Achizitie publica - Furnizare de UTILAJE DE TIPOGRAFIE
Detaliu pentru invitatia numarul 336411
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 336411/28.09.2012
Denumire contract: Furnizare de UTILAJE DE TIPOGRAFIE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTACod fiscal: 4301332, Adresa: BD. MAMAIA NR.124, Constanta, Telefon: +40 0241606401, Fax: +40 0241606410
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: UNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTA, Directia General Administrativa, BiroulAchizitii Publice, Bd. Mamaia nr. 124, Camin nr.1, Parter, Camera nr.17 , telefon: +40 0241606401, fax: +40 0241606410.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: UNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTA, Directia General Administrativa, BiroulAchizitii Publice, Bd. Mamaia nr. 124, Camin nr.1, Parter, Camera nr.17 , telefon: +40 0241606401, fax: +40 0241606410.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare de UTILAJE DE TIPOGRAFIE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de UTILAJE DE TIPOGRAFIEcu instalare , punere in functiune si mentenanta pe perioada de garantie.Lot 1: Masina de taiat hartie-1 bucLot 2: Masina de plastifiat-1 bucLot 3: Masina de tiparit digitala-1 buc
II.1.6) CPV: 42991000-9 - Utilaje de fabricare a hartiei, de tiparit si de legat si piese ale acestora (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 146, 018 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este10 %(5% pt. IMM conf.art. 16 din Legea 346/2004) din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constituiein conformitate cu prevederile art.90 alin. (1)-(3) din H.G. nr. 925/2006.si H.G. nr. 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind cifra de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 (trei) ani., Cerinta nr. 2Experienta similaraDocumente doveditoare pentrulivrari de produse similare . Prezentarea a 1 (unu) sau cel mult 3(trei) contracte de furnizare/ 1 (unu)sau cel mult 3(trei ) procese-verbale de receptie, a caror valoare cumulata sa fie egala cu valoarea estimataa lotului respectiv: lot 1- masina de taiat hartie- 41015.00 lei fara TVA; lot 2-masina de plastifiat -9856.00 lei fara TVA ; lot 3- masina de tiparit digitala - 95147.00 lei fara TVA., Cerinta nr. 3Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere., Cerinta nr. 4Dovada calificarii personalului care participa la realizarea contractului, minim 2 persoane;
-1 persoana responsabila direct de indeplinirea contractului, care va fi conducatorul echipei;
-1 persoana specializata pentru operatiuni de instalare, configurare si mentenanta., Declaratie de conformitate a produsului si anume pt : lot1 : Declaratie de conformitate pentru MASINA DE TAIAT HARTIE, lot 2-Declaratie de conformitate pentru MASINA DE PLASTIFIATlot 3-Declaratie de conformitate pentru MASINA DE TIPARIT DIGITALA Cerinta nr. 1Certificat ISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP si de la autoritatea contractanta la cerere tel/fax .: : +40 0241606401
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.09.2012 12:27