Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE DE SISTEM INFORMATIC INTEGRAT PENTRU MANAGEMENTUL INFRASTRUCTURII DE DATE SPATIALE LA NIVELUL PS3


Detaliu pentru invitatia numarul 341415
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)
Numar invitatie: 341415/27.12.2012
Denumire contract: FURNIZARE DE SISTEM INFORMATIC INTEGRAT PENTRU MANAGEMENTUL INFRASTRUCTURII DE DATE SPATIALE LA NIVELUL PS3
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSECTOR 3 (PRIMARIA SECTOR 3 BUCURESTI)Cod fiscal: 4420465, Adresa: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti, Telefon: 318.03.36, Fax: 318.03.36
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti, Romania, cod postal: 030842, telefon: +40 213180336, fax: +40 213180336, persoana de contact: DIRECTIA INVESTITII SI ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Parfumului Nr. 2-4, Bucuresti, etaj 2, camera 34 Romania, cod postal: 030842, telefon: +40 213180336, fax: +40 213180336, persoana de contact: DIRECTIA INVESTITII SI ACHIZITII
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Sectorul 3 al Municipiului Bucuresti)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE DE SISTEM INFORMATIC INTEGRAT PENTRU MANAGEMENTUL INFRASTRUCTURII DE DATE SPATIALE LA NIVELUL PS3
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul presupune furnizarea de echipamente hardware si infrastructura software pentru implementarea unui sistem informatic integrat pentru managementul infrastructurii de date spa?iale la nivelul Primariei sectorului 3
II.1.6) CPV: 48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 544, 188 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 10.000, 00 lei Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: In favoarea autoritatii contractante conform prevederilor art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 4.324, 18 lei in masura in care Consiliul respinge contestatia, conform Art. 278ยน din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 - privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiunede servicii. In cazul in care ofertantul doreste sa constituie garantia de participare prin op, aceasta se va depune in contul autoritatii contractante: RO12TREZ7035006XXX000100 deschis la Trezoreria Sector 3. In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr.346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare. Art.86 alin (6) din HG 625/2006 ? In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor?.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in EURO se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie in procent de 5% din valoarea contractului fara TVA . Garantia de buna executie se va constitui conform art. 90din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Restiuirea garantiei de buna excutie se va face conform HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: DDECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 (Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre situatiile mentionate la art. 181)DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA (Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat despre care are cunostinta ca, in ultimii 5 ani, a fost condamnat prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.)Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" (cf. Ordin 314/12.10.2010);Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, persoanele care detin functii de decizie in cadrul Autoritatii Contractante: - ROBERT SORIN NEGOITA, IRINA SOROCEANU, OLGA COJOCARU, PIRVU RAZVAN, CAMELIA AVRAMESCU, MARIANA ROBU, STEFAN DUMITRASCU, CASANDRA CHIVU, MANEA RAZVAN, OPREA CRISTIAN, MITACHE CONSTANTIN, TUDORACHE ANDREI-CRISTIAN, CORALIA FILIP, OLIMPIA STANCA, NICOLETA PLACINTE, STAN RALUCA, CONSILIERI: BRATIANU BOGDAN-VALENTIN, NITU MIHAI, COJOCARIU ALEXANDRU-DAN, POPA SIMONA-MARIANA, TUDORACHELIVIA, ARDELEANU MIRCEA, VOICU ION VALENTIN, NICOLESCU ADRIAN IONUT, MARINEATA MARCEL, OPREA DANIEL CRISTIAN, FLEANCU FLORIN, HORCEA C-TIN TIBERIU, LUNGU VASILE, LOZINSCHI ADRIAN, TUDOR ELENA, DRAGNE ILEANA-DANIELA, PETRESCU ELENA, PANAIT RADU ALIN, TARTACUTA ION VICTOR, CIUDOMIROV MIHAI ANTON, MUNTEANU ION, NITA ALINAVALENTINA, DRAGOIESCU VALENTIN IONUT, VOINEA INOCENTIU IOAN, CIRCA HONORIUS EDWARD ADRIAN, ZAMFIRA CATALINCONSTANTIN, RAILEANU ALEXANDRU, MITRAN VICTOR, MARINESCU IONELA ;Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reiasa plata obligatiilor fiscale scadente in luna anterioara celei in carese depun ofertele. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea aresediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa plata obligatiilor scadente in luna anterioara celei incare se depun ofertele. Certificatul se poate prezenta: in original, in copie legalizata la notariat sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cuoriginalul?.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare, certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente din care sarezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Documentele vor fi prezentate traduse in limba romana de traducator autorizat, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor. In cazulin care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor solicitate mai sus, saurespectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta odeclaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, odeclaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care arecompetente in acest sens. