Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE DE TEHNICA DE CALCUL


Detaliu pentru invitatia numarul 322905
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA BAZINALA DE APASOMES TISA
Numar invitatie: 322905/27.03.2012
Denumire contract: FURNIZARE DE TEHNICA DE CALCUL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA BAZINALA DE APASOMES TISACod fiscal: RO 18269681, Adresa: Vanatorului nr. 17, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-433028, Fax: 0264-433026
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Vanatorului nr. 17, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400213, telefon: +40 264433028, fax: +40 264433026, persoana de contact: RODICA GLIGAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Vanatorului nr. 17, Cluj-Napoca, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE DE TEHNICA DE CALCUL
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare conform documentelor anexate.SERVER APLICATIE FINANCIAR ECONOMICA ? 1 bucSISTEM DE OPERARE WINDOWS SERVER STD 2008 CU 5CAL ? 1 bucSURSA UPS 2700W DE TIP RACK 3U ? 1 bucCALCULATOR DESKTOP ? 6 bucCALCULATORPC ? 12 bucLAPTOP ? 4 buc
II.1.6) CPV: 30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 66, 708 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar. de particip.: Lot 1:400 lei; Lot 2:800 lei;Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garant.se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categ IMM. Perioada de valab. a garant pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (conform art. 85 lit. b din HG 925/2006, respectiv 60 de zile calculate de la termenul limita de primire a ofertelor) . Modul de constituire a garantiei pt participarea la licitatie: - Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie (Formular completat in conf. cu art. 2781 din OUG 34/2006); scrisoarea de garantie bancara va fi eliberata de o banca, de preferinta, cu sediul in Romania si se va depune in original.- OP(vizat de banca) in contul RO23TREZ2165005XXX016760 Trezoreria Cluj ; sau- Printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari, asa cum rezulta din prevederile art. 86 din HG 925/2006 ;
- Numerar depus la casieria centrala a institutiei
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA. Garantia se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, care va deveni anexa la contract sau prin retineri succesive din platile intermediare, conform prevederilor art.90 alin3, din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre contractant inainte de semnarea contractului. Restituirea garantie de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art.92 din HG nr.925/2006, cu modificariel si completarile ulteioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea, completata in conformitate cu modelul prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, completata in conformitate cu modelul prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1, completata in conformitate cu modelul prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt prezentate la pct.VI.3 ? alte informatii.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu modelul prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala cu extras din documentale de constituire ale societatii sau cererile de inscriere mentiuni de la Registrul Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include comercializarea produselor care fac obiectul licitatiei.Certificatul va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila semnata in conformitate cu originalul. In cazul in care se prezinta certificatul in copie, AC va solicita ofertantului clasificat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii, sa prezinte documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice/ fizice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa Informatii Generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: SR- EN ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIA ESTE PUBLICATA IN SEAP SAU DE LA SEDIU ABAST Vanatorului nr. 17, Cluj-Napoca, Romania
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2012 16:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer