetic notificate conform Ordin 291/12.02.2007 a Ministerului Sanatatii).Fiecare ofertant va prezenta obligatoriu pana la data limita de depunere a ofertelorAvizul Ministerului Sanatatii (produsul sa fie inclus pe lista produselor cosmetic notificate conform Ordin 291/12.02.2007 a Ministerului Sanatatii), Informatii privind subcontractantii. Precizam ca resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens. Pentru subcontractanti trebuie sa se prezinte si declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006, mai sus mentionata. La incheierea contractului, se solicita, contractele incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Informatii privind Angajamentul ferm. In cazul in care pentru indeplinirea contractului ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand sustinerea unei alte persoane (indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in original, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. In acest caz persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, avand obligatia de a prezenta declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006 mai sus mentionate si Declara
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.12.2012 10:02