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/ autorizatie de functionare/altele echivalente, care sa dovedeasca forma de inregistrare si din care sa rezulte ca ofertantul include desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul canu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele vor fi prezentate in oricare din formele: original/copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?, insotite de traducerea in limba romana.- Pentru persoane juridice /fizice straine: Autoritatea contractanta solicita operatorilor economici sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Operatorii economici straini vor prezenta documente similare, insotite si de traducerea autorizata in limba romana, legalizata.Nota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a candidatului / ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale - cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011)Valoarea medie a cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie = sau> decat valoarea de 1.000.000, 00 lei. In cazul unei asocieri fiecare asociateste obligat sa prezinte acest formular., Declaratie prin care ofertantul va declara cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, inmasura in care informatiile respective sunt disponibile;in acest ultim cazautoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la careoperatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in modcumulativ. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anuallei/valuta comunicat de BNR aferent fiecarui an in parte, dupa cumurmeaza: 2011-4, 2379 lei, 2010-4, 2099 lei, 2009-4, 237lei., Bilantul contab vizat si inreg de org compet la 31/12/2011 , in cazul in carepublic acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilitofertantul/candidatul.Of. nerezidenti vor prezenta traduc autorizate si legalizate ale docum solicmai sus, in copie stampilata si scris cf.cu orig.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 (trei) ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia dinurma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse seconfirma prin prezentarea unor certificate/documente emise saucontrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul incare beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatoruleconomic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din parteaacestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratiea operatorului economicRecomandarea din partea beneficiarului, inregistrata si datata, trebuie sacontina date despre numele beneficiarului, denumirea produsului, modul deindeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractuluirespectiv., Experienta similara - Experienta similara se va demonstra prin prezentareaa cel putin unui contract de furnizare de produse similare (se vor prezentadoar partile relevante din contract), care sa indeplineasca cerinta deexperienta similara solicitata, (furnizarea si instalarea de echip. hardware si comunicatii, implementaresi customizare sistem informatic integrat, cu componenta GIS, training), Prezentarea in copie conforma cu originalul cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie/recomandare/certificatconstatator. Nu se solicita niveluri minime ale valorii contractelor prezentateca experienta similara.Certificatul constatator privind indeplinirea obligatiiilor contractuale eliberatde Autoritatea Contractanta in conf. cu prevederile art. 971 dinH.G.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, se va prezenta incopie stampilata si scris conform cu originalul., Informatii privind asocierea In cazul unei asocieri, asociatii trebuie saprezinte documentele solicitate la Situatia personala a candidatului sauofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, Capacitateaeconomica si financiara, Capacitatea tehnica si/sau profesionala, Standardede asigurare a calitatii (Certificat valabil ISO 9001 sau alt certificatechivalent), - Ofertantul ? leaderul Asociatiei va completa: Lista cuprinzandasociatii. Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de asociere. In lista vor fiinclusi toti asociatii. Fiecare asociat va completa cu propriile date Declaratieprin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoareva legaliza la notariat asocierea printr-un contract scris semnat de partileasociate, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat beneficiarului, inainte de data semnarii contractului, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelorde conducere in ultimii 3 ani, Se vor anexa, in original, semnate si datate, CV-urile in original sideclaratiile de disponibilitate in original ale persoanelor responsabile pentruindeplinirea contractului de achizitie publica.Cerinte minime obligatorii :1 expert GIS - studii universitare absolvite in domeniulIT&C/geografie/tehnic, finalizate cu diploma de licenta sau echivalent;certificate/diplome de instructor autorizat pentru produse software GIS;certificate/diplome in domeniul tehnologiilor GIS; experienta de lucru cutehnologiile GIS de minim 3 ani; experienta profesionala generala de minim5 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.01.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.12.2012 16:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer