Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE DEFIBRILATOR, ELECTROCARDIOGRAF, ELECTROCAUTER SI ALTE ECHIPAMENTE MEDICALE


Detaliu pentru invitatia numarul 330082
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL ORASENESC GAESTI
Numar invitatie: 330082/21.06.2012
Denumire contract: FURNIZARE DEFIBRILATOR, ELECTROCARDIOGRAF, ELECTROCAUTER SI ALTE ECHIPAMENTE MEDICALE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL ORASENESC GAESTICod fiscal: 4279766, Adresa: GAESTI, STR. 13 DECEMBRIE, NR. 170, JUD. DAMBOVITA, Gaesti, Telefon: 0245711189, Fax: 0245711028
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: GAESTI, STR. 13 DECEMBRIE, NR. 170, JUD. DAMBOVITA, Gaesti, Romania, cod postal: 135200, telefon: +40 0245711189, fax: +40 0245711028, persoana de contact: CORNEL RADU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL ORASENESC GAESTI, STR. 13 DECEMBRIE, NR. 170, COD 135200 JUDETUL DAMBOVITA-SECRETARIAT- SALA DE CONSILIU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE DEFIBRILATOR, ELECTROCARDIOGRAF, ELECTROCAUTER SI ALTE ECHIPAMENTE MEDICALE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE DEFIBRILATOR, ELECTROCARDIOGRAF, ELECTROCAUTER SI ALTE ECHIPAMENTE MEDICALE
II.1.6) CPV: 33161000-6 - Instalatie de electrochirurgie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 90, 484 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT 1 =106, 45LOT 2 = 70, 97LOT 3 =283, 87LOT 4 = 35, 48LOT 5 = 88, 71LOT 6 =239, 52LOT 7 = 79, 84Garant de participa in cuantum total de 904, 84RON (deci a fost calculat la 1%) impartita pe lot.conf.Fisei de date a achiz.si Anex.B Modul de constituire a garantiei de participare: - prin scrisoare de garantie de participare la procedura, emisa de orice societate bancara.- prin orice instrument de garantare emis in cond legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se va prezentain original sau prin virament bancar in contul RO03TREZ2735006XXX001120 Trezoreria Gaesti, cod fiscal 4279766, prin ordin de plata vizat de banca in contul autorit.contractante sau numerar depus la casieria institutiei. IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumulgarantiei de participare cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, prin prezentarea modelului de formular nr.11. Garantia de participare va fi valabila minim 90 de zile de la data limita a depunerii ofertei. Cuantumul ce se va retine in conditiile art.278 ^1 alin.1 din OUG nr.34/2006 este: a)intre 63000 si 420000 lei inclusiv - 1% din aceasta valoare; Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatii: - Isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- Oferta fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA. sau de 2, 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent fara TVA, pentru IMM-uri; sunt considerati candidatii tip IMM acei candidati pentru care toti membrii asocierii detin calitatea de IMM). Mod de constituire: -scrisoare de garantie bancara de buna executie (formularul 10), sub forma unei polite de asigurare emisa de catre o societate de asigurari sau in numerar la caseria unitatii;
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind eligibilitatea - Formularul nr.3 completat2)Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul nr.4completat3)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isiare sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depunofertele ? in original, sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de reprezentatul legal.4)Declaratie ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? - Formularul nr. 5 completat.5)Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr. 6 completat.6)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006, cu completarile si modificarile ulterioare -Formularul nr.13 completat. Pentru completarea declaratiei, persoanele ce detin functie de decizie in cadrul Spitalului Orasenesc Gaesti sunt: dr. Elena Olaru - manager, ec. Mariana Ghenu - director financiar-contabil, ec. Cornel Radu - sef serviciul administrativ 1) Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata, sau in copie certificata pentru conformitate cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata, valabil la data limita de depunere a ofertelor(emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor), din care sa rezulte : a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Mentiune: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata2.Avizul de Functionare emis de Ministerul Sanatatii- in conformitate cu HG 144/2010 privind organizarea si functionarea Ministerului Sanatatii cu modificarile si complectarile uletioare, Ordinul Ministerului Sanatatii Publice 1636/2004 cu modificarile si complectarile ulterioare, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii 176/2000 privin dispozitivele medicale republicata referitoare la avizarea unitatilor de tehnica medicala pentru import , comercializare, depozitare si asistenta tehnica
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: PE SEAP SAU LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.07.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2012 11:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer