Achizitie publica - furnizare de vopsele diverse culori
Detaliu pentru invitatia numarul 330711
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330711/29.06.2012
Denumire contract: furnizare de vopsele diverse culori
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BDUL 1 MAI NR.6, SUCEAVA, Romania, cod postal: 720224, telefon: +40 230217685, fax: +40 230521783, persoana de contact: Ing.Lazar Constantin , Birou Regenerare-Mecanizare
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BDUL 1 MAI NR.6, SUCEAVA, Romania, cod postal: 720224,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare de vopsele diverse culori
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare de vopsele diverse culori
II.1.6) CPV: 44810000-1 - Vopsele (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 75, 260 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1505 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la de la data limita de depunerea ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: a) prin virament bancar sau printr-un instrument de garantareemis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari(formular 10), care se prezinta in original, in cuantumul si pentruperioada prevazuta in documentatia de atribuire. Nota: Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevadadaca plata garantiei se va executa: - conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractulgarantat; sau - neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.b) Ordin de plata confirmata de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor in contul deschis la BRD-Suceava, cod IBANRO41BRDE340SV10287103400.
Garantie de buna executie
Gar. de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA. Modul de constituire: a) instrum. de gar. (formular 11), care seprezinta in original, in cuantumul si pentru perioada convenita a contractului. Nota: Gar. trebuie sa fie irevoc. Instrum. de gar. trebuie saprevada daca plata gar. se va executa conditionat sau neconditionat. b) prin retineri succesive. In acest caz contractantul are oblig. de adeschide la unit. Trezoreriei Statului un cont de disponibil distinct la dispozitia autorit. contract. Suma initiala care se depune de catrecontractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indepliniriicontractului, autorit. contract. urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenitecontractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea - Cerinta obligatorie: Formularul 12A; 2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Cerinta obligatorie: Formularul 12B; 3)Certificat de participare cu oferta independenta -Cerinta obligatorie: Formularul F4; 4)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Cerinta obligatorie: Formularul F3; Nota: Persoane cu functii de decizie, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii in cadrul DS.Suceava Ing.Sorin Ciobanu-director, Ing.Valerian Solovastru-director tehnic, Ec.Silvia Fagurel-director economic, Ing.George Celsie-director comercial. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic;Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele; Cerinta nr. 5 Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Se va completa si depune Formularul 12 C din Sectiunea Formulare;Informatii privind asocierea-Se va complete si depune Acord de asociere, - potrivit Formular 10, Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa unuia din acestea va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila. Persoane juridice/fizice romane: Cerinta obligatorie: Prezentare certificat constatator, eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. PENTRU OFERTANTUL CLASAT PE PRIMUL LOC in urma stabilirii clasamentului final: inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original/copie legalizata, DACA IN CADRUL OFERTEI ACESTA A FOST PREZENTAT IN COPIE CONFORM CU ORIGINALUL. Persoane juridice/fizice straine: Cerinta obligatorie: prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; Documentele sunt acceptate in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa unuia din acestea va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: erinta nr. 1 Declaratie privind cifra medie de afaceriBilantul contabil la 31.12 2011 , vizat si inregistrat de organele competente sau dupa caz, (copie certificata de ofertant pe propria raspundere);, Se va completa si depune: Formularul B din sectiunea FORMULARE - in original Se va lua in calcul cursul BNR valabil pentru data de 31 decembrie al fiecarui an. Acelasi curs se va lua in calcul si pentru conversia altor valute.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare. Cerinta minima obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de echipamente tehnice, pentru indeplinirea corespunzatoarea contractului de furnizare(vopsele diverse culori)., Se va completa si depune: Formularul 12 H din sectiunea FORMULARE Pentru fiecare echipament declarat in lista din cadrul Formularului 12 H, se va prezenta un act legal (ex.: act de proprietate, contract de leasing, contract de ichiriere etc. - in copie) care dovedeste ca acel echipament tehnic apartine (este in folosinta) ofertantului. Prezentarea acestor documente reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa unuia din acestea va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila., se vor prezenta recipienti cu minim 500 ml de vopsea, nuante culorile solicitate prin caietul de sarcinicare se vor depune la sediul autoritatii contractante pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Prezentarea acestor mostre reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa uneiaa din acestea va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara
termen de livrare
25
Descriere: termen de livrare a produselor in urma unei note de comanda
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2012 06:55