Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare dezinfectanti


Detaliu pentru invitatia numarul 324536
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Municipal Campina
Numar invitatie: 324536/20.04.2012
Denumire contract: Furnizare dezinfectanti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal CampinaCod fiscal: 2845818, Adresa: bd. Carol I nr.117, Campina, Telefon: 0722734886, Fax: 0244 335989
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: bd. Carol I nr.117, Campina, Romania, cod postal: 105600, telefon: +4 0244335989, fax: +4 0244335989, persoana de contact: Carmen Anghel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITAL MUNICIPAL CAMPINA, BDUL CAROL I, NR.117, CAMPINA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare dezinfectanti
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare dezinfectanti pentru suprafete, pentru instrumentar si pentru maini conform caiet de sarcini
II.1.6) CPV: 24455000-8 - Dezinfectanti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 185, 938 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 3717.00 ron si se constituie pentru fiecare lot( lot 1=1.446, 00 ron, lot 2=995.00 ron, lot 3=949.00 ron, lot 4=327.00 ron ) conform anexei caietului de sarcini. Se va constitui conform tuturor optiunilor art.86 din HG 925/2006 (RO07trez5225006xxx002294), CUI 2845818. Pentru completarea scrisorii de garantie bancara se va folosi formularul G, din sectiunea formulare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respective 90 de zile de la termenul limita de primire a oferetlor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 5% din val. fara tva a fiecarui contract subsecvent incheiat si poate fi constituita in maxim 5 zile de la primirea contractului. Constituirea garantiei de buna executie se face printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia de buna executie se constituie in situatia in care valoarea fara tva a unui contract subsecvent este mai mare decat50.00 ron fara tva.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -prezentare formular A- Incadrarea in sit.prevazuta la art.180 din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.-prezentare formular B- Incadrarea in sit.prevazuta la art.181 din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat ( sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalul.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, pentru punctul de lucru unde operatorul economic isi desfasoara activitatea, din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalul.-prezentare formular D- Incadrarea in sit.prevazuta la art.69 din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: dr.Alexandru Matei, dr.Elena Dumitrescu, as.igiena Liliana Bulearca, as.bloc-operator Luminita Ghiorghici, ec.Carmen Anghel, ec.Camelia Sava, jr. Larisa Visan, ref.Adrian Marcu, dir.fin ctb.Eugenia Burchiu, -prezentare formular C- CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA - In conformitate cu Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 publicat in MO 701/20.10.2010 Cerinta obligatorie: prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor, din care sa rezulte: adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic, respectiv codurile CAEN corespunzatoare producerii sau comercializarii produselor de tipul celor ce constituie obiectul achizitiei publice si asociatii societatii.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Pentru persoanele juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, documente care sa dovedeasca o forma de inregistrare si exercitare a activitatii profesionale in conformitate cu prevederile legale din tara de provenienta(documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Aviz sanitar eliberat de Ministerul Sanatatii sau Comisia Nationala pentru Produse biocide valabil la data deschiderii ofertelor sau Avizul sanitar expirat insotir de Avizul de prelungire. Daca avizul nu contine testarile antimicrobiene se solicita referatul de expertiza tehnica emis de Institutul de Sanatate Publica in baza caruia s-a emis avizul- pentru produse inregistrate ca BIOCIDE2.Declaratie de conformitate CE eliberata de fabricant din care sa rezulte ca produsul este conform Directivei 93/42/CEEAtestatul CE de aprobare a sistemului complet de asigurare a calitatii productiei emis in baza Directivei Dispozitivelor Medicale 93/42/CEEDovada inregistrarii produsului in baza de date a Ministerului Sanatatii in baza art.31 alin 2 din HG 54/2009 -pentru produse asimilate ca produse DISPOZITIVE MEDICALE, Mostre pentru dovedirea capacitatii tehnice de a livra/produce produse similare celor care fac obiectul achizitiei -certificatul de implementare amanagementului calitatii ISO 9001/2008 sau orice alt document echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.04.2012 12:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer