Achizitie publica - Furnizare dezinfectanti
Detaliu pentru invitatia numarul 334754
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334754/03.09.2012
Denumire contract: Furnizare dezinfectanti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Obstetrica-Ginecologie Dr. I.A. Sbarcea BrasovCod fiscal: 4443183, Adresa: Brasov, str. G. Baritiu , nr. 36, Brasov, Telefon: 0730133043, Fax: 0268 - 417.748
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Gheorghe Baritiu , nr. 36 , judet Brasov, Brasov, Romania, cod postal: 500026, telefon: +40 730133043, fax: +40 268417748, persoana de contact: Gheorghe Muntean
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic de Obstetrica-Ginecologie Brasov - Biblioteca spitalului : Brasov , str. Gheorghe Baritiu nr. 36 , judet Brasov , Romania.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare dezinfectanti
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare dezinfectanti.Valoarea minima calculata, fara TVA de 182324 lei, reprezinta valoarea estimata pana la data de 31.12.2012, in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima, fara TVA de 409572 lei, reprezinta valoarea estimata ce contine si valorea posibilelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 33631600-8 - Antiseptice si dezinfectante (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 409, 572 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Pentru garantia de participare SE APLICA PREVEDERILE art. 278^1 din OUG 34 / 2006 : (1) In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului.(2) In masura in care instanta competenta admite plangerea formulata impotriva deciziei Consiliului de respingere a contestatiei, autoritatea contractanta are obligatia de a returna contestatorului sumele prevazute la alin. (1), in cel mult 5 zile lucratoare de la data pronuntarii deciziei instantei de judecata.Garantia de participare: pe LOTURI, conform tabelului anexat caietului de sarcini. Garantia de participare se va cumula pentru loturile la care se face ofertarea. Garantia se poate constitui conform art 86 alin (1) si (5) din HG 925 / 2006 astfel : - scrisoare de garantie bancara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, care se va prezenta in original ;
- sau cu OP in contul spitalului RO 84TREZ1315006XXX011473 deschis la Trezoreria Brasov ;
- sau depunere numerar la caseria spitalului. Perioada de valabilitate a garantiei este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, adica 90 zile de la data limita de primire a ofertei. Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si valabilitatea solicitata de autoritatea contractanta. Operatorii economici care se incadreaza la categoria IMM-urilor vor beneficia de reducere de 50 % din valoarea garantiei de participare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5 % din valoarea contractului, fara TVA si se constituie astfel :1.printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara sau o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conform art. 90 alin (1) din HG 925 / 2006. Se va constitui in maxim 15 zile de la semnarea contractului de furnizare.2.in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, se accepta constituirea acesteia prin depunerea la casierie a unor sume in numerar, conform art. 90 alin (2) din HG 925 / 2006.3.daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art. 90 alin (3) din HG 925 / 2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu formularul "Declaratie privind eligibilitatea" ( 12 A ).2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta in conformitate cu formularul nr. 12 B.3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura in conformitate cu formularul 12 C.4. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OG 34 / 2006.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ord. ANRMAP 314 / 2010;6. Declaratie pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor in cazul in care ofertantul se incadreaza in aceasta categorie.PERSOANELE ce detin FUNCTII DE DECIZIE in autoritatea contractanta cu privure la ORGANIZAREA, DERULAREA si FINALIZAREA procedurii de atribuire contract / contracte furnizare dezinfectanti : Dr. Han Anca - Sef Serviciu Prevenire si Combatere Infectii Nozocomiale ; Tretiu Elena - Asistenta Sefa Bloc Operator ; Mardare Rodica - Asistenta Sefa A.T.I. ; Cojanu Lenuta - Asistenta Sefa Sala Nasteri ; Otelea Laura - Asistenta Sefa Neonatologie ; Basag Valentina - Asistenta Sefa OG I ; Fiko Dana - Asistenta Sefa OG II ; Zainea Mihaela - Asistenta Sefa OG III ; Stosescu Diana - Asistenta Sefa OG IV ; Mirea Marilena - Asistenta Sefa OG V ; Negru Madalina - Asistenta igiena ; Gomoescu Roxana - Asistenta igiena ; Florin Vadan ? avocat ; Horatiu Alexandru - Sef Birou Financiar-Contabilitate ; Paraschiv Catalin - inginer compartiment Achizitii Publice.Persoanele care APROBA / SEMNEAZA documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire contract/contracte furnizare dezinfectanti : MANAGER - Dr. Preda Gheorghe , DIRECTOR FINANCIAR-CONTABIL - Nedelcu Dumitru , AVOCAT - Vadan Florin , SEF SERVICIU ADMINISTRATIV - Muntean Gheorghe , Paraschiv Catalin - inginer compartiment Achizitii Publice.Persoanele care APROBA BUGETUL aferent autoritatii contractante, necesar FINANTARII CONTRACTELOR DE ACHIZITIE PUBLICA : MANAGER - dr. Preda Gheorghe si DIRECTOR FINANCIAR-CONTABIL - Nedelcu Dunitru. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in oricare din formele : ORIGINAL / COPIE LEGALIZATA sau COPIE LIZIBILA CU MENTIUNEA "CONFORM CU ORIGINALUL" avand domeniul de activitate pentru produsele ofertate, conform Ordin A.N.R.M.A.P. nr. 509/2011 astfel :1. din Certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.2. obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului.Certificatul constatator va fi eliberat cu cel mult 30 zile inaninte de depunerea ofertelor.DOAR pentru LOTURILE nr. 3 si 4 : se solicita Certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale in conformitate cu Legea nr. 176 / 2000 privind dispozitivele medicale, republicata si cu modificarile ulterioare ( Ordin nr. 1636 / 2004, Ordin nr. 1574 / 2009 ), Ordin nr. 253 / 2010 referitor la inregistrarea dispozitivelor medicale si HG nr. 54 / 2009 privind conditiile introducerii pe piata a dispozitivelor medicale.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie de conformitate pentru fiecare produs ofertat cu marcaj CE.2. Se solicita mostre in vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra / produce produse similare celor care fac obiectul achizitiei. 1. Se solicita certificarea sistemului calitatii managemntului ISO 9001 :2000 sau echivalent pentru distribuitorul produselor din caietul de sarcini.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: On-line sau de la sediul spitalului.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.08.2012 15:30