Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE DEZINFECTANTI


Detaliu pentru invitatia numarul 349646
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Municipal Campina
Numar invitatie: 349646/01.07.2013
Denumire contract: FURNIZARE DEZINFECTANTI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal CampinaCod fiscal: 2845818, Adresa: bd. Carol I nr.117, Campina, Telefon: +40 0722734886, Fax: +40 0244335989
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE DEZINFECTANTI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE DEZINFECTANTI CONFORM CAIET DE SARCINI SI ANEXA B
II.1.6) CPV: 24455000-8 - Dezinfectanti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 98, 758 - 189, 878 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va regasi pentru fiecare lot din anexa B. Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile, neluindu-se in calcul ziua limita de depunere a ofertelor. GP se va constitui conform tuturor optiunilor art.86 din HG 925/2006 (RO07TREZ5225006XXX002294), CUI 2845818. In conformitate cu prevederile art. 43^1 alin.(2), lit.b din OUG 34/2006, actualizata, perioada de valabilitatea a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Situatiile in care se va retine garantia de participare sunt cele prevazute in reglemantarile legislative, respectiv art.87, alin.1 din HG 925/2006, actualizata si modificata; si art.278^1 din OUG 34/2006, actualizata si modificata.IMM-urile beneficeaza de reglementarile legale prevazute in Lg 346/2004.Deoarece procedura este online, garantia de participare se va prezenta in original, la sediul Spitalului Municipal Campina, Bdul Carol I, nr.117, Campina, cod postal 105600, pana la data limita de depunere a ofertelor. De asemeni, ea va fi scanata si atasata in SEAP, la sectiunea "Documente de calificare", conf.art.18 din HG 1660/2006.
Garantie de buna executie
Furnizorul se obliga sa constituie garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5 % din valoarea contractului, doar pentru contractele a caror valoare depaseste pragul de 130.000 de euro fara TVA, la cursul de schimb afisat de BNR la data semnarii contractului. Furnizorul se obliga sa constituie garantia de buna executie in conformitate cu art.90 alin (1)-(3) din HG nr.925/2005 sau prin retineri succesive din facturi, conform prevederilor HG nr.1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: prezentare formular 1- Incadrarea in sit.prevazuta la art.180 din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.-prezentare formular 2- Incadrarea in sit.prevazuta la art.181 din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul socialoperatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat ( sau echivalent pentru persoane juridice straine), dinluna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentrupersoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele.-prezentare formular 3- Incadrarea in sit.prevazuta la art.69 indice 1 din OUG 34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentruatribuirea contractului de achizitie publica. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: manager- dr.Tiu Calin -Iulian, director medical-dr.Dumitrescu Elena, director financiar contabil-ec.Burchiu Eugenia, sef birou achizitii-ec.Manta Carmn-Lucretia, as.princ.igiena-as.Bulearca Elena, as.sef Grozea Gabriela, cons.juridic- Visan Larisa-Andreea-prezentare formular 5-Declaratie privind calitatea de participant la procedura prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al operatoruluieconomic, respectiv codurile CAEN corespunzatoare obiectului procedurii. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in certificatul constatator sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii deatribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Pentru persoanele juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, documente care sadovedeasca o forma de inregistrare si exercitare a activitatii profesionale in conformitate cu prevederile legale din tara de provenienta(documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Mostre, conform art. 188 alin.1 lit "e" din OuG nr. 34/2006. Mostrele prezentate de catre ofertantul castigator se vor pastra ca etalon, iar cele prezentate de catre ofertantii declarati necastigatori se vor restitui in termen de 5 zile calendaristice de la incheierea contractuluiSe vor prezenta mostre pentru produsele ofertate, pentru fiecare lot in parte, acestea urmand a se prezenta pana la data limita de depunere a ofertelor, conform art.172, alin 1) din OUG 34/2006 si se vor depune la sediul Spitalului Municipal Campina, din Campina, Bdul Carol I, nr.117 la secretariat, Certificatul de inregistrare ca dispozitiv medical, in conformitate cu H.G. nr.54/2009 privind conditiile introducerii pe piata a dispozitivelor medicale, Autorizatie pentru produsele biocide, in conformitate cu H.G. nr.956/2005 privind plasarea pe piata a produselor biocide (Art. 1. ? ?Procedura de plasare pe piata a produselor biocide pe teritoriul Romaniei se stabileste potrivit prevederilor prezentei hotarari.?), Declaratia de conformitate, conform cu H.G. nr.54/2009 privind conditiile introducerii pe piata a dispozitivelor medicale Implementarea Standardului de Management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2013 14:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer